וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה ברשת פלאפון: לקוחות מתקשים להוציא שיחות

2.9.2018 / 20:04

רשת הסלולר בתגובה: "מקור התקלה אותר. לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון"

בניין פלאפון בגבעתיים, ינואר 2013. נמרוד סונדרס
מטה חברת פלאפון בגבעתיים/נמרוד סונדרס

לקוחות בכל רחבי הארץ מתלוננים על תקלות ברשת הסלולר "פלאפון" ועל קושי בהוצאת שיחות. בחברת פלאפון מסרו היום (ראשון) כי "קיימים שיבושים בקבלת והוצאת שיחות לחלק ממנויי החברה. אנו פועלים במלוא המרץ לפתור את התקלה ולהשיב את השירות לסדרו בהקדם".

עוד נמסר כי "החל מהשעה 12:00 היום קיימים שיבושים ברשת לחלק ממנויי החברה לסירוגין, המוערך בכ-20% מלקוחות החברה. מקור השיבושים נובע מתקלה שנוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת. אנו פועלים במלוא המרץ להשיב את השירות לסדרו בהקדם".

בהמשך מסרה החברה כי "בשעה האחרונה ניכר שיפור בשירות למנויי החברה וכרגע עיקר השיבושים מתמקדים במספרי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7 והם אשר חווים את השיבושים ברשת לסירוגין, זאת גם כאשר מנויים אחרים מחייגים אליהם. יש לציין, כי מנויים החווים שיבושים יכולים לעבור לרשת ה-WIFI לשיחות, הודעות וגלישה. כאמור, מקור השיבושים נובע מתקלה שנוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת, וצוותים מקצועיים מתוגברים פועלים להסדרת השירות בהקדם".

בהמשך עידכנו מפלאפון כי "לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת איתרנו את מקור התקלה וישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון. השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה".

בפלאפון מבקשים מלקוחות החברה שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ראשית ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום".

ממשרד התקשורת נמסר כי "השר ומנכ"ל משרדו עומדים בקשר ישיר מול הנהלת פלאפון. לפי מה שידוע למשרד, התקלה אותרה וכעת עובדים מהנדסי החברה לתקנה. הצפי שבשעות הקרובות הנושא יפתר".

לפני כשבוע וחצי פרסמה פלאפון, בבעלות קבוצת בזק, את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה. על פי הדוחות, רשמה רשת הסלולר הכנסות של 602 מיליון שקל - ירידה של 4.7% מהרבעון המקביל, ורווח נקי של 7 מיליון שקל - צניחה של 79%. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-438 מיליון שקל, עלייה קלה מהרבעון הקודם. בסעיף זה פלאפון נמצאת במקום השני בשוק, הישג יפה לאור ההבדלים במספר המנויים בין החברות.

פלאפון ציינה שברבעון השלישי צפויים להיגרע 426 אלף מנויים, מכיוון שהחברה החליטה לעדכן את הגדרת מנוי פעיל כך שמנוי prepaid יגרע ממצבת המנויים הפעילים אם לא ביצע שימוש יוצא במשך 6 חודשים או יותר. התחרות בשוק וירידת שווי המניות של המתחרות פרטנר וסלקום הובילו גם לירידה בשווי פעילות פלאפון בדוחות בזק. מדובר בירידה של 1.5 מיליארד שקל ל-3.9 מיליארד שקל.

עדכון אחרון 19:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully