וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסיק צילם את האו-פר של ילדיו בעירום ללא ידיעתה - וישלם לה הון עתק

26.9.2024 / 0:01

האו-פר גילתה מצלמה נסתרת בגלאי העשן שבחדרה והצליחה לברוח מהבית עם כרטיס הזכרון ובו מאות סרטונים שלה עירומה, רגע לפני שהמעסיק שלה הצליח לשים את ידו על הכרטיס. היא קיבלה פיצויים בסך 2.78 מיליון דולר אך מתעקשת: "הוא היה צריך לשבת בכלא"

המעסיק צילם את האו-פר של ילדיו בעירום ללא ידיעתה/Derek Smith Law Group

או-פר קיבלה פיצויים בסך 2.78 מיליון דולר (מעל 10 מיליון שקלים) לאחר שגילתה כי המעסיק שלה צילם אותה בעירום ללא ידיעתה - דרך מצלמה שהוסתרה בגלאי העשן שבחדרה.

קלי אנדרדה הקולמביאנית הבחינה במשהו חשוד כשהמעסיק שלה טרח לכוון כל הזמן את גלאי העשן בחדרה. היא הייתה בת 25 כשהחלה לעבוד בבית של מייקל אספוסיטו, בעל שלוש זיכיונות למסעדת העופות La Rosa Grill, ואשתו דניאלה, שם שמרה על ארבעת ילדיהם. כשהתקבלה לעבודה ב-2021 היא סיפרה שהתרגשה מאוד לעבור לגור בבית המשפחה בסטטן איילנד שבניו יורק. היא סיפרה ל-Post שהיא ציפתה להזדמנות ללמוד אנגלית ולעבוד בארה"ב - ושמחה לקבל חדר שינה פרטי.

אאב המשפחה בן ה-35 החל להתעסק לעיתים קרובות מדי עם גלאי העשן בחדרה, כ"שהוא שינה את מיקומו כל פעם מחדש", על פי כתב התביעה, והיא חשדה שהוא מסתיר שם מצלמה. כעבור שלושה שבועות היא החליטה לנצל את ההזדמנות שמייקל לא היה בבית ובחנה את גלאי העשן מקרוב. שם היא מצאה מצלמה נסתרת ובה כרטיס זיכרון מלא במאות סרטונים שלה עירומה או מתלבשת/מתפשטת.

"כרגע אני עובדת על עצמי כדי להתאושש", אמרה קלי אנדרדה ל"פוסט". J.C. Rice, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קלי אנדרדה מצאה מאות סרטונים שלה עירומה ומתלבשת/מתפשטת בחדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, J.C. Rice

היא סיפרה לבית המשפט הפדרלי בברוקלין שהמעסיק שלה הגיע הביתה בריצה תוך מספר דקות, כאשר הבין שהיא עלתה עליו - וניסה להיכנס אל חדרה. "הוא נשמע עצבני מאוד. הוא נשמע מאוד מודאג כשהגיע לבית", היא נזכרה. בהתחלה ניסתה אנדרדה להעמיד פנים שהיא ישנה בניסיון לגרום לאספוסיטו לעזוב, אך הוא "דפק חזק בדלת" והיא נכנסה ל"מצב קרב", לדבריה. "הרגשתי שאני צריכה לברוח", היא שיחזרה את הרגע. היא זינקה מחלון הקומה הראשונה ותוך כדי כך נפצעה בברך ויצאה בריצה אל הרחוב.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קלי אנדרדה צולמה ע"י המעסיק שלה במצלמה נסתרת שהוחבאה בגלאי העשן בחדרה. Derek Smith Law group, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קלי אנדרדה צולמה ע"י המעסיק שלה במצלמה נסתרת שהוחבאה בגלאי העשן בחדרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Derek Smith Law group

עורך הדין של אנדרדה, זכרי הולצברג, סיפר שהיא בילתה את הלילה בשינה בשיח ברחוב לאחר שנמלטה מביתו של אספוסיטו ולפני שעשתה את דרכה לתחנת המשטרה הסמוכה, שם מסרה את כרטיס הזיכרון שמצאה.

האו-פר החליטה לתבוע את אספוסיטו והוא נעצר ב-24 במרץ 2021 וקיבל כתב אישום חמור על מעקב בלתי חוקי - עבירה פלילית שדינה עד 4 שנות מאסר. השבוע פרסם שבתום המשפט התובע המחוזי של סטטן איילנד והשופט איפשרו לו לצאת לחופשי עם מאסר על תנאי של שנתיים וקבלת ייעוץ. אנדרדה אמרה שמדובר בעונש "לא מספק" ושהיא ציפתה לראות את מעסיקה מאחורי סורג ובריח. "זה עונש לא מספק אחרי כל מה שעברתי בשלוש השנים האלה", אמרה אנדרדה, "כעסתי על זה מאוד כי הנזק שהוא גרם לי הוא בלתי הפיך". "מאסר על תנאי זו סטירה על היד", הוסיף עו"ד הולצברג, "הוא יכול ללכת הביתה לאשתו וילדיו באחוזה שלהם והיא ישנה ברחוב".


עוד בנושא:
מיליונר הצית את אחוזת הפאר שלו - רק כדי שאשתו לא תירש אותה

זייפה את מותה כדי למשוך את כספי ביטוח החיים - וזה נגמר רע מאוד

מייקל ודניאל אספוסיטו נתנו לאו-פר קלי אנדרדה חדר שינה לנוח אחרי שהיא מטפלת בילדיהם. מייקל מיקם מצלמה נסתרת בחדר שלה. Facebook, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייקל ודניאל אספוסיטו נתנו לאו-פר קלי אנדרדה חדר שינה לנוח אחרי שהיא מטפלת בילדיהם. מייקל מיקם מצלמה נסתרת בחדר שלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Facebook

על אף ההקלה בעונש, אספוסיטו יחוייב לשלם סכום של 2.78 מיליון דולר לאנדרדה. חבר מושבעים במנהטן פסק לה פיצויים בגין עוגמת נפש בסך 780,000 דולר שישלומו על ידי שני בני הזוג אספוסיטו בתוספת 2 מיליון דולר פיצויים עונשיים אותם ישלם הנאשם. "כרגע אני עובדת על עצמי כדי להתאושש", אמרה אנדרדה, "לא היה לי קל להיות בבית משפט. זו הייתה תקופה מאוד קשה עבורי. זה מעלה בי זיכרונות שאני מנסה לשכוח".

האישה הדרום אמריקאית עברה מאות שעות של הכשרה לפני שהתקבלה לעבודה על ידי חברת ההשמה Cultural Care Au Pair והגיעה לארה"ב, שם החברה מיקמה אותה בבית משפחת אספוסיטו. המשפחה בזמן הזה שהתה בבית הוריה של דניאלה בטוטנוויל, על קו המים, בזמן שהאחוזה הסמוכה שלה בשווי 2.3 מיליון דולר עברה שיפוץ. קלי אנדרדה, שכעת מתגוררת בניו ג'רזי עם בעלה, אמרה שחשוב לה לדבר על הנושא בפומבי "כדי לעודד או-פרים נוספים לדבר, כמו גם מהגרים שהיו קורבנות להתעללות". היא אמרה: "אל תשתקו. אל תפחדו לדווח על התוקף שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully