וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מרחיבה את שירות Musix: עד 6 משתמשים ב-29.90 שקל בחודש

12.9.2016 / 13:13

שירות המוסיקה של פלאפון כולל כ-2 מיליון שירים ישראליים ובינלאומיים, מגוון ערוצי רדיו, פלייליסטים במגוון ז'אנרים ואפשרות לבניית ספריית מוזיקה אישית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פלאפון מרחיבה את שירות Musix, כך שיאפשר שימוש "משפחתי" של עד 6 משתמשים בו זמנית לפי בחירת הלקוח, ובמחיר חודשי של 29.9 שקל לחודש. אפליקציית Musix מציעה כ-2 מיליון שירים ישראליים ובינלאומיים, מגוון ערוצי רדיו, פלייליסטים במגוון ז'אנרים, אפשרות לבניית ספריית מוזיקה אישית, מוזיקה ללא פרסומות, הורדת שירים למכשיר והאזנה - גם ללא חיבור לאינטרנט.

"רק בשנה האחרונה בוצעו למעלה מ-100 מיליון האזנות באפליקציית Musix, עלייה של 20% לעומת השנה החולפת ועלייה של 50% מלפני שנתיים", אמר אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון.

בחברה מציינים כי כ-200 אלף מנויים כבר משתמשים בשירות. החל מ-20 בספטמבר מנוי פלאפון שירכוש את החבילה המשפחתית יוכל לשתף 5 משתמשים נוספים באפליקציה, בני משפחה או חברים לפי בחירתו, שיכולים להיות לקוחות מכל החברות. כל משתמש ייהנה מרישיון שימוש עצמאי באפליקציה, ויוכל לנהל את ספריית המוזיקה שלו לפי טעמו האישי.

מנתוני האזנות ל-Musix לסיום השנה העברית עולה כי 65% מההאזנות בשירות הן למוזיקה ישראלית; מהן - 55% מההאזנות הן בז'אנר המוזיקה הים תיכונית, המהווה 30% מסך השירים הישראלים ב-Musix.

חברת פלאפון הינה בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully