וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חברות השמה: אלוגריתם חדש ימצא את הג'וב שמתאים לכם ביותר

וואלה!NEWS

10.5.2016 / 16:30

כלי לגיוס עובדים בתחום הטכנולוגיה שפיתחה Woo.io יסייע לכישרונות בתחום להבין ללא מאמץ מה הביקוש ומה שווי השוק שלהם - תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת

יח"צ - חד פעמי

אלגוריתם יסייע לעובדים להבין מה הביקוש שלהם בשוק ובאיזה שכר, ולהתאים לעצמם משרות לפי הכישורים, המיומנויות והרצונות שלהם, תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת. מהודעה שפרסמה היום חברת Woo.io בכנס טקרנאץ' בניו יורק, עולה כי הטכנולוגיית מבצעת התאמה אוטומטית בין חברות לבין עובדי היי-טק שעומדים בדרישות לתפקיד מסוים מבחינת ניסיונם המקצועי, ובנוסף מביאה בחשבון את רצונותיהם של העובדים כחלק מתהליך ההתאמה.

לקריאה נוספת:
הזמינה שמלה בעלי אקספרס ב-1.99 דולר - קיבלה שמלה של קסטרו
הבהלה לזהב בקישון: נמצאה אבן האודם הגדולה בישראל
מבחר דל ומקרר מקולקל: כך נראה הסופר היחיד במצפה רמון

עבור כל מועמד הפלטפורמה בוחנת הן את המיומנויות הרשומות והן את המיומנויות המוסקות שמגובשות באמצעות לימוד מכונה. בין השאר כוללים הרצונות של המועמד את הציפיות שלו לרילוקיישן, קידום, טכנולוגיות מועדפות לעבודה, משכורת, אופציה לעבודה מהבית, סוג החברה והגודל שלה. בחברה מציינים כי התוצאה המתקבלת חוסכת טרחה וזמן משמעותיים עבור עובדים ומעסיקים בתחום הטכנולוגיה.

טכנולוגיה. חברת Woo.io,
עובדים בחברת Woo.io בכנס טקרנאץ' בניו יורק/חברת Woo.io

Woo היא חברה בבעלות פרטית, שפועלת מסן פרנסיסקו ומתל אביב. בין השאר עובדת החברה עם מיקרוסופט, יאהו, WeWork ואוטודסק. בחברה מציינים כי גישה מונחית-מידע שפיתחו מייעלת משמעותית את תהליך מציאת העובדים הרלוונטים, וכי שיעורי ההתאמה שלה בין משרה לעובדים מגיעים ל-80%. בכך מספק האלוגריתם מענה לבעיית גיוס כוח האדם בענף. במחקר שערכה חברת CareerBuilder בשנת 2015, דיווחו קרוב למחצית (48%) מהמנכ"לים כי החברות שלהם איבדו כסף משום שהליך הגיוס שלהם לא היה יעיל, ו-60% אמרו כי חוסר היכולת למצוא מספיק מועמדים מתאימים מונע מהחברה שלהם את המימוש המלא של הפוטנציאל שלה.

"חברות מבזבזות זמן רב במרדף אחר מועמדים שההתאמה שלהם נראית טוב על הנייר, אך הניסיון שלהם לא חושף חלק גדול מהמשוואה: מה השאיפות שלהם להמשך הקריירה", אמר לירן קוצר, מנכ"ל Woo.io ואחד ממייסדיה. "הטכנולוגיה החדשה מחשבת באופן ייחודי את רצונות המועמד ממקום העבודה הבא שלו כחלק מתהליך ההתאמה, ובכך מסייעת למעסיקים למצוא את המועמדים המתאימים ביותר למשרה המוצעת. שירות זה מהווה כלי גיוס יעיל שבו המעסיקים מתמקדים רק במועמדים שיש להם סיכוי אמיתי לגייס ושצפויים גם להתעניין במשרה שיש לחברה להציע להם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפלטפורמה מחקה את ההתנהגות האנושית

הפיתוח הטכנולוגי נמשך יותר משנה, תוך עבודה לצד מגייסים מובילים שמנסים למשוך כישרונות טכנולוגיים מבוקשים ופאסיביים. החברה משתמשת בטכניקות של לימוד מכונה כדי לאמן את הפלטפורמה לחקות את ההתנהגות האנושית. כחלק מכך תועד תהליך הסינון הידני שביצעו מגייסים לשעבר בטסלה, גוגל, פייסבוק ופיי-פאל. בשלב הבא הוזנו התוצאות למכונה, ולאחר שלמדה אותן - התקבלו תוצאות מוקדמות מרשימות: הפלטפורמה עובדות כעת באופן אוטומטי לחלוטין עבור העובד ועבור המעסיק, ושיעור ההתאמה גבוה פי-8 מהנורמות בענף.

"בתור מגייס כישרונות מוביל וותיק בעמק הסיליקון, האתגרים שבפניהם אני עומד כוללים בילוי זמן רב בסינון פרופיל של מועמדים פאסיביים שהם עדכניים ורלוונטיים", אמר טים וונזל, מקבוצת (A)Lyst, לשעבר בכיר בתחום משאבי האנוש בטסלה ובפיי-פאל. "הכלי החדש מבטל את המרדף המיותר אחר מועמדים פאסיביים והופך את התהליך לפרודוקטיבי יותר לכל הצדדים".

מאז השקתה של Woo בארצות הברית בפברואר האחרון, החתימה החברה יותר מ-100 חברות, עם 200 חברות ברשימת המתנה, ו-7,000 אנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה, בעיקר מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, אנשי QA, מפתחים ומעצבים, שנכנסו לשירות אליו ניתן להיכנס רק באמצעות הזמנה. על רקע השקת טכנולוגיית ההתאמה האוטומטית, Woo יכולה להגדיל את מספר המעסיקים ועובדי הטכנולוגיה כחלק מהניסיון שלה להתרחב מעבר לאזור מפרץ סן פרנסיסקו לשווקים אזוריים אחרים ממוקדי-טכנולוגיה בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully