וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צמצום קיצוני בהנחות": שופרסל מבטלת ההטבה למועדון אנשי הקבע "חבר"

8.7.2024 / 7:30

חברי המועדון היו מקבלים עד כה הנחה של מספר אחוזים ברשת בכרטיס האשראי. בחבר מאשימים את הנהלת שופרסל: "דרשה שינוי בשיתוף הפעולה ארוך השנים. המתווה שהוצע יפגע בעמיתים באופן משמעותי ואין לקבלו"; שופרסל מאשרים: "בוחנים את כל ההסדרים המסחריים"

בווידאו: נהגי שליחויות של שופרסל קישטו את הרכבים בפרחים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שופרסל מבטלת את ההטבה בכרטיס אשראי של מועדון "חבר", של אנשי הקבע ובני משפחותיהם.
במסגרת עדכוני המועדון לחבריו הודיע חבר כי "החל מתאריך 1/11/24 הרשתות שופרסל ו-BE יפסיקו את מתן ההנחות במעמד חיוב כרטיס האשראי 'חבר'".

בחבר מפרטים את נסיבות סיום ההסכם ומפנים אצבע מאשימה להנהלה החדשה של שופרסל: "הנהלת שופרסל החדשה דרשה באחרונה שינוי במתווה שיתוף הפעולה ארוך השנים עם מועדון 'חבר' וצמצום קיצוני בהנחות הניתנות לעמיתי המועדון. מצאנו שהמתווה שהוצע יפגע בכם עמיתנו, באופן משמעותי ואין לקבלו".

עד כה קיבלו חברי המועדון הנחה של 6%-9% ברשתות שופרסל השונות. חבר מציעה הטבות גם ברשתות קרפור ויינות ביתן, בשיעור של 6%-8%, וכן הנחה של 3.5% בחצי חינם.

מדובר במועדון לקוחות מהגדולים במשק, וחברים בו אנשי קבע, פורשים וגמלאי צה"ל, נכי צה"ל, בני משפחה ועוד. "אז מה אם יש מלחמה וכולם רק מחפשים איך לעזור למשרתי הקבע?", שאל גורם בשוק, והוסיף כי "מדובר בהכנסות של כמיליארד שקל בשנה מלקוחות המועדון, הם יורים לעצמם ברגל".

הודעת חבר בנושא שופרסל. מערכת וואלה, צילום מסך
הודעת חבר בנושא שופרסל/צילום מסך, מערכת וואלה

בסוף פברואר עברה הבעלות על שופרסל לאחים שלומי ויוסי אמיר, לאחר שרכשו 24.9% ממניות החברה עבור 1.5 מיליארד שקלים. כניסתם לקמעונאית הגדולה בישראל, לוותה בעזיבת שורה של בכירים בהנהלה, בהם יו"ר שופרסל איציק אברכהן והמנכ"ל אורי וטרמן ומינויים חדשים, גל פיטורי עובדים וצמצום המותג הפרטי, מהלך שנבחן על ידי ההנהלה הקודמת, אבל לא יצא אל הפועל.

ההנהלה החדשה עומדת מאחורי שורת קיצוצי הטבות ללקוחות. כך למשל בסוף אפריל הפסיקה שופרסל את צבירת המטבעות לשני מיליון חברי מועדון הלקוחות שלה, ולא השיקה תוכנית צבירה חלופית.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
סניף שופרסל דיל בירושלים. אורי לנץ, פלאש 90
סניף שופרסל דיל בירושלים/פלאש 90, אורי לנץ

בתחילת חודש זה ביטלה שופרסל את הטבת המשלוחים, כאשר כל משלוחי המזון מהרשת מחויבים כעת בסכום של 29.90, ללא תלות בגודל המשלוח וסכום ההזמנה. מדובר בביטול הטבה ארוכת שנים במסגרתה מי שהזמין משלוח בסכום הגבוה מ-750 שקל שילם מחיר מופחת של 10 שקלים למשלוח, וכעת בוטלה ההטבה כאמור.

הלקוחות זעמו על השינוי. "עשיתי היום הזמנה משופרסל החצופים", נכתב בפוסט שפורסם באחת מקבוצות הצרכנות. הם ביטלו את ההנחה על הזמנות גדולות ולכן למרות שהזמנתי ב1,400 שקל עדיין חייבו על משלוח 30 שקל!!! תוסיפו לזה שאין הנחות כמעט בכלל! סיימתי ושילמתי בעצבים. אבל אני איתם סיימתי. מבטלת את הכרטיס אשראי שלהם ושיחפשו אותי".

"לגמרי מעצבן והפך לא משתלם", "אני בהלם", "ממש מאכזב, לא נותן כלום", הוסיפו אחרים.

הגולשים זעמו גם על שינויים נוספים לרעה: "הקופונים 'במיוחד בשבילך' שפעם היו למוצרים שאני באמת קונה באופן קבוע הפכו להיות סתם קופונים למוצרים רנדומליים. מבאס". הגולשים הסכימו: "כבר לא שווה. הקופונים וההטבות שהיו בעבר צומצמו משמעותית".

משופרסל נמסר בתגובה: "כידוע וכפי שפורסם כבר בעבר שופרסל בוחנת את כל ההסדרים המסחריים וההחלטות יתקבלו תוך בדיקה מעמיקה והתאמה לצרכי הלקוחות והרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully