וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המנגל של יום העצמאות: הפרמטרים לבחירת גריל חדש

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 14:56

בחירת גריל היא עניין גדול, כמו כל מוצר גדול ויקר שנרצה שישרת אותנו היטב לשנים. ככל שתדעו יותר על הגריל, כך תימנעו מאכזבה או אי התאמה לצרכים שלכם. כיוון שההיצע בשוק הוא עצום, ריכזנו בעזרת מומחה את הפרמטרים החשובים ביותר ששווה לבחון לפני רכישה

בשר על האש. ShutterStock
לקראת "על האש" ביום העצמאות: הפרמטרים החשובים לבחירת גריל חדש/ShutterStock

בדיוק כמו לפני רכישה יקרה של כל מוצר גדול אחר, גם לפני בחירת גריל, ככל שתדעו יותר, כך תמנעו מרכישה מאכזבת ומעוגמת נפש.

ירון הרשקו, מנהל מותג Weber בניין מוצרי צריכה, יבואנית מובילה של מותגי בישול חוץ, מסביר כי היצע הגרילים בשוק הוא גדול ומגוון שמציע אינסוף תכונות וגאדג'טים, לכן, לפני רכישת הגריל חשוב להכיר את הפרמטרים החשובים בכדי שנדע לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלנו, כזה יעניק לנו את התמורה הטובה והמדויקת ביותר

את הטיפים של הרשקו הוא חילק לקטגוריות, וכל אחת מהן דורשת התייחסות רצינית. לפני פריסת הקטגוריות לבחינה, רצוי להקדים, לחשוב ולהחליט על איזה סוג של גריל אנחנו רוצים (גריל גז או גריל פחמים) ומה התקציב שעומד לרשותינו לטובת הרכישה.

לאחר מכן, חשוב לעבור על כל אחת מהקטגוריות האחרות כדי לדייק את הבחירה ככל שניתן:

איפה נמצא את סל המנגל הזול ביותר - https://finance.walla.co.il/item/3573506

עונת המנגל: החידושים של Weber לקראת יום העצמאות - https://finance.walla.co.il/item/3572912

הגרילים של weber. יח"צ,
מתכוונים להתחדש עם גריל? "אם תדעו יותר תתאכזבו פחות", ירון הרשקו, מנהל המותג Weber/יח"צ

תכנון מוקדם - אחרי שהחלטתם איזה סוג גריל אתם רוצים לרכוש ומה התקציב שעומד לרשותכם, רצוי לחשוב על תדירות השימוש הצפויה, המיקום בו תרצו להעמיד את הגריל, הנוחות, השימוש והתפעול, פונקציות נוספות שנרצה בסביבת הגריל (משטחי עבודה, כיור, אחסון לכלים ואביזרים וכו'). תכנון מוקדם לפני הרכישה יסייע לצמצם אי הבנות, אכזבות ותחושת תסכול מהוצאה גדולה שנעשתה בפזיזות.

גודל הגריל - שקלו את הגודל החיצוני של הגריל בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם למיקום בו תרצו לשים אותו (חצר, מרפסת, גג). יש לקחת בחשבון גם שטח הצלייה ולאמוד את כמות האנשים שתרצו להגיש להם: האם אתם מבשלים רק לבני המשפחה או שאתם נוהגים לארח? במידה ואתם מארחים הרבה תצטרכו ככל הנראה גריל עם מספר מבערים רב יותר ושטח צלייה גדול יותר, שיכול לבשל יותר אוכל בו זמנית.

מערכת צלייה - הליבה של כל גריל טוב היא מערכת הצלייה. גריל פחמים עשוי היטב יכיל רשת צלייה חזקה וכבדה, מצופה פלדה ורשת פחמים תחתונה וצפופה להניח עליה את הפחם. מכסה עם פתחי אוורור יעניק שליטה בטמפרטורה. עבור גריל גז מומלץ לחפש דגמים בעלי לפחות שני מבערים נפרדים, המאפשרים שליטה רבה יותר בעוצמת החום. חשוב שהמבערים יהיו עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים. דגמים קטנים יותר, ניידים, עשויים להיות בעלי פחות מבערים, אך רצוי לבדוק שיש להם פתרונות לבקרת חום.

מספר המבערים - מומלץ לבחור גריל עם לפחות שני מבערים נפרדים. ככל שיש יותר מבערים כך ניתן לאפשר בקרת טמפרטורה מדויקת יותר ויכולת לבשל מס' מנות בבת אחת. על כל הגרילים להיות גם עם מערכת יעילה לאיסוף שומנים (או עפר במקרה של גרילי פחם) כדי לשמור על מקור החום נקי מסתימות ולהפחית את שאריות המזון. המערכות הטובות ביותר מונעות התלקחויות ומאדות את מיצי הבשר לעשן - שגם מוסיף טעם למזון.

רשתות - הרשתות הן אלו שאמורות לצלות את הבשר, לא האש הישירה. רשתות איכותיות הן כבדות בדרך כלל ועשויות מחומר איכותי ששומר על החום. חפשו רשתות מחומרים איכותיים כמו ברזל יצוק (בעדיפות - מצופה אמייל פורצלן) או נירוסטה. חומרים אלו עמידים יותר, שומרים על החום ומפזרים אותו בצורה אחידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גריל גז. Kamil Macniak, ShutterStock
הידעת? הרשתות הן אלו שאמורות לצלות את הבשר, לא האש הישירה/ShutterStock, Kamil Macniak

מבנה הגריל - חשוב שהגריל יהיה עשוי מחומרים מתקדמים ואיכותיים, כמו יציקות אלומיניום, נירוסטה באיכות גבוהה, צביעות אמייל לשימוש בחום גבוה וכד'. חומרים איכותיים יהיו קלים יותר לניקיון ותחזוקה נכונה שימנעו התלקחויות וישמרו על הגריל איכותי לאורך שנים. דרך מהירה לבחון את מבנה הגריל היא באמצעות ניעור פשוט. גריל איכותי ירגיש מוצק ויציב כאשר תנערו אותו. אם הגריל לא יציב על רצפת המכירה, רוב הסיכויים שהוא לא יפגין יציבות גם על המשטח עליו הוא יונח אצלך במרפסת או בחצר.

מוניטין ואחריות של מותג - חפשו מותג בעל מוניטין עם אחריות מורחבת כדי להבטיח שהגריל שלכם יחזיק מעמד לאורך שנים. לרוב, העיקרון המנחה הוא שככל שהאחריות ניתנת לתקופה ארוכה יותר, כנראה שמדובר בגריל איכותי יותר.

שירות ואחריות - חשוב להחברה ממנה תרכשו, תספק שירות לקוחות אדיב וזמין שיכלול מידע יסודי, מפורט וקל להבנה וכן תמיכה לאחר אספקת הגריל לביתכם.

הרשקו מבקש להזכיר כי: "האוכל שלכם יהיה טוב כמו הגריל שלכם, אז וודאו שמציאה חד פעמית לא תהפוך לאכזבה ארוכת טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully