וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקר מחייה? 700 שקל עבור מזלג זהב בגולף אנד קו

יעל געתון והילה ציאון

28.8.2018 / 13:00

הרשת פתחה סניף דגל חדש בבני ברק בהשקעה של 6 מיליון שקל, לאחר שזנחה את החנות המיתולוגית בת"א. הקולקציה בחנות תציע מוצרים החל מ-6.90 שקלים בלבד לכוס מעוצבת ועד יותר מ-9,000 שקל למכונת קפה. ואיך מעצב העל רוברטו קוואלי נכנס לתמונה?

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS, יעל געתון, על חנות הדגל החדשה של גולף אנד קו)

בעוד כשבועיים יחלו חגי תשרי - והישראלים כבר נערכים לקניית מוצרים לערב החג, כמו גם מתנות למארחים. ברשת כלי הבית גולף אנד קו (Golf & Co) ניצלו את המומנטום ופתחו היום (שלישי) את סניף הדגל החדש במתחם העיצוב בבני ברק, זאת לאחר 70 שנים במיקום המיתולוגי של הרשת בשכונת הדר יוסף בצפון-מזרח תל אביב.

לדברי יו"ר קבוצת גולף, אפי רוזנהויז, החנות בהדר יוסף תמשיך לפעול עד אחרי החגים ובהמשך צפויה הרשת לפתוח חנות נוספת במתחם גלילות ברמת השרון, לאחר שנחתם מזכר הבנות מסחרי עם מרכז ביג פאשן גלילות. נזכיר כי לאחר שתיסגר החנות הוותיקה במתחם כיתן סנטר - תקים תחתיה חברת אקרו נדל"ן פרויקט יוקרה למגורים.

רשת גולף, בבעלות חברת כלל תעשיות של איש העסקים לן בלטוויק, השקיעה כ-6 מיליון שקל בחנות כלי הבית והטקסטיל החדשה באזור התעשייה של בני ברק, אשר משתרעת על פני 3 מפלסים בשטח כולל של כ-1,050 מ"ר. לצד פריטי עיצוב אפשר למצוא כאן קומת אאוטלט עם מחירים נוחים - אבל גם אופנת עלית למטבח של לא אחר מאשר מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי.

חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. שי אפשטיין,
מבט מבפנים. החנות החדשה של גולף אנד קו/שי אפשטיין
חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. שי אפשטיין,
מחירי המוצרים מגוונים. החנות החדשה של גולף אנד קו/שי אפשטיין

האם מחיר מוצרי הפרימיום משתלם? הדעות חלוקות

"בתור אינסטגרמר אני מודה שזה מצטלם מאוד יפה - אבל הייתי משקיע 700 שקל על דברים אחרים", אומר יונתן ידובסקי. גלינה טולצ'ינסקי, לעומת זאת, הייתה מוכנה להשקיע: "מזלג מזהב טהור של קוואלי - אני לא מכירה דבר כזה בארץ"

מחירי המוצרים מגוונים: אפשר לרכוש כוסות ב-6.90 שקלים, כריות מעוצבות לבית ב-200 שקלים, ואילו מי שמעדיף מוצרי פרימיום (כמו אלה של קוואלי) ייפרד מסכום של כ-700 שקל עבור מזלג וסכין מזהב טהור. אפשר גם לטפס עד 8,999 שקלים לשטיח כותנה עם צמר; או 9,400 שקל למכונת קפה של רשת JURA השוויצרית. הקולקציה של קוואלי, אגב, כוללת צלחות, כוסות, סכו"ם וכלי הגשה בעיטורי זהב וכסף במחירים שמתחילים ב-189 שקלים לכוס מעוצבת ועד 879 שקלים עבור צלחת מעוטרת.

האם המחיר של מוצרי הפרימיום משתלם? שוחחנו עם לקוחות בחנות שסיפרו כי הדעות חלוקות, לפחות לגבי המעצב האיטלקי. "בתור אינסטגרמר אני מודה שזה מצטלם מאוד יפה - אבל הייתי משקיע 700 שקל על דברים אחרים", אומר יונתן ידובסקי. גלינה טולצ'ינסקי, לעומת זאת, הייתה מוכנה להשקיע: "מזלג מזהב טהור של קוואלי - אני לא מכירה דבר כזה בארץ".

"המתחם החדש הוא חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה להתרחב ולהציע מגוון רחב וכולל של מוצרים להלבשת הבית, מעבר לקטגוריות הקלאסיות של טקסטיל וכלי בית, תחת קורת גג אחת", מסביר את המהלך המנכ"ל רביב ברוקמאייר. אשר להחלטה "לעבור דירה" מוסיף ברוקמאייר כי "חנות הדגל החדשה מאפשרת שמירה על עלויות שכר דירה ורווח תפעולי. גם האזור בעל אוריינטציה מסחרית ענפה".

חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. שי אפשטיין,
3 מפלסים, כולל קומת אאוטלט. החנות החדשה של גולף אנד קו/שי אפשטיין
חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. שי אפשטיין,
קולקציה של רוברטו קוואלי. החנות החדשה של גולף אנד קו/שי אפשטיין
חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. ערן סלם,
השקעה של 6 מיליון שקלים. החנות החדשה של גולף אנד קו/ערן סלם
חנות הדגל החדשה של גולף & קו, רחוב הלחי 37 בני ברק. ערן סלם,
עזבו את המתחם המיתולוגי בת"א לטובת בני ברק. החנות החדשה של גולף אנד קו/ערן סלם
seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully