וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוופס משיקה: משקה מוגז עם חצי מכמות הסוכר

חברת יפאורה משיקה את המשקה המוגז Schweppes ICE בשלושה טעמים: מלפפון-מלון, תות-אננס ופינק ליידי. מנהלת שיווק יפאורה: "במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשוק הצפוף של המשקאות המוגזים מצטרף מוצר חדש – עם הרבה פחות סוכר. מדובר במשקה מוגז Schweppes ICE, שמפחית ב-50% את כמות הסוכר בהשוואה למתחרים. המשקה מכיל 12 קלוריות ל-100 מ"ל, והוא ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

המשקה ישווק בשלושה טעמים: מלפפון-מלון, תות-אננס ופינק ליידי בבקבוקים שקופים, בגודל משפחתי חדש של 1.125 מ"ל, ובבקבוקי זכוכית אישיים של 330 מ"ל. בחברה מציינים כי המשקה מיועד לקהל בעל מודעות גבוהה לבריאות, שמעוניין לעבור למוצר מופחת קלוריות וללא ממתיקים מלאכותיים. השקת המוצר תלווה המהלך ילווה בקמפיין פרסום, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בנקודות המכירה בהיקף של 6 מיליון שקל.

"מדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של קטגוריה חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות – Schweppes", אמרה טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה. "כבר כמה שנים שאנו עובדים על פיתוח המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם. במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר. שיא הפעילות היא השקת משקה צלול מוגז במתיקות מעודנת שמפחיתה יותר מ-50% מכמות הסוכר. ללא שימוש כלל בממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים"

זה מכבר השיק ארגון הבריאות העולמי קמפיין הסברה שמטרתו הפחתת צריכת הסוכר, בעיקר מול שוק המשקאות, וצריכת המשקאות התוססים בארה"ב בליטרים נמצאת במגמת ירידה. מגמה זו הגיעהנ גם לישראל ולפי נתוני נילסן ליולי 2016, צמחה קטגוריית המים המינרליים ב-5%, צריכת הסודה עלתה ב-6% ואילו הקטגוריות המוגזות איבדו 1%-4%. בסך הכל נרשמה בקטגוריית המשקאות עלייה של 2%.

נכון ליולי 2016 נאמד היקפו של שוק המשקאות המוגזים בישראל ב-327 מיליון ליטר בשנה – ובמונחים כספיים - 1.3 מיליארד שקל. מתוך כלל שוק המשקאות המוגזים השחורים והצבעוניים כולל קולה, חולשת שוופס על כ-9.5% מהשוק הכמותי. בשנה האחרונה רשם המותג את הצמיחה החדה ביותר עם עלייה של 13%. לעומתו, גדל המותג ספרייט ב-1%, בקולה לא נרשם שינוי ואילו פאנטה ירדה ב-3%.

שוופס הוא המותג השלישי בגודלו בשוק המשקאות. במונחים כספיים הוא צמח בשנה האחרונה ב-9.2%, והנתח הכספי שלו מכלל השוק הוא 6.3%. במונחים כמותיים שוופס הוא המותג החמישי בגודלו בשוק המשקאות הוא צמח בשנה האחרונה ב-4.3%, עם נתח שוק כמותי של 6.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully