וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למידה מרחוק? קנייה מרחוק

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 18:19

דיבורים על סגר משפיעים גם על הקניות לבית הספר: קבוצת USHOPS מדווחת על עלייה של 40% במוצרים התומכים בלימודים מרחוק לעומת אותה תקופה אשתקד. אם הילדים לומדים מרחוק, למה שההורים לא יערכו את הקניות בארה"ב? לשם כך, אתר DealTas נותן לנו טיפים איך לעשות את זה חכם

ירון בן אלי מנכ"ל USHOPS: "הקורונה העבירה את הילדים ללמידה בזום ולמעשה הזניקה והאיצה את המגמה של למידה באמצעים דיגיטליים, הרבה יותר מהר מהקצב הטבעי המתוכנן"

על רקע הדיונים בנושא פתיחת שנת הלימודים הקרובה, נראה כי הציבור ממשיך להתכונן ללמידה מרחוק, וגם שנת הלימודים 2021 תפתח בצל הקורונה.

בקבוצת USHOPS, המתמחה ביבוא אישי מארה"ב, מדווחים כי רכישת מוצרי האלקטרוניקה שתומכים בלימודים מרחוק עודנה במגמת גידול וכי ישנה עלייה של כ- 40% ביחס לאותה התקופה בשנה שעברה.

"אנחנו רואים כי תמהיל סל הקניות לקראת החזרה לבית הספר משתנה מבעבר ולצד הקלמרים, מחברות, עפרונות ועטים נרכשים מוצרים אלקטרוניים כמו לפטופים, עכברים, אוזניות, מקלדות, עזרים שמשמשים את הילדים מתחילת מגפת הקורונה ללימודים מרחוק. בהתאם, אנחנו רואים המשך עלייה ברכישת טאבלטים לילדים, המשמשים לקריאת ספרים אלקטרוניים, זאת כחלק ממגמה שהלכה והתעצמה עם פרוץ הקורונה לחיינו, של החלפת הספרים הכתובים לספרים אלקטרוניים.

אמא עובדת מהבית וילד לומד מרחוק. ShutterStock
נערכים לפתיחת שנת הלימודים כמו בימי הקורונה, עם עבודה ולמידה מרחוק/ShutterStock

ישראל עדיין נחשבת יקרה

גם יניב קוטר, מבעלי DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב: "כבר כמה שנים שישראלים רבים משווים מחירים, בודקים ומרכזים קניות חזרה לבית ספר מחו"ל. ישראל עדיין נחשבת יקרה מאד בכל הקשור למוצרים אלו בדגש על מותגים ודמויות פופולאריות, החיסכון יכול להגיע לכמה עשרות דולרים בכל קנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הדיגיטציה נכנסה למערכת החינוך

הקורונה למעשה האיצה את כניסת מגמת הדיגיטציה אל מערכת החינוך.

"עם עלייה של 40% בקניית מוצרי לימוד אלקטרוניים לקראת תחילת שנת הלימודים אנו למדים כי יותר ויותר תלמידים בוחרים לאמץ את הטכנולוגיה לטובת תהליך הלימודים ולזנוח את המחברת והעיפרון" אומר ירון בן אלי, "זהו תהליך טבעי בעולם טכנולוגי אליו נולדים הילדים כיום" מסביר בן אלי, "אולם אין ספק כי הקורונה האיצה את התהליך ונראה שהוא כאן להישאר".

ילד לומד מרחוק. ShutterStock
ציוד היקפי ללמידה מרחוק: אוזניות, עכבר, מקלדת/ShutterStock

המבוקשים ביותר ללמידה מרחוק

1.טאבלטים
2.מחשבים, לפטופים
3.ציוד נלווה למחשב כמו מקלדות, עכברים
4. תיקים
5. אוזניות

לקראת פתיחת שנת הלימודים, אתר USHOPS מקיים מבצע מיוחד שיאפשר ללקוחותיו לקנות מוצרים לביה"ס במחירים מוזלים בסיילים בארה"ב וליהנות מהנחה של עד 40% על המשלוח עד הבית.

בין הסיילים ניתן לרכוש בהנחות של עד 60% לפטופים, אוזניות, תיקים לגן ולבית הספר, בקבוקי שתייה ועוד.

כיתת מחשבים. ShutterStock
מאמצים את הטכנולוגיה במקום השימוש במחברת ובעיפרון/ShutterStock

הקורונה הזניקה למידה מרחוק מהר מהמתוכנן

"בשנים האחרונות אנו עדים למגמת דיגיטציה שנכנסת גם לתחום הציוד לביה"ס, התלמידים שכבר רגילים לחיות בסביבה דיגיטלית ומכירים את המסכים החל מהסמארטפון, האייפדים ועוד התקנים דיגיטליים, מאמצים אותם גם לטובת תהליך הלימוד. הקורונה שהעבירה את הילדים ללמידה בזום הזניקה את המגמה הזו קדימה הרבה יותר מהר מהמתוכנן" אומר בן אלי.

"זו השנה השנייה שבה אנו רואים עליה מתמדת בהזמנות של מחשבים ניידים, טאבלטים וציוד היקפי לסביבת העבודה ממוחשבת. כאשר השנה העלייה עומדת על 40% צמיחה בקניית מוצרים אלו. נתונים אלו מעניקים משנה תוקף לכך שהמגמה לפיה מערכת החינוך הופכת להיות יותר דיגיטלית ואת המחברות והספרים יחליפו ספרים אלקטרוניים ומחברות חכמות, היא מגמה שתישאר איתנו גם בעתיד ואף תעמיק".

אתר Walmart לדוגמא, מציע עד 50% הנחהעל מוצרים אלו ועוד: לפטופ ACER 129 דולר, במקום 229 דולר ואוזניות אלחוטיות 29.99 דולר, במקום 69.99 דולר

אתר וולמארט לקניות מחו"ל. יחסי ציבור,
אתר וולמארט לקניות מחו"ל - באדיבות DealTas/יחסי ציבור

איך קונים נכון מאתרים בחו"ל?

יניב קוטר, מבעלי DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב, מנדב לנו טיפים איך לקנות נכון?:

1. הכינו רשימה ונסו להיות מקיפים כמה שניתן: מחברות, תיקים, קלמרים וכלי כתיבה ואפילו חוצצים, קלסרים, מדבקות, צבעים ואביזרים מיוחדים למגמות השונות. ריכוז הקניות יאפשר לכם לשלוח הכל יחד ולחסוך בעלות השילוח.

2. ממש כמו בסופר ליד הקופה, גם באתרים תמצאו פריטים נוספים שהותאמו ממש עבורכם ולפי סל הקניות שלכם כדי לעודד אתכם לקנות עוד. הקצו סכום מסוים לקניות "אקסטרא" ועימדו בסכום זה!

3. אל תפחדו לקנות יותר, זה ישתלם לכם. אתרים רבים מציעים "חבילות חסכון" שמציעות כמות מוצרים במחירים משתלמים, בגלל שלא מדובר במזון או אופנה, ניתן להשתמש בהם גם בשנה הבאה.

4. מותג או לא? כאמור מוצרים ממותגים בדמויות כמו דיסני, מארוול, LOL וכדומה פופולאריים מאד גם בחו"ל, אך עדיין תוכלו למצוא מחירים טובים, אם רק תשוו מחירים בין האתרים. בכל מקרה לכל מוצר ממותג יש עשרות מוצרים חליפיים ללא המיתוג שיעלו לכם הרבה פחות.

5. היזהרו מחומרים רעילים! צבעים, טושים, דבקים וחומרים נוספים עלולים להיות מזיקים לבריאות, לכן שימו לב לפני שאתם רוכשים ונסו למצוא מוצרים של מותגים מוכרים ושאתם סומכים עליהם.

6. תקנו רק מאתרים מוכרים! הרשת עמוסה בניסיונות הונאה ('פישינג'), לכן שימו לב שאתם לא מתפתים להכנס לכל אתר שמציע לכם עסקה טובה, בדקו את שם האתר והשתדלו לשלם באמצעות פיי-פאל המאפשרים פתיחת ערעור (דיספיוט) ומחזירים לכם את הכסף במקרים שכאלו.

7. שלחו הכל יחד: חברות כמו DealTas מעניקות כתובת אחת לשם תוכלו לשלוח את כל מה שקניתם באתרים השונים ולאחר שאלו הגיעו למחסני החברות תוכלו לאחד את החבילות ולשלוח את הכל יחד ולחסוך בעלויות השילוח, בנוסף החברות מציעות הנחות ומחירים אחידים לשילוח, בדקו איפה משתלם לכם יותר.

8. האתרים הפופולאריים ביותר ששווה לבדוק אותם הם- Walmart, Target, macy's, Staples, Amazon ו- Office Depot. אך יש אתרים נוספים שבוודאי תמצאו בהם מה שאתם מחפשים.

9. לסיכום, בדקו והשוו לפני שאתם קונים וחשוב מכך, תערכו מראש גם לגבי אילו מוצרים אתם צריכים ועמדו בתקציב שקבעתם לכם. קנייה מהנה וחזרה נעימה ללימודים.

טארגט. יחסי ציבור,
אתר טארגט לרכישה מחול של מוצרי חזרה לביה"ס - באדיבות DealTas/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully