וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלת מחשוב בדואר פגעה בשירות בימים האחרונים

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 15:28

תקלת מחשוב בדואר ישראל מיום חמישי: לקוחות לא יכלו לקבל חבילות ולבצע פעולות שונות בסניפים ובדיגיטל או לרכוש מט"ח. לאחר שחלק מהבעית נפתרו ביום שישי שעבר הצליחו בדואר להתגבר היום גם על הבעיה ולדבריהם חזרה העבודה התקינה בסניפים

בווידאו: תיעוד שוד של שני סניפי דואר בצפון בידי שודד סדרתי/צילום: מצלמות אבטחה

תקלת מחשוב בדואר ישראל פוגעת בשירות ללקוחות: החל מיום חמישי סבל הדואר מבעיות אשר מנעו מלקוחוות שירותים רבים, החל מקבלת חבילות ודואר רשום, דרך פעולות שונות בסניפים ובדיגיטל ועד לרכישת מט"ח.

לאחר שחלק מהבעית נפתרו ביום שישי שעבר הצליחו בדואר להתגבר היום גם על הבעיה המונעת מכירת מט"ח ולדבריהם חזרה העבודה התקינה בסניפים.

מדואר ישראל נמסר: "ביום חמישי אירעה תקלה טכנית במערכות הדואר, וכתוצאה מכך חלק מהשירותים לא היו זמינים באותו היום ומיעוטם גם במהלך יום שישי. התקלה טופלה וכל השירותים חזרו לזמינות מלאה".

דואר ישראל. יחצ,
דואר ישראל. ספג בשבוע שעבר קנס של מיליון שקל על פגיעה בשירות/יחצ

בשבוע שעבר ספג הדואר קנס של 1.175 מיליון שקל בשל פגיעה בשירות, שהוטל על החברה על ידי שר התקשורת שלמה קרעי. הקנס הוטל על ידי קרעי שבוע לאחר שהוא השר דודי אמסלם הפסידו בעתירה שנדונה בבג"ץ, אשר החליט פה אחד לבטל את פיטורי יו"ר דירקטוריון הדואר מישאל וקנין וקבע כי מדובר בהחלטה "חריגה ביותר ובלתי סבירה באופן קיצונית".

הקנס הוטל בשל פגיעה בשירות לציבור בסגירת שלושה סניפים והפרת הוראה ישירה של קרעי שלא לסגור יחידות דואר. היחידות שנסגרו הן בנתיבות, בראשון לציון וביישוב מיתר. לרשות החברה עומדים עד 45 ימים לטעון את טענותיה כנגד הכוונה להטלת העיצומים הכספיים.

קרעי מסר כי "יחד עם קידום ההפרטה בכל הכח, נשמור על השירות לציבור ולא נאפשר להנהלת הדואר לפגוע בחלשים ביותר. כל סגירת סניף שלא באישור תלווה בקנסות וכל פגיעה באזרחים תלווה בפיקוח הדוק. הפרטה כן ובכל הכח לטובת הציבור, אבל גם עד אז לא נפקיר את השירות לציבור".

בדואר זעמו למשמע הדברים ואמרו כי הזכיינים הקיימים החליטו לסגור את הסניפים וכי הסכם ההבראה אוסר על החברה לגייס עובדים חדשים: "מדובר בסוכנויות שהופעלו על ידי זכיינים חיצוניים, שהחליטו להפסיק את פעילות היחידות. ההחלטה אינה תלויה בהחלטה של חברת הדואר אלא בהחלטת הזכיין.

"נזכיר, כי חברת דואר ישראל מנועה מלגייס עובדים חדשים כחלק מהסכם ההבראה מול ממשלת ישראל. הסכם ההבראה כלל פיטורים של 20% מכוח האדם של הדואר, וכחלק מהתנאים בו, נאסר על החברה לגייס עובדים חדשים ולהגדיל מחדש את מצבת העובדים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully