וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: מעסיקה דיילים לקידום מכירות? כך תרוויחי יותר

אלון גל

5.10.2018 / 9:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה המתקשה לבדל את עצמה ממתחריה ולפרוץ עם העסק קדימה

איש מכירות. ShutterStock
דייל מכירות/ShutterStock

בעלת חברה המספקת שירותי דיילות ושיווק לעסקים התקשרה לתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM וביקשה את עצתו. "בגיל 16 התחלתי לעסוק בחברת שירות של מיצגים עם רקדניות ודיילות לאירועים. בגיל 20 קניתי את החברה כי מאוד האמנתי בה ואחרי 13 שנים בתחום הפכתי למומחית להגדלת מעגלי לקוחות לעסקים על ידי דיילות", סיפרה המאזינה. היא הסבירה על פעילות החברה ואמרה כי "עסק שמעוניין להגדיל את מעגל הלקוחות שלו יוצר עמי קשר ואני מספקת לו דיילים שמגיעים לכל מקום בארץ לקמפיינים. הם יודעים ליצור תיאטרליות, להציע כוס קפה במתנה וכד'".

המאזינה הוסיפה כי "אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה וכדי להשתפר בתפקידי אפילו רכשתי את הקורס שלך של 180 שעות ואני מאוד מרוצה ממנו. כעת, למרות כל ההשקעה שביצעתי אני עדיין לא רואה את הפירות ומוצאת את עצמי בקשיים - או שלקוחות לא משלמים בזמן או שאני נאלצת לקחת כסף מתקציב העסק למען ההשקעות העתידיות. מה עליי לעשות?"

"את נשמעת לי כאילו את משלימה עם מצב השוק שלך העסק שלך כיום", אמר גל. "המבנה הבעייתי בעסק שלך הוא המבנה התזרימי שלך. את נוהגת לשייך את מגרעות העסק שלך לתופעה עסקית רחבה יותר במקום לשנות אותו. שני את החשיבה שלך בנוגע לכל מבנה העסק שלך".

גל הציע כי "במקום לקחת פרויקטים קצרים וחד פעמיים את יכולה להחליט להתמקד בפרויקטים שנתיים לדוגמא ולמתג את עצמך ככזאת. כך תקבלי סכום קבוע כל חודש בשנה ולא תהיי שונה מקמפיין מדיה שיווקי כזה או אחר. אגלה לך סוד, כמעט כל בית עסק משקיע סכום קבוע במדיה ובשיווק ולא רואה ממנו תמורה באופן ישיר, גם במדיה הוותיקה או החדשה. אצלך לעומת זאת כן ניתן לראות את הרווחים באופן מידי ובכך את מבדלת את עצמך מהמתחרים שלך. בני את העסק שלך בצורה חכמה, צרי ניהול קהילה והציגי פתרון הוליסטי של מערך שיווק חיצוני בתמחור משתלם לך וללקוח לעומת קמפיין רשת לדוגמא".

גל הדגיש כי "אם לא תשני את אופן הפעולה של העסק שלך, את תסבלי מאותן צרות של מתחרייך בתחום. ברגע שתשני את הדרך הסתכלות שלך על העסק שלך תוכלי ליצור בידול. אם הרוב היה עובד נכון הוא לא היה נקרא הרוב. רק 1%-5% מצליחים לצלוח את תקרת הזכוכית של הענף שלהם כי הם עובדים בצורה מקובעת. את חייבת לנער ממך את הנורמות הישנות ולהביא עמך פתרונות אחרים שיוצרים מהות שונה לחלוטין לעסק שלך אפילו באופן הגבייה שלך כדי שלא תמצאי בחובות מלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully