וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב החריגות במי המעיין: מי עדן תפיק מים ממקור חלופי

אחרי שהזרמת המים למפעל החברה ממעיין הסלוקיה הופסקה 3 פעמים בחודש האחרון, קיבלה החברה אישור להפיק מים ממקור חלופי של חברת מקורות הסמוך לקצרין. "נחזור לפעילות מלאה בימים הקרובים"

חריגות איכות במפעל מי עדן – יוני 2010. משה אסרף, ג'יליס
מי עדן/ג'יליס, משה אסרף

חברת מי עדן הודיעה הערב (ראשון) כי קיבלה אישור להפקת מים מינרליים ממקור 'מי עדן 1' ממשרד הבריאות, רשות המים וחברת מקורות. מהחברה נמסר כי הם מאמינים שיוכלו לחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה. כמו כן, חברת מקורות הודיעה היום כי מעיין סלוקיה נותק ואינו מספק מים למפעל. יתרה מזאת, חברת מקורות הודיעה כי היא תחל להזרים מים בנחלים זוויתן ומשושים על מנת להתחיל בשטיפה שלהם.

בהודעה ששלחה הערב החברה לאחד מלקוחותיה נכתב: "לקוח יקר, במטרה להמשיך ולהבטיח את איכות מוצריה, מי עדן השעתה את הייצור עקב חריגות במי המעיין. לאור זאת, במסגרת חלוקת הכדים שבוצעה, סופקה לך כמות חלקית של כדים. בימים הקרובים תשוב החברה לאספקה מלאה ואנו נבצע השלמה של יתרת הכדים. עמך הסליחה".

בחברה ציינו כי "בשנים האחרונות בחנה חברת מי עדן מעבר להפקת מים בשאיבה ממקור תת קרקעי, אשר יחליף את הנביעה הטבעית של מעיין הסלוקיה. החברות הגדולות והמובילות בעולם פועלות כך מזה שנים, במטרה להבטיח את הרציפות והאיכות של המים המינרליים הטבעיים המופקים ממי האקוויפר המצויים במעמקי האדמה ואשר אינם חשופים למזהמים שעל פני הקרקע".

ביום רביעי שעבר הודיעה מי עדן כי בבדיקה שבוצעה נתגלתה חריגה מהתקן. כניסת המים למפעל הופסקה במיידית והנושא דווח למשרד הבריאות כמתבקש במקרים אלו. מדובר בפעם השלישית בתוך חודש בה נאלצת החברה לעצור את הפקת המים מהמעיין.

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן


יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully