וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה לרגל: בדקנו את מכשיר עיסוי כפות הרגליים והשוקיים של אמריקן קומפורט

דוד רוזנטל

21.10.2022 / 13:50

מה יותר טוב ממסאז' בכפות הרגליים? מוצר שיעסה גם את השוק. בדקנו את ה-Touch SL-C805, מכשיר העיסוי שהשיקה אמריקן קומפורט, וחזרנו עם רשמים חזקים. דגש על חזקים

מכשיר עיסוי לרגליים של אמריקן קומפורט/דוד רוזנטל

מה כבר רוצה אדם כשהוא חוזר הביתה בערבו של יום עבודה מפרך? להשתרע על הספה, לחלץ עצמות ולעשות מסאז' לרגליים. זאת אומרת, לא בעצמו ולא להפעיל אחרים.

לפני כמעט שנתיים בדקנו את ה"חיפושית" - מכשיר עיסוי לכפות הרגליים של אמריקן קומפורט. זה היה מוצר נהדר ומרגיע שהגשים בדיוק את המאוויים הללו, וכעת החברה יצאה עם מכשיר משודרג - Touch SL-C805, והפעם לא רק לכפות הרגליים אלא גם לשוקיים.

מכשיר עיסוי לרגליים של אמריקן קומפורט. יחצ,
מכשיר עיסוי לרגליים של אמריקן קומפורט/יחצ

העיסוי של המכשיר מתבצע באמצעות כריות עיסוי הפועלות על לחץ אויר ומכסות את כל כפות הרגליים והשוקיים, באמצעות רולרים הפועלים על סוליית כף הרגל לצורך הזרמת הדם לרגליים והפגת העייפות .העיסוי לרגליים מסייע להקלה בכאבים הנוצרים לאורך כל שעות היום, ממריץ דם ,מאפשר הפוגה למען הענקת תחושה נעימה. במכשיר פונקציית חימום המגבירה את השפעת העיסוי ותורמת להקלה יעילה בכאבים או עייפות שרירים בכפות הרגליים .יש לו טווח עיסוי מלא מאצבעות כף הרגל ועד לקרסול, מהקימור של כף הרגל ועד לסוליה .

המכשיר מעסה בו זמנית גם את כפות הרגליים והקרסוליים למרות שניתן לכוון באופן אינדיבידואלי את המפרק של אזור העיסוי לשוקיים בלבד, או לנתק ואף לאחסן בצד את חלקו העליון של המכשיר המעסה אזור זה. כל המכשיר מופעל באמצעות כפתורי מגע .(TOUCH)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פונקציות נוספות

  • כיסוי פנימי לכפות הרגליים עם רוכסן, הניתן להסרה ולכביסה.
  • פונקציית חימום.
  • 3 פונקציות עיסוי לעיסוי ידני (מדמה מגע יד אדם)
  • כריות עיסוי המופעלות באמצעות לחץ אוויר עם 3 עוצמות עיסוי
  • 4 טכניקות עיסוי אוטומטיות: חיכוך, רגוע, נוחות, עיצוב
  • 15 דק' עיסוי ועצירה אוטומטית לאחר מכן .
  • עכשיו במחיר מבצע : 1,490 שקל (במקום מחיר מחירון 2237 שקל)

אז מה חשבנו על המוצר?

מדובר במכשיר עוצמתי ביותר, תיאור שמגלם גם את היתרון הגדול וגם את החיסרון הבולט שבו. היתרון - הוא בהחלט מעניק עיסוי לעילא ולעילא. כמו שאר מוצרי העיסוי של אמריקן קומפורט (במיוחד הכורסאות הנפלאות), גם פה יש לכם גארנטי לכך שתרגישו עבודה אמיתית שמתבצעת על הרגליים שלכם.

אלא שפה יש גם בעייתיות - לפעמים העבודה יותר מדי "אמיתית". מעסה השוק מעט אגרסיבי גם ברמה העדינה ביותר. אני אהבתי את המכשיר בכללותו, אבל אשתי מסתפקת בעיסוי כפות הרגליים ולא מעזה להכניס את השוקיים. אני באופן מוזר למדי חשבתי הפוך - נרתעתי מעט מהעיסוי בכף הרגל, עם השוק ממש לא הייתה לי בעיה.

למי המכשיר מיועד? לאוהבי עיסוי חזק במיוחד. להשיג ברשת אמריקן קומפורט ובאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully