וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים בריכה לחצר? זה מה שאתם צריכים לדעת

חגי סאפר

20.6.2019 / 9:20

מה יותר כיף מכניסה לבריכה ביום קיץ חם? בדרך להגשמת חלום הבריכה הפרטית כדאי לכם לברר בדיוק מה הצורך שלכם בה, מה התקציב העומד לרשותכם ופרטים נוספים. מדריך

בריכה פרטית. יח"צ,
בריכה פרטית/יח"צ

שוק בריכות השחייה הביתיות גדל משנה לשנה, בעיקר בגלל הפשטות שבהרכבה והמחירים הזולים שמאפשרים לצרכן להפוך את החצר הפרטית לקאנטרי פרטי מבלי להשקיע הרבה כסף. הביקוש לרכישת בריכות שחיה ביתיות ממשיך לגדול באחוזים גבוהים משנה לשנה, ומוביל להיצע ומגוון רחב של אפשרויות, שמאפשרות לכל צרכן לבחור את הבריכה שמתאימה לו גם מבחינת גודל וגם מבחינת יכולת כלכלית.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים בריכה?

מה הצורך שיש לנו בבריכה הפרטית? הנאה משפחתית, אירוח, לימוד? בריכה שתהייה מיועד לכיף והתרעננות תהייה שונה מבריכות לשחייה ולימוד. לפי המטרה לשמה אתם רוצים את הבריכה תוכלו להתאים לכם את הבריכה הנכונה.

מה התקציב שאותו נוכל להשקיע ברכישת הבריכה והאביזרים הנלווים. מנעד המחירים הוא רחב מאד. בריכות קטנות יכולות לעלות כמה עשרות שקלים ובריכות גדולות יגיעו גם לאלפי שקלים. חושב לקחת בחשבון את נושא התקציב ולהחליט כמה תרצו להשקיע, מסגרת התקציב היא נגזרת חשובה בבחירה של הבריכה.

מה השטח שיש לנו להקמת הבריכה. חשוב לבדוק מה השטח שיש לכם בחצר. בהתאם לשטח הפנוי בחצר תוכלו לדעת מה גודל הבריכה שתוכל להתאים למידות שלכם. חשוב לקחת בחשבון גם שטח גישה לבריכה ומקום מסביב שיאפשר תנועה ומקום לציוד.

אצל מי אנחנו רוכשים את הבריכה? חשוב לוודא שקונים את הבריכה אצל משווקים מורשים של היבואן הרשמי אשר נותנים שקט מלא על טיב המוצר, עמידה בתקנים ואחריות במידה ויש תקלה.

עוד באותו נושא

200 מסלולים בכל הרמות והפינוקים שאחרי: ריזורט הסקי החדש של צרפת

לכתבה המלאה

כללי זהירות בעת תפעול הבריכה

אין להשאיר ילדים בבריכה ללא השגחת מבוגר.

יש לוודא שיש לנו את היכולת לתחם ולדאוג לכך שילדים לא יכנסו לבריכה ללא השגחת מבוגר.

אין להשאיר משחקי מים או כל דבר אחר אשר יכול לגרות את הילדים ולגרום להם להתקרב לבריכה ללא מבוגר.

אסור להתקין בריכה במרפסות בקומות עליונות ללא אישור מהנדס.

ניתן למצוא בחנויות מערכות התראה שונות אשר במידה ומישהו נכנס לבריכה ללא השגחה ניתנת התראה - מערכות אלו אינם תחליף להשגחת מבוגר בכל רגע נתון שבו הילדים בקרבת הבריכה.

מה הכי חם היום בשוק הבריכות?

הבריכות הפופולריות ביותר הם בריכות האולטרה XTR, בריכות גדולות וגבוהות בעלות עמידות לאורך שנים. מסגרת הבריכה בעלת עיצוב ייחודי המשלבת גילבון של עמודי הבריכה בצורה האיכותית ביותר עם יריעה עבה יותר. בנוסף, עבור הילדים בריכות המשחקים הם המוצר המבוקש. בריכה שתשאיר את הילדים עסוקים למשך המון זמן, חוויה של בריכה ומשחקים.

במרכז הבריכה תהייה מגלשה גדולה שהילדים יכולים להתגלש וזרמי מים שמשפריצים מים על הילדים בשביל הכיף ובשביל לשמור עליהם קרירים בקיץ. דפנות הבריכה גבוהות ושומרות שהילדים לא יחליקו החוצה.

מבחינת האביזרים הנלווים לבריכה, יש היום מגוון גדול ועיצובים חדשים וייחודים. לראשונה נעשה שימוש בטכנולוגית הדפסה - צילום אמיתי, הדפסת תלת מימד על המתנפחים שנותנים להם מראה ריאליסטי.

הכותב הוא מנהל פעילות Intex ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully