וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת רשת בת 23 חושפת: "אני מרוויחה 21 אלף דולר בחודש וככה אני מבזבזת אותם"

22.7.2024 / 0:08

משפיענית רשת זעזעה את העוקבים שלה כשחשפה בדיוק כמה היא מרוויחה והם היו עוד יותר בשוק כשגילו כמה כסף היא מוציאה בחודש ועל מה - כי הסכומים נראים בלתי הגיוניים

קלסי מציגה כמה היא הוציאה בחודש אפריל/@thehungryfoodie

היא רק בת 23 וטוענת שהיא מרוויחה לא פחות מ-21 אלף דולר בחודש (כ-76 אלף שקלים) לפני מסים - רק מעבודתה כמשפיענית רשת. קלסי פליים (@thehungryfoodie בטיקטוק), שמפרסמת ביקורות על אוכל ומתמקדת בעיקר ברשתות של מזון מהיר ומזון מעובד, עשתה את מה שמשפיעניות רבות חוששות לעשות וחשפה בדיוק כמה היא מרוויחה בחודש - ויותר מזה, כמה מהמשכורת הזו היא מוציאה בחודש, על מה בדיוק וגם כמה כסף נותר לה לחסכון - אם בכלל. ספוילר: על אף שהיא מפזרת כסף ללא הכרה, בהחלט נשאר לה.

בסרטון שכותרתו "כמה אני מבזבזת בחודש כבת 23 שגרה בלוס אנג'לס", חשפה המשפיענית את המשכורת שקיבלה באפריל האחרון: 21,343 דולר לפני מס ($13,516 אחרי מס). על אף שאנחנו מניחים שלא מדובר במשכורת הקבועה שלה, אם זה הממוצע החודשי שלה, המשכורת השנתית שלה עומדת על 256,116 דולר לפני מס, שזה קצת פחות ממיליון שקלים. מטורף, אה?!

המשפיענית מספרת שאחרי כל ההוצאות החודשיות שלה - כולל לינה, הוצאות רכב, אכילה בחוץ, קניית מוצרי ביוטי ועוד - היא עדיין מוציאה פחות ממחצית מההכנסה החודשית שלה. אז כמה ועל מה היא מבזבזת את המשכורת שלה מדי חודש?

עלויות הדיור שלה בלוס אנג'לס מגיעות ל-2,848 דולר, עם הוצאות של 2,750 דולר על שכר דירה, 38 דולר על שירותים נלווים ו-60 דולר עבור Wi-Fi. על אוכל ושתייה היא מוציאה קצת יותר מ-613 דולר בחודש, מתוכם 282.23 דולר על מצרכים, 304.96 דולר על אכילה בחוץ ו-26.02 דולר על דורדאש (פלטפורמה מקוונת להזמנת מזון ומשלוחים).

פליים סיפרה גם שהיא מוציאה בחודש 690 דולר על השיער שלה, 38 דולר על סידור הגבות ו-480 דולר על עיסויים שבועיים - ובסך הכל 1,208 דולר. עבור היציאות והבילויים שלה בערב, היא סיפרה שהוציאה בחודש 102.42 דולר על אובר (מוניות). מאחר שהיא לא שותה אלכוהול, אז אין לה הוצאות נוספות בגזרה הזאת.

כשזה מגיע לתשלומים החודשיים על רכב, ביטוח ודלק, היא הוציאה כ-640 דולר (בטיקוק תוכלו לראות אותה נוהגת בלמבורגיני). מבחינת ערוצי טלוויזיה והוצאות תקשורת יש לה מנוי לאמזון, אפל, iCloud ו-Sirius XM והיא משלמת עליהם 52.83 דולר בסך הכל. ההוצאות השונות שלה, כולל פעילויות אקראיות והזמנות מאמזון, הגיעו לה באותו החודש ל-165 דולר. היא גם תרמה 300 דולר לצדקה, שכללה בין היתר קניית מצרכים לחסרי בית.

לאחר שמחברים את סך ההוצאות שלה מגיעים לסכום מוגזם של 6,027.58 דולר בסך הכל (כ-22,700 שקלים), כששאר הכסף הלך לדבריה לחיסכון ותשלום מיסים. בהתחשב בעובדה שהיא גורפת 13,516 דולר לחודש (כ-50,900 שקלים) לאחר מיסים, פליים מצליחה לחסוך בערך 7,000 דולר (כ-26,360 שקלים) בחודש.


עוד ב"אסור לפספס":
זייפה את מותה כדי למשוך את כספי ביטוח החיים - וזה נגמר רע מאוד

700,000 דולרים נחתו בחשבון שלו, הוא בזבז אותם ונכנס לכלא

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

ככה נראים החיים שלה

ומזה היא מתפרנסת

העוקבים שלה (מהם יש לה בסך הכל כמיליון) לא הסתירו את מה שהם חושבים על הרווח החודשי שלה. "אחותי, המשכורת החודשית שלך היא ההכנסה שלי לשנה שלמה", כתב אחד ואחר הוסיף: "20 אלף דולר בחודש ישנו את חיי. מה האנשים האלה עושים שהם מרוויחים כל כך הרבה כסף?". אחר הסגביר לה: "אל תשכחי לחסוך, להשקיע ולשמור כסף לפנסיה".

קלסי ענתה לאחד המשתמשים ששאל ממה היא מרוויחה כל כך הרבה כסף כשהשיבה: "מזה", תוך שהיא מתייחסת לעמוד הטיקטוק שלה. משתמש אחר שאל אותה האם כל הכסף שלה מגיע מפוסטים ממומנים ועל כך השיבה בפשטות: "כן". אנחנו כל כך חייבים להחליף מקצוע!"

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully