וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' מגיע לצפון - ראשי רשויות מסרבים להיפגש אתו

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:32

שר האוצר יסייר היום בצפון וביקש לקיים פגישת עבודה עם ראשי הרשויות, אבל רובם מסרבים להגיע: "כששר האוצר יאשר את העברת הכסף לצפון נשמח לשבת אתו. כרגע אין לזה טעם"

דברי סמוטריץ' על הקיצוץ לתנועות הנוער/ערוץ הכנסת

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', יגיע היום לסיור בצפון, במסגרתו ביקש להיפגש עם ראשי הרשויות לפגישת עבודה. אלא שרוב ראשי הרשויות לא יהיו נוכחים בפגישה.

המפגש ייערך אצל בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות חרמון, כאשר רוב ראשי הרשויות לא צפויים להגיע, זאת על רקע אי הסכמתו של סמוטריץ' לקדם את תכנית שיקום הצפון שתוקצבה ב-3.5 מיליארד שקלים. קידום התוכנית מתעכב על אף הבטחתו לרשויות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה היא תובא לאישור הממשלה בסוף ינואר. "כששר האוצר יאשר את העברת הכסף, נשמח לשבת אתו לפגישות עבודה. כרגע אין לזה טעם", אמר אחד מהם.

בצלאל סמוטריץ'. ראובן קסטרו
סמוטריץ'. לראשי הרשויות הובטחו מיליארדים שלא מועברים/ראובן קסטרו

בינואר התקיימה פגישה של ראשי הרשויות בקו העימות הצפוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבה הוא הבטיח כי יעביר שלושה מיליארד שקל לטיפול בישובי הצפון תוך עשרה ימים.

בפגישה נכח גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וכן שרת התחבורה מירי רגב, שר הפנים משה ארבל, שר החינוך יואב קיש, שר השיכון יצחק גולדקנופף, וסגן שר החקלאות משה אבוטבול.

הפגישה התקיימה לאחר דחייה של כחודשיים בשל אירועים ביטחוניים ומחלוקות עם מקום הכינוס, כאשר ראשי הרשויות התעקשו להיפגש בתחום שיפוטם, בעוד אנשי ראש הממשלה העדיפו מקומות מרוחקים כמו עמק יזרעאל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רחובות קרית שמונה ריקים מאדם . 22 בינואר 2024. אלי אשכנזי
רחובות שוממים בקרית שמונה. הרשויות משוועות לסיוע/אלי אשכנזי

אתמול ספגו בעלי העסקים בצפון מכה נוספת כאשר הסתבר שרשות המסים החליטה להוציא חלק מהיישובים בצפון מהזכות לקבל בינואר ובפברואר פיצויים במסגרת המסלול הירוק, המאפשר הגשה מהירה ופשוטה יותר, ורק המסלול האדום שהוא מורכב ובירוקרטי יותר נותר פתוח עבורם.

בעלי העסקים בצפון נמצאים בתקופה קשה ביותר - הצפון מופגז על ידי חיזבאללה, יישובים רבים פונו ואחרים לא פונו רשמית אך הפעילות בהם נפסקה. גם נתוני הוצאות האשראי מראים בעקביות כי הצפון לא מתאושש מהמכה הכלכלית שהונחתה עליו, כשחבל ארץ זה נשאר מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully