וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה שמשנה את מחיר התלבושת האחידה

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 14:20

מיזם חדשני שמבטיח "לשבור את השוק" לקראת החזרה לבית הספר: עמדות הזמנה חכמות של אתר "תלבושת" עם סריקת בר-קוד מתקדמת,יוצבו ב-52 סניפי רשת "מקס סטוק" בפריסה ארצית וייאפשרו הזמנת תלבושת אחידה עם סמל בית הספר במחיר של 8 חולצות ב-100 שקל

חולצות בית ספר, 8 ב-100 שקל, אתר תלבושת. חיים כהן,
חולצות בית ספר, 8 ב-100 שקל, אתר תלבושת/חיים כהן

"תלבושת" אתר אופנה מתחום התלבושת האחידה ו"מקס סטוק" שבחנויותיו ציוד רב לקראת החזרה לבית הספר, מציגים יוזמה משולבת לקראת החזרה ללימודים:

במסגרת שיתוף הפעולה, הציבה חברת התלבושת ב-52 סניפי מקס סטוק, "עמדות חכמות" להזמנות אונליין של תלבושת אחידה, זאת באמצעות פעולה פשוטה של סריקת QR קוד בעמדות הקיימות בחנויות הרשת.

חולצות בית ספר בנים, אתר "תלבושת". חיים כהן,
חולצות בית ספר בנים, אתר "תלבושת"/חיים כהן

יחסוך את ההמתנה בזמן ההדפסה

הצרכנים יוכלו לרכוש חולצות תלבושת אחידה עם סמל בית ספר, במחיר המשתלם ביותר: 8 חולצות ב-100 שקל. משלוח עם החולצות יגיע עד לבית הלקוח עד 72 שעות בעלות של 20 שקל (בקנייה מעל 200 שקל המשלוח בחינם).

החולצות הינן חולצות 100% כותנה בצבעים פופולריים הקיימים בכל ארון.

בדרך כלל נהוג לבצע את הדפסת חולצות תלבושת בעמדה פיזית כאשר הלקוח ממתין במקום, כאשר תהליך ההדפסה לוקח כ-10 דקות לכל לקוח. מכיוון שסניפי מקס סטוק ידועים כבעלי תנועה גבוהה במיוחד ועל מנת למנוע "פקקי תנועה" במעברים ובקופות נולד הרעיון לחוויית קניה היברדית, פשוטה ומהירה, המשלבת בין אופליין ואונליין.

שמיניית חולצות בית ספר ב-100 שקל. אלעד חזקי,
שמיניית חולצות בית ספר ב-100 שקל/אלעד חזקי

"מהלך שישנה את פני השוק"

אלדד ברקוביץ', מנכ"ל ובעלים תלבושת: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת המהלך העצום והמהפכני הזה שישנה את פני שוק החזרה לבית ספר עם שותפינו היקרים ממקס סטוק. מצפים לראותכם בסניפים ושמחים להיות בכל פעם הראשונים להביא חידושים טכנולוגיים ייחודיים ונוחים שיקלו על הצרכן".

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: "בשנים האחרונות רשת מקס סטוק הביאה למהפכה בתחום החזרה לבית הספר, כחלק מהאסטרטגיה של הרשת להעניק לצרכן מעטפת שלמה בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, נולד שיתוף הפעולה עם אתר "תלבושת". לקוחותינו יוכלו לרכוש אצלנו חולצות עם סמל בית ספר במחיר המשתלם ביותר והן יגיעו עד לביתם".

אתר תלבושת בשיתוף פעולה עם מקס סטוק. אלעד חזקי,
אתר תלבושת בשיתוף פעולה עם מקס סטוק/אלעד חזקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully