וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל פותחת סניף שלישי תחת פורמט Cash & Carry

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 13:26

קבוצת שופרסל מודיעה על פתיחת הסניף השלישי בפורמט Cash & Carry (קאש אנד קארי) שהוא "סופרמרקט לבעלי עסקים". הסניף החדש שנפתח בעיר אשדוד, מצטרף לחנויות הפעילות תחת פורמט זה בחיפה ובבאר יעקב

שופרסל c&c החדש באשדוד. יח"צ,
קבוצת שופרסל פותחת סניף שלישי בפורמט Cash & Carry/יח"צ

החנויות של קבוצת שופרסל הפועלות תחת הפורמט Cash & Carry (קאש אנד קארי) משמשות כ"סופרמרקט לבעלי עסקים" ופונות לנקודות מכירה קמעונאיות קטנות וכן לעסקים מתחום המזון המהיר והאירוח, במטרה להציע להם מגוון מלא ומתאים במחירים משתלמים.

בינואר 2018 נפתחה החנות הראשונה תחת הפורמט הזה בבאר יעקב. את הסניף השני חנכה הרשת ביוני 2020 בעיר חיפה וכעת היא משיקה את הסניף ה-3 בעיר אשדוד, (ברחוב הבושם 16) והוא מיועד לשרת עסקים כדוגמת: מכולות, מינימרקטים, וקיוסקים וכן עסקים נוספים בתחום המזון המהיר כגון: מסעדות, בתי קפה, קפיטריות וכו'.

בשלב הראשון הלקוחות העסקיים יגיעו וירכשו פיזית בסניף ולאחר תקופה קצרה הוא יאפשר גם רכישה אונליין באמצעות אתר/אפליקצייה ייעודיים. הסניף יאפשר גם רכישה בשיטת האספקה just in time (JIT), כלומר, ייצור רק לאחר ביצוע ההזמנה, במטרה לשמור על מלאי נמוך של מוצרים מסוימים וכך לצמצם עלויות ולהגביר יעילות.

הסניף החדש יתפרס על כ-5,000 מ"ר, יעניק חווית קניה נוחה וקלה ויאפשר רכישה מגוונת של אלפי מוצרים תחת קורת גג אחת (ONE STOP SHOP) בשלל מוצרים וקטגוריות. שעות הפעילות של הסניף החדש באשדוד יהיו: 06:00-18:00.

בעלי העסקים ייהנו מרכישת כל המוצרים במקום אחד ובחשבונית אחת - מוצרי מזון (יבש, מצונן וקפוא), פירות וירקות, מוצרי פארם וניקיון, סיגריות, אלכוהול,NF ועוד.

סניף קאש אנד קארי של שופרסל לעסקים. סיון פרג',
סניף קאש אנד קארי של שופרסל לעסקים, נפתחה לראשונה בינואר 2018/סיון פרג'

"מפשטים את תהליך הרכש לעסקים"

בסניף החדש נבנה לראשונה מתחם מטבח מקצועי אשר ישמש לחשיפה והדגמה של מוצרי מזון ומוצרי NF בהתאם לקהלי היעד (כפי שמקובל בפורמט Cash & Carry ברשתות המובילות בעולם).

במטבח יערכו סדנאות מקצועיות ללקוחות בתחום המקצועי/המוסדי והן בתחום הקמעונאי, ובכך יעניקו ערך נוסף וייחודי ללקוחות.

ליאור שחורי, מנכ"ל שופרסל עסקים מסר: "אני גאה להשיק את החנות החדשה מבית 'שופרסל עסקים' בפורמט Cash & Carry בעיר אשדוד. פעילות סניפי קאש אנד קרי הוכיחה את עצמה כגורם אשר מוזיל את מחירי הקנייה לעסקים. הפעילות בסניפים הללו מפשטת את תהליך הרכש לעסקים ומאפשרת רכישה מגוונת תחת קורת גג אחת, במחיר משתלם ובזמינות מיידית. שופרסל עסקים מהווה אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה ובכוונתנו להמשיך ולהשקיע בפיתוחה של פעילות זו ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור שחורי. יחצ,
ליאור שחורי, מנכ"ל שופרסל עסקים/יחצ

שופרסל מרחיבה את הפלטפורמה בשוק המוסדי

'שופרסל עסקים' מובילה את פעילות הקבוצה מול המגזר העסקי וכוללת מכירות ישירות לעסקים, לחברות, לעמותות באמצעות אתר שופרסל אונליין ובסניפי החברה, מנהלת מכירה והפצה למאות נקודות קמעונאיות בפריסה ארצית ובנוסף מפעילה חנויות בפורמט Cash and Carry (C&C), בבאר יעקב וחיפה, וכעת באשדוד.

לפני כשנתיים הוקמה החברה הבת "שופרסל אמיגה", המשמשת כפלטפורמה למכירה, שיווק והפצה של מוצרי מזון בשוק המוסדי: בתי קפה, מסעדות, חברות קייטרינג והסעדה, גני ילדים, בתי אבות ועוד.

במסגרת הרחבת הפלטפורמה בשוק המוסדי, נרכשה בתחילת השנה חברת "המפיץ יוסי ישראלי", שתשמש כשלוחה הצפונית של שופרסל אמיגה ותוכל להיות קרובה יותר ללקוחותיה ולתת שירות ללקוחות בפריסה ארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully