וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי הצפון במקלטים: "ספגנו את הירי במקום תושבי תל אביב"

25.8.2024 / 9:45

בצפון קיבלו הוכחה סופית: ישראל מפלה בין דם לדם. בזמן שסוכלה מתקפת טילים למרכז, בצפון ספגו מאות טילים: "מתקפת מנע והסרת איום על המרכז - כן. מתקפת מנע והסרת איום על הצפון - לא. משוואה פחדנית, פיגוע ברעיון הציוני"; עד כה הועבר לצפון פחות מחמישית מהכסף שהובטח

בווידאו:נפילת כטב"ם, כביש 98, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אם למישהו היה ספק, ואמר לעצמו, אין מצב, בשום תרחיש שהוא, שבמדינת ישראל יכול להיות הבדל בין לדם, היום היתה ההוכחה שאין פה דין ואין דיין. ירי טילים על תל אביב אסור, ירי על הצפון - יאללה, לא נורא, נכיל. בחמש בבוקר מטוסי חיל האוויר סיכלו ירי של 1,000 טילים לכיוון תל אביב. בבירת השפלה לא נשמעה אפילו אזעקה אחת, אבל מאות טילים נורו לצפון.

ניסחו את זה היטב, ובכאב גדול, חברי פורום 1701, התארגנות אזרחית המייצגת עשרות אלפי מפונים מהצפון, או בשמם המדויק בכמעט שנה האחרונה, "בשר התותחים". הם זועקים את העלבון: "הבוקר גילינו את האמת העירומה. מתקפת מנע והסרת האיום על המרכז - כן. מתקפת מנע והסרת האיום על הצפון - לא. משוואה פחדנית ופיגוע ברעיון הציוני, שנוצרה על ידי הממשלה והופכת אותנו לאזרחים סוג ב'".

הממשלה לא הופכת את תושבי הצפון לאזרחים סוג ב', היא מתייחסת אליהם כמו אל סרח עודף מתחילת המלחמה, עוד חוליה בהזנחה מתמשכת מקום המדינה. עשרה וחצי חודשים שהם תחת איום מתמיד, עם 46 הרוגים, עשרות פצועים, והתעלמות מוחלטת. אפילו פיקוד העורף אפילו לא טורח לתקשר איתם ישירות. הוא מעדיף שהכל יתנהל בטלפון שבור. ההנחיות ניתנות לראשי הראשויות, והם מעבירים את המסר הלאה. זה הנוהל.

שריפה בשל נפילת רקטה על בית, קצרין, 21 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שריפה בשל נפילת רקטה על בית, קצרין, 21 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמה פעמים עלה דובר צה"ל, דניאל הגרי ודיבר רק לתושבי הצפון, הרגיע, התייחס? איכשהו יוצא, שהפניה אליהם היא תמיד על הדרך, תוך כדי דיווח על אירועים טרגיים בעזה ופרסום שמות חללים, או פעולה מוצלחת של צה"ל בצפון ובדרום.

ומה עם התוכנית לשיקום הצפון ו-3.5 מיליארד השקלים שהובטחו על ידי נתניהו באופן מיידי, שהכפילו את עצמם כמעט ל-6.5 מיליארד במחוזות הפנטזיה של שר האוצר לפני יותר מחודשים עוד מעט? עד לרגע זה עברו 450 מיליון שקלים, 300 מיליון מתוכם לחינוך ופתיחת שנת הלימודים ו-150 מיליון ממשרד הפנים. זהו. פחות מחמישית מהסכום. מחכים שמשהו יזוז גם מכיוון הפרויקטור, ובינתיים שום דבר לא קורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נפילת כטב"ם, כביש 98, 25 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילת כטב"מ בגולן. הממשלה הפכה את תושבי הצפון לאזרחים סוג ב', ומתייחסת אליהם כמו אל סרח עודף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד לפני שנפתחו שערי הגיהנום, כמו שחיזבאללה הבטיח לנו בהצהרותיו מהבוקר, הורים רבים ביישובים שלא פונו, ואלה שפונו, ונמצאים במלונות או בדירות שכורות, החליטו שלא ישלחו את ילדיהם לבית הספר ב-1 בספטמבר.

לא צריך אלפי טילים כדי לפגוע ביקר להם. מספיק טיל אחד שייפול על הסעת תלמידים בכביש מאוים, או על קראוון בבית ספר חליפי, שמישהו החליט להציב דווקא ליד בסיס צבאי, שבמשרד החינוך מתגאים שיש לידו מרחב מוגן. אפילו וונדר וומן, לא תצליח לשנע 30 תלמידים לשם כשאין אפילו חמש שניות של התראה.

עכשיו אפשר להניח בוודאות מלאה כמעט ששנת הלימודים בצפון שוב לא תיפתח כסדרה. במילא חלק מהילדים למדו השנה שלוש שעות ביום, במשמרת שניה, ולאף אחד זה לא הזיז. אז מה זה עוד כמה ימים בבית.

רואן עזאם, תושבת חורפיש, שמצאה את עצמה בממ"ד שוב ושוב עוד לפני שהשמש זרחה, אמרה את האמת המרה, שאף אחד לא רוצה לשמוע: "אנחנו ספגנו היום את הירי במקום תושבי תל אביב. הם לא רצו לתקוף אותנו". עד כמה שזה נורא, וגם שחוק ומרגיז עד דמעות, היום קיבלנו את החותמת הרשמית: דין הצפון אינו כדין תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully