וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: ללכת עם הלב או לחשוב על פרנסה?

אלון גל

1.1.2021 / 0:39

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שמתלבט בין המקצוע אותו הוא אוהב לרווחה כלכלית

התלבטות. ShutterStock
התלבטות/ShutterStock

מאזין בן 25 בוגר תואר בניהול מערכות בריאות שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העיסקי אלון גל ברדיו 103FM שיתף את המאזינים בהתלבטות שמדירה שינה מעיניו: "אני ממשיך לתואר נוסף של אח מוסמך. כל מה שעשיתי, כל התארים, זה הלב שלי. אני הולך להיות שכיר ואני אגיע לסכומים לא גדולים. איך אני נשאר עם הלב שלי, ממשיך להגיע לבית החולים, לתת, להעניק, להיות למען המטופלים אבל יוצא מהקופסה? אני גר לבד ואת הלימודים והדירה אני מממן לבד. אבל כן יצרתי מסגרת שצברתי 100,000 שקל. מה אני יכול לעשות כדי להגדיל את ההכנסה?"

אלון גל נזכר בתקופה בה היה מאמן קבוצת שחייה. "זה היה הלב שלי. הייתי קם ב-05:00 בבוקר כדי להגיע לאימון בוקר. מעולם השעון לא העיר אותי, הייתי מתעורר מהתרגשות רבע שעה לפני השעון, כל כך אהבתי להגיע לבריכה, אבל משכורת מינימום. החלטתי ללכת הלאה. רציתי להמשיך להיות מאמן והמשכתי לאנשי עסקים. אני עשיתי את הבחירה כי הבנתי שיותר משכר מינימום אני לא ארוויח. אתה יודע מראש שההכנסות שלך יהיו X ומשם לא יבוא העושר הכלכלי".

הוא הוסיף והסביר למאזין כי עבודה נוספת לעבודה בה הוא מעוניין לא תתאפשר, משום שהתחום בו בחר תובעני מאוד. לכן, "אני חושב שבכספים שלך אתה צריך לעשות פעולות עזות וחזקות. יש הזדמנויות לא רעות בנדל"ן, תמצא דירה בחצי מיליון שקל, של 2.5-2 חדרים, מוזנחת, שאם תשקיע בה 50 אלף שקל אתה יכול לעשות עליה 100,000 שקל רווח. יש הזדמנויות ואתה צריך לחשוב מחוץ לקופסה". כמו כן, אלון ייעץ לו להשקיע את כספו בקופת גמל להשקעה: "יש לך את היכולת הזמן וההשקעה, לך תעשה את זה. אם החלטת להקדיש את חייך למה שאתה אוהב אתה צריך להשתמש במה שיש, אני לא הייתי פוחד כי החיים מוחאים כפיים לאמיצים".

לסיום פנה אלון למאזין, ואמר: "אני אוהב שאתה מכוון למשהו שהוא החלום שלך ומרגש אותך, אני מקווה שאני אפגוש אותך רק בשמחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully