וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: קים קרדשיאן היא הפרזנטורית הבאה של קרולינה למקה

12.9.2018 / 12:15

כוכבת הריאליטי האמריקאית תשמש בשנתיים הקרובות פרנזטורית של מותג משקפי השמש מקבוצת קסטרו-הודיס לצדה של הדוגמנית בר רפאלי, השותפה בקבוצה. קרדשיאן עצמה תחזיק ב-10% מהמותג. המהלך הוא חלק מהתרחבות המותג בארה"ב

קים קרדשיאן ובר רפאלי. AP, GettyImages, עיבוד תמונה
ישתפו פעולה. בר רפאלי וקים קרדשיאן/עיבוד תמונה, AP, GettyImages

כשבוע לאחר הדיווח לבורסה לניירות ערך על התקדמות במשא ומתן - הודיעה היום (רביעי) קבוצת קסטרו-הודיס כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם כוכבת הריאליטי האמריקאית קים קרדשיאן-ווסט. קרדשיאן תשמש בשנתיים הקרובות פרזנטורית של מותג משקפי השמש קרולינה למקה ברלין, כחלק מהתרחבות החברה בחו"ל, לצדה של הדוגמנית בר רפאלי. קרדשיאן תחזיק בכ-10% מהמותג והשתיים ידגמנו יחד כבר בעונת קיץ 2019.

נזכיר כי בחודש יוני האחרון מימשה חברת קסטרו את האופציה להגדלת אחזקותיה בקבוצת מותגי האופנה הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה טופ טן ואקססוריז. החברה שילמה תמורת מלוא המניות באמצעות עסקת החלפת מניות בשווי של כ-300 מיליון שקל, כאשר במסגרת העסקה הוחלט כי רפאלי תחזיק בכמות סמלית של אחוז מהמניות.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום סיפרה רפאלי כי במסגרת שיתוף הפעולה תהיה קרדשיאן אחראית על יצירת ליין משקפיים בעיצובה, שיכלול מהדורה מוגבלת של מוצרים. בנוסף, הוכרז היום כי קרדשיאן תגיע לביקור בישראל בחודש מרץ הקרוב.

רון רוטר, בר רפאלי ואורן בר גיל. שוקה כהן
רון רוטר, מנהל כספים בקבוצת קסטרו-הודיס, בר רפאלי ואורן בר גיל, מנכ"ל קרולינה למקה, במסיבת עיתונאים של קרולינה למקה/שוקה כהן

בר רפאלי: "מחכה לעבוד עם קים קרדשיאן"

רפאלי: "אין לי צל של ספק שקים תעשה עבודה נפלאה ואני מחכה לעבוד איתה. קים ואני חברות ומדובר בקמפיין משותף שיצטלם בארה"ב"

רפאלי, המשמשת כאמור פרזנטורית ושותפה בקבוצת קסטרו-הודיס, אמרה היום במסיבת העיתונאים כי "לאחר מו"מ מתמשך ולקראת הכניסה של קרולינה למקה ברלין לשוק המשקפיים בארה"ב, קים קרדשיאן תהפוך לפרזנטורית הבאה של המותג. אני גאה להיות חלק מרכזי ביצירת העסקה. אין לי צל של ספק שקים תעשה עבודה נפלאה ואני מחכה לעבוד איתה. קים ואני חברות ומדובר בקמפיין משותף שיצטלם בארה"ב".

קרולינה למקה ברלין היא חברת בקבוצת הודיס, הכוללת 5 מותגים: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, פאלו ריטייל במסגרת המותג אורבניקה ואיי.סי.סי תחת הסכמי זיכיון ורישיון למותג אקססוריז. לאחרונה נמכרה קבוצת הודיס לחברת קסטרו. מותג קרולינה למקה נוסד לפני 7 שנים על ידי מעצבת המשקפיים קרולינה למקה מגרמניה, אשר עלתה לארץ והקימה את הרשת. הרשת פועלת בישראל, ברצלונה, לונדון, תאילנד ואוסטרליה וכעת מתכננת כניסה לארה"ב.

קרדשיאן היא אחת הכוכבות המפורסמות בעולם, מעצבת אופנה, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית. בעשור האחרון היא מככבת בסדרת הריאליטי "משפחת קרדשיאן" יחד עם משפחתה. היא נשואה בשלישית לראפר המצליח קניה וסט ולהם 3 ילדים. בחודש יוני האחרון זכתה בפרס המשפיענית בטקס פרסי האופנה הנחשק של אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully