וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתחזיר לכם עודף באוטובוסים של דן

19.6.2016 / 12:29

תהליך קבלת העודף במכונות המוצבות באוטובוסי דן הפך לבירוקרטי ומעייף. אפליקצייה חדשה מבטיחה לעשות את העבודה בשבילכם ולהעביר את הכסף לחשבון הבנק שלכם

מערכת וואלה!

רבות דובר על האוטובוסים החדשים והחכמים של דן, שהמכונות לממכר כרטיסים המוצבות בהם לא מחזירות עודף. עד כה הפתרון שהוצע לנוסעים שהעודף שלהם נבלע היה הליך טרחני של הגעה פיזית לעמדת שירות הלקוחות של דן, או התנהלות מייגעת בטלפונים ופקסים. אפליקציה חדשה בשם פינצ'ר שפיתחו שני סטודנטים בחוג למערכות מידע מהאקדמית תל אביב יפו מאפשרת לנוסעים לקבל את העודף שלהם ישירות לחשבון הבנק באמצעות כמה קליקים דרך הסמארטפון.

האפליקציה עובדת על ידי סריקת הקבלה באמצעות המצלמה, לאחר מכן שולחת דרישת תשלום לחברת האוטובוסים הרלוונטית. עיבוד הנתונים והעברת התביעה להחזר מתבצעת ללא התערבות המשתמש. בשלב הרישום עליכם לציין לאן תרצו שיגיעו ההחזרים הכספיים, וחברת האוטובסים תעביר את הזיכוי אוטומטית לחשבון הבנק או תשלח אותו בדואר לביתכם.

מה שלא עושים בצינורות הבירוקרטיה של משרד התחבורה, יפתרו המוחות הצעירים והיצירתיים שלנו. האפליקציה שיוזמיה הם נדב רימון ודניאל חן, שני סטודנטים למדעי המחשב נמצאת כעת בשלבי פיתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך עובדת האפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully