וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות: "המהפכה המשפטית מרעילה את ישראל שלנו"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 15:29

ארנון בר דוד במתקפה חסרת תקדים: "המהפכה המשפטית הזו מחלחלת ופוגעת בחברה הישראלית, בכלכלה הישראלית ומרעילה כל מה שאנחנו מכירים משראל שלנו. מסתכלים עלינו מהעולם: 'מה היהודים האלה השתגעו?'". הדברים נאמרו בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד/דוברות ההסתדרות

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות, היה בתחילה מתון מאוד בכל הקשור למהפכה המשפטית. הוא קרא להידברות, אפילו ממן דרך ההסתדרות קמפיין שקרא למציאת הסכמה רחבה, תמך במתווה הנשיא ונמנע מלקחת צד בעימות שמפלג את ישראל, כל זאת עד לפיטורי שר הביטחון, יואב גלנט.

היום, כך נדמה, בר דוד חש את המצוקה שחווה המשק הישראלי באופן ברור הרבה יותר. בכנס אלי הורביץ' לחברה וכלכלה, של המכון הישראלי לדמוקרטיה, פתח בר דוד במתקפה רבתי על המתחולל בישראל:

"לא חוויתי תקופה כל כך מסובכת ומורכבת כמו בחצי השנה האחרונה, הרבה מאוד דברים לא נמצאים בשליטה שלנו. אף אחד מאיתנו לא חשב שהולכים לבחירות על מהפכה משפטית כזו או אחרת. הלכנו לבחירות על ביטחון אישי ויוקר המחיה. קיבלנו מדינה שמתעסקת במהפכה המשפטית.

רואים שהמהפכה המשפטית הזו מחלחלת ופוגעת בחברה הישראלית, בכלכלה הישראלית ומרעילה כל מה שאנחנו מכירים משראל שלנו. מסתכלים עלינו מהעולם: 'מה היהודים האלה השתגעו?', אנחנו מוקצים בעולם. היום רואים אותנו בעיניים הכי גרועות בעשרות השנים האחרונות".

גם יו"ר נשיאת המגזר העסקי בביקורת חריפה על הממשלה - https://finance.walla.co.il/item/3582686

בכיר האוצר באזהרה חריגה - https://finance.walla.co.il/item/3582689

בווידאו: יו"ר ההסתדרות מכריז על שביתה במשק בעקבות הדחת שר הביטחון/יותם רונן

"ועדה ליוקר המחיה לא תעזור"

לבר דוד גם ביקורת גדולה על תפקוד הממשלה: "המדינה עובדת בלי תוכנית עבודה. קשה לי לחשוב על משרד ממשלתי אחד שעובד עם תוכנית עובדה. לא על מינוי אחד או שניים מפרקים מדינה. המשרדים צריכים להניע את המשק קדימה. יש לנו משק חזק וכלכלה חזקה ואנחנו מתחילים לאבד את זה.

ועדה ליוקר המחיה לא תעזור. מקימים מיזם לסופר חברתי ראשון. אזרחי מדינת ישראל כורעים תחת הנטל.

אני מאמין גדול מאוד בכלכלה הישראלית, בעובד הישראלי, במשק הישראלי. העובד הישראלי עובד קשה כדי לפרנס את המשפחה. תעזבו את כל מה שלא חשוב ותתעסקו רק במה שחשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully