וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי שופרסל טיפסו ב-19% ל-43 מיליון שקל

הלל קורן

8.8.2013 / 8:20

שופרסל מסכמת את המחצית הראשונה של 2013 עם עלייה של 3.3% בהכנסות ל-5.9 מיליארד שקל. המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל ממשיכה את מגמת הצמיחה"

שופרסל (1,465 +0.41%) מקבוצת IDB מסכמת הבוקר (ה') את הרבעון השני של השנה עם עלייה של 0.5% בהכנסות לכ-2.9 מיליארד שקל, חרף עיתוי חג הפסח, שחל השנה בסוף מארס. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת רשם עלייה של 11% לכ-110 מיליון שקל. בשורה התחתונה, מציגה החברה עלייה של 19% ברווח הנקי לכ-43 מיליון שקל.

בהסתכלות חצי שנתית, הכנסות החברה רשמו עלייה של 3.3% בהשוואה למחצית הראשונה של 2012 והסתכמו בכ-5.9 מיליארד שקל. הרווח הנקי רשם זינוק של 32.4% לכ-98 מיליון שקל.

בדוח הדירקטוריון, שצורף לדוחות הכספיים, נכתב כי "תוצאות החברה בחציון הראשון של שנת 2013 מבטאות מספר מגמות עיקריות אשר התרחשו בשנים האחרונות ובעיקר החל מחודש יולי 2011. בין מגמות אלו ניתן למנות את המחאה החברתית, התעצמות התחרות בשוק הקמעונאות וההאטה הכלכלית שהתרחשה ברבעון השלישי של שנת 2011, אשר הובילו להתמתנות בקצב הצמיחה של החברה ובכלל זה לירידה ברמת הרווח התפעולי וכן התפתחויות רגולטוריות שונות אשר עלולות להשפיע לרעה על פעילות החברה ותוצאותיה.

במסגרת התמודדות החברה עם המצב המשתנה במשק, החברה נקטה ונוקטת בפעולות שונות שעיקרן, הורדת מחירים והעמקת מבצעים במגוון רחב של מוצרים, הרחבה וחיזוק המותג הפרטי, חיזוק מיצובה של החברה בשוק הדיסקאונט, התייעלות בסניפים ובמטה החברה וסגירת סניפים מפסידים".

מנכ"ל החברה איציק אברכהן ציין עם פרסום הדוחות כי "שופרסל ממשיכה את מגמת הצמיחה והשיפור בתוצאות וזאת חרף התעצמות התחרות בשוק קמעונאות המזון. במהלך החציון הראשון לשנת 2013, ביצענו מספר מהלכים אסטרטגיים שמטרתם חיזוק הקשר עם הלקוח והתאמת הצעת הערך של החברה לצרכי הצרכן החדש ולדרישותיו".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully