וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: רשת מוזס מקימה מועדון לקוחות לקהל צעיר

וואלה! NEWS בשיתוף קונספט תקשורת

10.11.2016 / 14:56

מחיר ההצטרפות למועדון: 49 שקל. נטע לוקר, מנכ"לית הרשת: "השקת מועדון צעירים היא מהלך שטרם נעשה בישראל, עד כה לא נעשתה אליהם פניה ישירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון צעירים ברשת מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת המסעדות מוזס סימנה קהל יעד חדש. באחרונה יזמה הרשת הקמת מועדון לקוחות חדש שמיועד לקהל צעירים בגילאי 16-21 תחת השם "מוזס הומיז", שיציע לחבריו ארוחות במחירים מוזלים בכל מסעדות הרשת ובמשך כל שעות היום.

עלות ההצטרפות למועדון היא 49 שקל ולפי הרשת, הסכום יוחזר כהטבה לחברי המועדון לשימוש בו חל יום הולדתם.

"השקת מועדון צעירים היא מהלך שטרם נעשה בישראל", אומרת נטע לוקר, מנכ"לית רשת מוזס. "כרשת מסעדות משפחתית, אנו שמים בראש סדרי העדיפויות את לקוחותינו בכל הגילאים, וכעת המטרה היא לפנות לקהל הצעיר, שעד כה לא נעשתה אליו פניה ישירה".

דקלה פוגל לבנשטיין, סמנכ"לית השיווק של הרשת מציינת כי מחקר שוק מעמיק ובחינת מועדוני הלקוחות בארץ, העלה כי בדרך כלל הפנייה היא לקהל מבוגר יותר. "הגענו למסקנה שהקהל הצעיר לא מקבל התייחסות הולמת. ארוחות ילדים לא רלוונטיות לגילאי 16-21, גם לא ארוחות עסקיות וגם לא המחירים המוזלים ב'לייט נייט'. על כן, החלטנו להשיק את מועדון 'מוזס הומיז' התפור ומותאם בצורה מדויקת למידותיהם ולצורכיהם של בני הנוער".

"ארוחת הומיז" תקפה בכל שעות היום וכוללת שתייה קלה. חיילים יוכלו להמיר את השתייה הקלה בשליש גולדסטאר, ללא תוספת תשלום.

מחירים לדוגמה: ארוחת מוזס לייט הכוללת שניצל, חזה עוף מיזורי, סלט תאי או סלט ירקות פלוס תוספת במחיר של 49 שקלים, או ארוחה הכוללת דאבל בורגר (קלאסי/ארט) 300 גרם, שתי תוספות על ההמבורגר ותוספת חמה ב- 75 שקל.

ניתן להצטרף למועדון "הומיז" דרך האתר של מוזס, באפליקציה או בכל אחת ממסעדות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully