וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגוייסים לדרום: עוד יוזמות מחממות לב למען חיילים ותושבי עוטף עזה

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 18:15

עם ניסיונם הרב ולמעלה מ-48 שעות בתוך המצב הביטחוני המתוח, תושבי הדרום עוד מנסים להתמודד עם התחלה של מציאות חדשה שעוד לא הכירו. יוזמות מחממות לב מצטרפות למטרת סיוע עד כמה שניתן לתושבים, לחיילי צה"ל, למשפחות אבלות ולאלו שממתינים לסימן חיים מיקיריהם הנעדרים

פגיעה ישירה באשדוד. אבי רוקח
מגוייסים לדרום: עוד יוזמות מחממות לב למען חיילים ותושבי עוטף עזה/אבי רוקח

סיוע חברתי ותרומות

מאנדיי - ריכוז היוזמות האזרחיות בעורף בעזרת 150 עובדי החברה. צוותי חברת ההייטק מאנדיי מסייעים בריכוז היוזמות האזרחיות בעורף ובבניית תשתית טכנולוגית פשוטה ונגישה כדי לאפשר מתן סיוע יעיל וממוקד. בין הפרויקטים שנכללים במאמץ זה שמובל על ידי זרוע הפילנטרופיה של מאנדיי דיגיטל ליפט תחת אתר אחד.

ריכוז פרטיהן של אלפי משפחות על מנת לבצע חיבורים מתאימים בין משפחות מהדרום ומשפחות מארחות מכל הארץ, חיבור 50 מתנדבים למערך לקיחת דמים וטיפול במנות דם, סיוע לחמ"לים שונים שהוקמו ביוזמות אזרחיות בהם משפחות חטופים, ציוד לוגיסטי, טרמפים לחיילים, סיוע למשפחות מילואים. רבים מפרויקטים אלו נעשים יחד עם ארגוני המחאה השונים שפועלים כרגע כארגוני התנדבות אזרחית.

למעלה מ- 150 עובדי החברה לוקחים חלק המאמצים ובהנגשת הפלטפורמה כך שניתן לבצע התאמה מהירה לצרכים הפרטניים של כל יוזמה. במקביל צוות החירום של מאנדיי, שפועל כל השנה, מסביב, לעולם באזורי אסון, נמצא בקשר עם גופי חירום והצלה שונים בישראל על מנת לבחון כיצד ניתן לסייע ולתרום לניהול המאמצים במגוון תחומים.

מובילאיי - יוצאת בתוכנית סיוע לנפגעי המלחמה ותתרום סכום של כ-5 מיליון שקלים שיוענקו לארגונים ללא כוונת רווח אשר פעילותם ממוקדת במציאת קורת גג לתושבי קו הלחימה הזקוקים לדיור חלופי, סעד תרופות והשלמת ציוד חסר. התרומות יועברו לארגונים בשיתוף פעולה עם עמותת מתן.

נשיא ומנכ"ל חברת מובילאיי, פרופסור אמנון שעשוע: "מדינת ישראל נמצאת בשעות קשות. בהתאם לערכי החברה אנו יוצאים בתוכנית סיוע לנפגעי המלחמה. אנו משתתפים בצער העמוק של משפחות ההרוגים, מתפללים לשלום הפצועים והנעדרים ומחזקים את כוחות הביטחון וחיילי צה"ל".


"קניון הזהב" בראשל"צ בשיתוף "עמותת שניר" - בהמשך לידיעה מאתמול, השניים יזמו גיוס למען תושבי עוטף עזה והלוחמים במבצע "חרבות וברזל" ופתחו הבוקר מבצע מיוחד לאיסוף תרומות ומוצרי בסיס למען התושבים והלוחמים והמטרה שעד סוף השבוע לגייס למעלה מ-1 מיליון שקל.

"בקניון הזהב" נפתח הבוקר מתחם מיוחד לאיסוף מימון והובלה של מוצרי בסיס לתושבי עוטף עזה בין מוצרים שאוספים (במצב חדש): אוכל לתינוקות ,בקבוקי תינוקות, מוצצים, משחקים לילדים ולתינוקות, מברשות שיניים, משחת שיניים, דאורדורנט ,טמפונים, פדים, תחבושות, חיתולים, ציוד מקלחת: שמפו, מרכך, סבון, מצעים, מגבות ,בגדים (בכל המידות והמגדרים), מטענים ניידים. את התרומות ניתן להעביר באשראי בלינק.

בנקים ותשלומים

בנק דיסקונט - מודיע על הקלות שיסייעו ללקוחותיו בתקופה הקרובה: כל לקוחות הבנק (פרטיים ועסקים קטנים) יוכלו להגדיל את המינוס לעד 4,000 שקל באפס אחוז ריבית (עד היום עמד המינוס ללא ריבית על 2,000 שקל), או עד 10% מגובה קו האשראי הקיים ללקוח - הגבוה מביניהם. העדכון יתבצע באופן יזום מטעם הבנק ללא צורך בפניית הלקוחות, ויהיה בתוקף עד 9.11.23.

בנוסף, לקוחות הבנק המתגוררים בדרום (עד 40 ק"מ מעזה) זכאים להלוואה בגובה של עד פי 2 ממשכורתם / מחזור העסקים שלהם, ועד סך כולל של 24,000 שקל, ללא ריבית או עמלות, באמצעות פנייה למוקד הבנק בטלפון 6112*. תקופת ההחזר תתפרס על פני 24 חודשים.

בתוך כך, מסייע הבנק לתושבי הדרום באמצעות אנשי הקשר של מרכזי חוסן בדרום. דיסקונט מחזק את כל החיילים והאזרחים האמיצים שנמצאים בחזית הלחימה, מתפלל לשלומם של החטופים והפצועים ושולח תנחומים למשפחות ההרוגים.

blenderPay BNPL - תאפשר לתושבי הדרום ועוטף עזה פטור חודשי מלא מהתשלום הקרוב, עבור האשראי שניתן ברשתות הקמעונאיות ובתי העסק השונים ברחבי הארץ. מבלנדר נמסר: "לאור המצב הביטחוני הרגיש באזור הדרום, אנו נאפשר ללקוחות החברה בחודש הקרוב פטור חודשי מלא עבור המימון שניתן להם בנקודות המכירה השונות. בתקווה שנחזור לשגרה במהרה ונדע ימי שלום ושקט". המוקד זמין בין השעות: 9:00-19:00 בטלפון *9906

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ביטוחים

חברת הביטוח מגדל - לאור הלחימה המתמשכת, מגדל פועלת להקדמת תשלומים לכ-1,000 ספקים במגוון תחומים, בהיקף של למעלה מ-4.5 מיליון שקל ותשלם להם היום (ב'). מדובר בהקדמת תשלומים בשבוע עד חודש וחצי.

ממגדל נמסר: "חשוב לנו לתמוך בשותפים העסקיים שלנו שמלווים אותנו לאורך השנה ולסייע בהזרמת חמצן כלכלי נדרש לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל שצפויים, כמו תמיד, להיות הראשונים לספוג את תוצאות המשבר".

יד מחזיקה טלפון סלולרי עם בטרייה ריקה. ShutterStock
2,000 מטענים למכשירי טלפון סלולרי, HOT/ShutterStock

תקשורת

HOT - בהמשך לעדכון מאתמול על פתיחת שורת ערוצים ללקוחותינו, כמו גם פתיחת הגלישה, ללא הגבלה, ב- HOT mobile, החברה מעדכנת היום על עוד מספר מהלכים:

עדכון חבילת גלישה לשוהים בחו"ל: חברת HOT mobile מעדכנת כי עקב המצב הביטחוני וביטולי הטיסות, היא תעדכן ללקוחותיה השוהים בחו"ל הטבת גלישה בנפח 2GB, ללא עלות. ההטבה תינתן ללקוחות ללא חבילת חו"ל וגם ללקוחות שרכשו חבילה והיא תתווסף על החבילה הקיימת. ההטבה בתוקף ב-90 יעדים נבחרים ברחבי העולם, לרשימת היעדים https://bit.ly/3tpJOj7. ההטבה תתווסף אוטומטית ואין צורך לפנות למוקד השירות. מוקדי השירות זמינים 24/7 בשיחת חינם ל- 053-5353444.

בנוסף, על מנת לשמור על מתן שירות רציף ולתמוך בביקוש ובגידול בתעבורת הרשת, החל מאתמול בבוקר, HOT מעבה ומתגברת את הצוותים שלה. פעילות טכנאים ומתקינים בעת חירום: החברה מעדכנת כי החל מאתמול בבוקר, טכנאי ומתקיני החברה פועלים בהתאם להנחיות, תוך סיכון חייהם, ביישובי הדרום המטווחים, על מנת לתקן תשתיות ואתרים שנפגעו במהלך הלחימה ולהשיבם לפעילות סדירה במהרה.

בנוסף, בשיתוף עמותת ידידים, העבירה חברת HOT mobile למפקדה הלוגיסטית של אוגדה 98, 2,000 מטענים למכשירים מסוג אייפון וסמסונג (כולל ראש מטען) וכבלים למטענים לרכבים.

פרטנר - קבוצת התקשורת פרטנר בשיתוף מועדוני קבוצת הולמס פלייס, מגייסים עבור חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ותושבי הדרום מטענים ניידים למכשירי סלולר.

לאור המצב הביטחוני, שהוביל בין היתר גם להפסקות חשמל, ישנם אזרחים וכוחות רבים בשטח ללא נקודות חשמל וללא יכולת להטעין את מכשירי הסלולר שלהם, לטובת זמינות ותקשורת מול המשפחות. על כן, השתיים ינצלו את משאביהן להוביל את היוזמה, הן מבקשות מהציבור הרחב ומלקוחותיהן להירתם למאמץ הלאומי ולתרום מטענים ניידים חדשים או משומשים לאחד ממרכזי השירות או הכושר של פרטנר או הולמס פלייס, אותם יעבירו החברות לאנשינו בחזית. יש לוודא שהמטענים יגיעו טעונים וזמינים לשימוש.

בנוסף, פרטנר תחלק כרטיס סים לזקוקים לכך. כמו כן, החברה פתחה מגוון ערוצי תוכן בפרטנר tv ומאפשרת המשכיות גלישה בסלולר במידה והחבילה הסתיימה. החברה גם סיפקה חבילות גלישה ושיחות לשוהים בחו"ל. לאור הצורך האדיר בתקשורת חיונית שעולה מהשטח פרטנר קוראת לכל החברות והארגונים במשק להצטרף אליהן ולגייס מטענים ניידים למרכזיהן.

מרכזי שירות ומכירה של פרטנר להם ניתן להעביר מטענים: לב חדרה, מול הים אילת, חוף חיפה, איילון, ראשון לציון, פתח תקווה, בורסה, חוצות המפרץ, כרמיאל, טבריה, נהריה, אום אל פחם וסח'נין.

סניפי הולמס פלייס ואייקון: חיפמלי, רחובות, רמלה, אונו, הרצליה, שבעת הכוכבים, רחובות, עזריאלי תל אביב גרנד, בורסה רמת גן, פתח תקווה, ראשון בתי משפט, אייקון מוצקין, עפולה, נשר, כרמיאל, יהוד, תל אביב מגדל שלום, נתניה, מעלות, נאות אפקה וחולון.

תרבות ופנאי

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס - נרתמת לסייע בתרומות לחיילי צה"ל ותושבי הדרום ולטובת כך מרכזים את המוצרים הבאים: מטעני טלפונים חדשים/משומשים, שעוני צבא, גרביים ותחתונים (חדשים בלבד) תרופות סגורות, פנסי ראש, חולצות צבע זית או שחורות וכו'.

איסוף המוצרים יתקיים היום, 09.10.23, עד השעה 14:00 במועדונים נבחרים. רשימת המועדונים מצורפת כאן, ככל שיש ברשותכם מוצרים אלה או דומים, אנא העבירו אלינו.קבוצת הולמס פלייס

תיאטרון המדיטק חולון - מתגייס למען ילדי ישראל והדרום בניסיון להפיג מעט את המתח ולספק תוכן חינמי לצפיה בימים לא פשוטים אלו. התיאטרון העלה מגוון הצגות מתוך הרפרטואר העשיר לילדים ולנוער לצפייה חופשית אונליין. "אנו מחזקים את ידיהם של תושבי הדרום, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, משתתפים בצערם של משפחות הנופלים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. בתפילה לימים שקטים ורגועים ולבשורות טובות בהקדם".

חברת eTeacher - חברה המתמחה בלימוד מקוון לילדים ונוער, פותחת קבוצות מיוחדות ללימוד תכנות מכיתה ד'-ז' לילדי הדרום והעוטף באזורי העימות על מנת לסייע לילדים בפעילות שתספק תעסוקה בעלת ערך והסחת דעת מבורכת. המדריכים יעבירו סדנאות בנות שעה וחצי כל אחת לפיתוח אפליקציות בהתנדבות מלאה וללא תשלום. אין צורך בידיעת אנגלית. סדנה של שעה וחצי. מספר המקומות מוגבל. מספר וואטאפ לרישום +12029494750. בעת הרישום יש לציין גיל הילד, ישוב בארץ וכתובת מייל לשליחת לינק לסדנה.

לומדים אנגלית עם ילדי הדרום. יח"צ,
קבוצות מיוחדות ללימוד תכנות מכיתה ד'-ז' לילדי הדרום והעוטף באזורי העימות, eTeacher/יח"צ

התניידות

חברת באדג'ט ישראל - מודיעה הבוקר על מתן רכב חינם, למשך 10 ימים, ללא שום תשלום, לכל מי שרכבו נשרף או נפגע קשה בעקבות אירועי המלחמה. הרכבים יי נתנו, כפוף לאישור משטרה, כי הרכב נפגע בעקבות פעולת האיבה הנוכחית. המטרה היא לעזור ככל שניתן ולאפשר התארגנות מחודשת בייתר קלות לזקוקים לזאת.

מוני בר, מנכ"ל באדג'ט ישראל: "אנו כואבים מאוד את כאבו של עם ישראל כולו ותושבי הדרום במיוחד. מתפללים לשלומם של החיילים והנעדרים ובטוחים מעל כל ספק בניצחונו של צבא הגנה לישראל. נערכנו החל מהבוקר, בכל סניפי באדג'ט בארץ לתת רכב למשך 10 ימים, ללא שום תמורה, לזקוקים לו, לצורך התארגנות מחדש, נסיעה לקרובים, העברת חפצים וכד. עובדי באדג'ט, כבר ממתינים לקליטת הבקשות וטיפול בנושא . כל החברה עם עם ישראל".

רכבי באדג'ט יסופקו בסניפים בכל רחבי הארץ ובמרכז ההזמנות. טל חברת באדג'ט ישראל: *2200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully