וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול למנורת תקרה של איקאה: סכנה לנפילת זכוכיות

26.9.2018 / 10:19

איקאה העולמית קוראת ללקחות שרכשו מנורת תקרה מדגם CALYPSO לאחר 1 באוגוסט 2016 להחזיר את המוצר לחנויות. "על אף שההסתברות שחלקי זכוכית יפלו מהמנורה היא נמוכה, החליטה איקאה לבצע איסוף מוצרים"

ריקול נורה איקאה העולמית צרכנות. צילום: איקאה,
המנורה שיורדת מהמדפים/צילום: איקאה

איקאה העולמית הכריזה הבוקר (רביעי) על ריקול עבור מנורות תקרה מדגם CALYPSO, אשר נמכרו לאחר 1 באוגוסט 2016 וזאת בשל הסיכון לנפילת חלקים מהאהיל. לקוחות אשר רכשו את המנורה לאחר תאריך זה, ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להסיר את המנורה ולהחזירה לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשון לציון, קריית אתא ובאר שבע.

ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש; או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה מצד הלקוחות וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.

מאיקאה נמסר כי החברה "מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות המוצרים ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. אף על פי כן, נתקבלו מספר דיווחים על נפילת חלקי זכוכית, וכדי למנוע מקרים נוספים, מתבקשים הלקוחות אשר ברשותם מנורה עם החותמת הרלוונטית להחזירה לחנות".

ריקול איקאה העולמית מנורת תקרה צרכנות. צילום: איקאה,
מנורת התקרה התקולה/צילום: איקאה

"על אף שההסתברות שחלקי זכוכית יפלו מהמנורה היא נמוכה, החליטה איקאה לבצע איסוף מוצרים", הוסיפה אמילי קנוסטר, מנהלת תחום התאורה החכמה לבית באיקאה שבדיה. "הבטיחות של הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של איקאה, ולכן אנחנו בוחרים לאסוף את המקבץ המושפע כאמצעי זהירות".

את המנורה יש לפרק בזהירות ולהסיר את האהיל בזמן שאוחזים באחת הזרועות המחזיקות את המנורה. לאחר מכן יש למשוך את הזרוע בעדינות. על גבי המנורה תופיע חותמת התאריך שיש לבדוק. רק לקוחות שרכשו את המוצר לאחר ה-1 באוגוסט 2016, מתבקשים לבצע פעולה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully