וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: איך אפשר להתפרנס מעבודה עם בעלי חיים?

אלון גל

21.9.2018 / 9:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם לרגל יום כיפור - מאזין חובב חקלאות וחיות שחולם לעסקו בתחום האהוב עליו

האכלת כבשים בפינת ליטוף. ShutterStock
כבשים/ShutterStock

מאזין עם אהבה מיוחדת לחקלאות ובעלי חיים התקשר לתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM והתלבט. "אני חובב טבע ובעלי חיים כל חיי. לפני עשור טיילתי באוסטרליה וכל פעם שאני רואה בטלוויזיה תוכניות על אוסטרליה אני מת לחזור. היה לי טוב שם וכיום אני ממורמר מהעבודה שאליה אני הולך כל בוקר ללא חשק. אינני יודע כיצד לעשות כסף במדינה הזאת", סיפר המאזין

גל התייחס לדברי המאזין ותופעת הצעירים שלא מצליחים למצוא את עצמם בשוק העבודה. "לכולנו יש חלומות. לכולנו יש דברים שאנחנו אוהבים לעסוק בהם כתחביב אך חלק כמעט מוחלט מהציבור לא יעסוק בחלומות שלו. חלק מתוכם יחיה עם זה בשלום וחלק אחר של אנשים לא מסוגל להשלים עם זה. הנשמה של אותם אנשים קרובה למשהו מסוים וכל עוד הם לא יתעסקו בו הם יחיו ליד החיים עצמם ולא יצליח להם.
"אתה נשמע לי אחד מהאנשים הללו. הנשמה שלך קרובה לאדמה ולבעלי החיים וזה מה שאתה צריך לעשות בחייך. זה נכון שהחקלאות המסורתית בישראל כפי שהייתה אינה פשוטה אך עדיין אם עובדים חכם ניתן להתפרנס מהאדמה ומבעלי החיים. צא ובדוק כמה אנשים משלמים כיום עבור חקלאות אורגנית ותגלה את המחירים הגבוהים, כנ"ל לגבי שוק ביצי החופש. עליך לחפש זווית מדויקת עבורך ולמצוא תוכנית פעולה. מצא את זווית האדמה שלך שאיתה תרגיש שלם".

גל הדגיש כי על המאזין למצוא זווית מיוחדת. "הזווית שתבחר לעסוק בה אינה יכולה להיות רגילה בתחום הזה. מי שעושה דברים רגילים לא חי וכעת עליך לצאת מגדר הרגיל ולפצח את הנקודה הזו. כיום אתה לא יכול לחיות בלי הדבר הזה אבל כשאתה מנסה להתקרב אליו אתה לא עושה אותו כמו שצריך עם כל כולך".

גל העלה מספר רעיונות שיתאימו לתחום האהבה של המאזין. "תוכל לפתוח פנסיון לכלבים, תוכל לבצע הפעלות לימי הולדת עם חיות אקזוטיות ועוד. לפני עשר שנים רק אחד מתוך עשרים היה מבקש להביא מפעיל כלשהו ליום ההולדת של ילדיו. כיום הביקוש עלה, 17 מתוך 20, הביקוש אדיר והתחום השתנה ב?180 מעלות".

גל סיכם ואמר למאזין כי "אם הייתי נמצא בנעליך הייתי יושב עם עצמי וחושב. בצע הליך מובנה, תייצר פתרון נכון עבורך, תתמחר אותו כמו שצריך ותניע אותו כמו משוגע. אתה לא יכול להמשיך להתפשר עוד. אם תמשיך לחיות את חייך 'בערך' - כך הם גם ייראו. עשה דברים שקשורים בך ובאהבה שלך ואל תתפשר. לכל דבר יש פתרון בעולם. צור רשימת רעיונות ובנה את עצמך סביב רעיון אחד שאתה הכי רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully