וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניליוור: "אלה המוצרים שנארזו בקו שבו נמצא זיהום"

בחברה הבהירו כי הזיהום לא הגיע לצרכנים "כל מוצרי הדגנים של תלמה שנמצאים על המדפים ובבתים בטוחים לשימוש". אמון הציבור: "באירוע הזה יוניליוור לא פספסה אף טעות בניהול התקשורת עם הציבור". צפו בדיון באולפן וואלה! NEWS

צילום: עומר שליט, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

אחרי סערת הזיהום בקו הייצור של קורנפלקס תלמה מפרסמת הבוקר (שלישי) חברת יוניליוור הבהרה נוספת ומדגישה כי הזיהום לא הגיע לצרכנים. "בהמשך להודעות קודמות שלנו, ומתוך רצון להרגיע את צרכנינו, אנו מפרסמים את פרטי המוצרים של דגני תלמה שנארזו בקו האריזה בו נמצא זיהום, לפני כחודש. מוצרים אלו נעצרו לשיווק ולא הגיעו אל החנויות ואל הצרכנים. אנו שבים ומדגישים כי כל מוצרי הדגנים של תלמה שנמצאים על המדפים ובבתים בטוחים לשימוש", נמסר בהודעת החברה.

ביוניליוור אומרים כי "על פי הנהלים המחמירים של חברתנו, כל סדרת ייצור נבדקת ונכנסת להמתנה. מוצרים אלו אינם יוצאים לשיווק עד קבלת תוצאות הבדיקות של אותה סדרת ייצור, המאשרות כי הכל תקין. במידה ומתגלית תקלה הסדרה לא משווקת לחנויות וכך היה במקרה זה". עוד אומרים בחברה כי משרד הבריאות ערך ביום ראשון האחרון ביקורת במפעל ובדק את נהלי החברה.

החברה פרסמה גם את פרטי המוצרים המדוייקים בהם נמצא הזיהום. על פי הודעת החברה הזיהום נמצא במוצרי קורנפלקס של אלופים, 750 גרם שיוצרו בין ה-26 וה-27 ביוני, קורנפלקס בד"ץ 750 גרם שיוצרו בין ה-23 וה-27 ביוני וצדפים קוקומן 750 גרם שיוצרו בין ה-29 וה-30 ביוני. "בניגוד לפרסומים, לא נתגלתה כל בעיה במוצרים אחרים", נמסר מהחברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכירו את הסימונים: כך תוכלו לבדוק מתי יוצר המוצר שבידיכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לפרסום נמסר מארגון אמון הציבור, בראשותו של המנכ"ל רונן רגב כביר: "אפשר לומר שבאירוע הזה יוניליוור לא פספסה אף טעות בניהול התקשורת עם הציבור. החברה מספקת עכשיו את המידע שהיתה צריכה לספק מיוזמתה ברגע שעצרה את שיווק המוצרים לחנויות - ולא אחרי שכל הציבור כבר בפאניקה ונוצר משבר אמון אמיתי. אילו נתנה את המידע בזמן, ואפילו לו נתנה אותו כשהתחילו עיתונאים לפנות אליה, כל האירוע היה נגמר מהר. משרד הבריאות חייב לקבוע הוראות ברורות כיצד יש לדווח לו על כל תקלת מזון מהותית, ולאכוף את ההוראות האלה. החברות, מצדן, צריכות להבין שהדרך היחידה לנהל שיח עם הציבור היא בשקיפות מלאה ומיוזמתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully