וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלי חברת הפקות הפיץ חשבוניות מזויפות ב-17 מיליון שקל

29.8.2018 / 13:30

רשות המסים הגישה בקשת מעצר נגד תושב רחובות בן 25 בחשד שקיזז חשבוניות מס ללא תיעוד והגיש דוחות כוזבים למע"מ. ביהמ"ש קבע לו ערבות עצמית בסך 200 אלף שקל

שטרות של כסף ישראלי. ארז מיכאלי
שטרות/ארז מיכאלי

מחלקת החקירות מכס ומע"מ ירושלים והשפלה ברשות המסים, הגישה בקשת מעצר נגד צעיר בן 25 תושב רחובות, בעל חברת "קארמה ברגע", העוסקת בהפקת אירועים. הצעיר חשוד בהפצת חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של 17,367,495 שקל וקיזוז חשבוניות מס ללא תיעוד בסכום של 17,268,729 שקל. עוד חשוד הצעיר בהגשת דוחות כוזבים למע"מ.

שופט בית המשפט השלום בירושלים, מרדכי בורשטיין, נעתר לבקשת רשות המסים. בורשטיין קבע, בין השאר, ערבות עצמית בסך של 200 אלף שקל, ערבות צד ג' בסך של 50 אלף שקל וכן צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום.

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

לקריאה נוספת:
עליבאבא תפתח 100 סופרמרקטים חכמים נוספים עד סוף השנה
סופה של תקופה: קרמבו יימכר ללא עטיפת אלומיניום
רגע האמת של דנקנר: ציון דרך בטיפול בעברייני הבורסה?

בחודשים האחרונים עורכת רשות המסים ביקורת בקרב בעלי עסקים בכל רחבי הארץ במטרה לאתר מעלימי מס ואיתרו עשרות בתי עסק שהעלימו עשרות אלפי שקלים. כך למשל, במהלך מבצע ביקורת של מס הכנסה בחדרה והסביבה מצאו חוקרי הרשות שכ-8% מתוך 157 בעלי העסקים שנבחנו לא דיווחו על הכנסות. במבצע ביקורות בבתי עסק בערים אשקלון, אשדוד, קריית גת וקריית מלאכי נמצא כי ב-16% מהעסקים לא נרשמו הכנסות כדין.

אנשי יחידת ניהול הספרים של רשות המסים ערכו מבצעי ביקורת באחרונה גם בצפון הארץ, בעיקר בצימרים ובחדרי לינה. בטבריה ובסביבתה נערכו 118 מהן עלה כי כ-13% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין. במבצע ביקורת של מס הכנסה בעכו ובסביבה עלה כי כ-13% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין. זאת לאחר שאנשי הרשות ביקרו ב-132 בתי עסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully