וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאתם תכשיט ישן? כעת תוכלו להעריך את שוויו

20.11.2016 / 13:30

בית המכירות ארטקוריאל מציע לציבור הרחב בימימ שני ושלישי הערכות חינם של תכשיטים. פריטים יקרים במיוחד יוכלו להימכר במכירה פומבית בבית המכיקרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירשתם תכשיטים מדודה רחוקה והם ספונים בתוך קופסה הרחק בבוידם? כעת, יש לכם הזדמנות לשלוף את הפריטים ולבדוק את שוויים בימי הערכה שמתקיימים השבוע בתל אביב בימי שני ושלישי. הימים יתקיימו במסגרת הפעילות בארץ של בית המכירות הצרפתי ארטקוריאל - מומחים בעלי שם בתחום השעונים ותכשיטי היוקרה יעניקו יעוץ ללא תשלום, ובעלי הפריטים היקרים ביותר יוכלו להציע אותם במכירה הקרובה שתיערך במונקו.

בית המכירות ארטקוריאל פועל במונקו ומתמקד בפרטי יוקרה. בית המכירות מקיים שתי מכירות בשנה, כל אחת מהן בשווי העולה על 10 מיליון אירו. בין הפריטים היוקרתיים שנמכרו בשנים האחרונות: שעון רולקס שנמכר במחיר שיא של 453,000 דולר, טבעת יהלום שנמכרה ב-52 אלף יורו, למרות ששוויה הוערך ב-25 אלף לכל היותר, וסיכת אריה מזהב טהור מעוטרת יהלומים שנמכרה ב-6 760 יורו, למרות ששוויה הוערך ב-4,000 יורו לכל היותר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המכירות הצרפתי "ארטקוריאל" ייסד בפברואר 2015 את נציגות הקבע שלו בישראל בראשות האספן ד"ר פיליפ כהן ובאוקטובר 2015 הציג את תערוכתו הראשונה. כעת, ממשיך בית המכירות ומרחיב את פעילותו עם מחלקות נוספות – שעונים, תכשיטים ופרטי אספנות, במטרה לחשוף ולקשור את הקהל הישראלי לפעילות בית המכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully