וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תוכל לשווק את הפטנט שהמצאת

אלון גל

24.5.2019 / 0:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שפיתח מוצר ומנסה להפיצו בעזרת משווקים קיימים בשוק

חתימה על חוזה שכירת דירה. ShutterStock
מכירה/ShutterStock

"בתקופה האחרונה הקמתי בית מלאכה ופיתחתי מוצר שנועד לחללים קטנים", סיפר מאזין בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM. "היות ובמערב אנו עומדים לחיות במקומות צפופים יותר ויותר הביקוש של המוצר שלי רק ילך ויגבר. כיום אני בהליכים לרשום את המוצר שלי כפטנט אך רק עוד שנה אקבל את האישור וזה עומד לעלות לי המון כסף. בינתיים החלטתי שלא מעוניין לכוון את המוצר שלי ללקוח קצה אלא לחפש משווקים שיעשו את התהליך עבורי. כיצד עושים זאת?"

גל ענה למאזין: "מדבריך אני מבין שאתה מעוניין להיות סיטונאי ולכן קהל היעד שלך הם היצרנים. הגית מוצר ואתה מעוניין לפנות לגופים שימכרו אותו בזמן שאתה מרוויח מכל מכירה. להערכתי עליך למצוא יצרן קיים ולהוסיף את המוצר שלך לפס הייצור שלו.

"עליך לשווק ליצרן מדוע כדאי לו לבחור בך. הכן מצגת מפורטת בה אספת את כל הרקע למוצר שלך וספר את סיפורו. ברגע שתפנה ליצרן הנכון, שכבר היום עובד עם המשווקים קיימים, לא תידרש לחפש משווקים חדשים בעצמך. את רוב האופרציה היצרן ינהל ולך יהיה תפקיד משני".

בסיום השיחה, החליט גל לסייע למאזין בהצלחת המוצר והבטיח לו שלאחר התוכנית הוא יחבר אותו לאנשי מקצוע שהוא מכיר כדי שיוכל לממש את הרעיונות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully