וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את בן ה-11 שמסייע רגשית לתושבי ניו יורק

25.12.2016 / 16:35

סירו אורטיז אינו פסיכולוג מורשה, למעשה הוא ילד בן 11 בלבד - אבל זה לא מפריע לדוכן הייעוץ הרגשי שהקים ברכבת התחתית בניו יורק להצליח. בכסף שהוא מרוויח הוא קונה מזון לתלמידים עניים

ShutterStock

אם אתם נמצאים בניו-יורק בימים אלו וזקוקים לאוזן קשבת ותמיכה רגשית, אך לא יכולים להרשות לעצמכם טיפול פסיכולוגי יקר – ברכבת התחתית תוכלו למצוא טיפול אלטרנטיבי מכיוון מפתיע למדי. סירו אורטיז בן ה-11 יצא לאחרונה לשליחות נעלה לסייע לתושבי ניו-יורק להסיר דאגות מלבם.

לפני מספר חודשים הוא הקים דוכן ל"ייעוץ רגשי" בתחנת הרכבת התחתית של ניו יורק, אשר מציע ייעוץ ותמיכה בנושאים מגוונים במחיר מציאה של 2 דולר לחמש דקות. אין ספק שמדובר במחיר שובר שוק בתחום הטיפול הפסיכולוגי.

"הוא לא מרוויח הרבה כסף", הודה אדם, אביו של הנער רב התושייה. "ערב אחד הוא התחיל לחפש דרכים להרוויח כסף בעצמו". האב מספר כי תמך ברעיון שהגה בנו וכבר למחרת הגיעו השניים לשכונת ויליאמסבורג האופנתית והקימו דוכן ברחוב.

היוזמה הכתה גלים וזכתה להצלחה רבה והילד החליט להרחיב את פעילותו. כיום הוא מפעיל את הדוכן שלו בתחנת הרכבת התחתית בדפורד שבברוקלין בימי ראשון מ-2 ועד 5 אחר הצהריים. אמו של אורטיז נוהגת להתלוות אליו לעבודתו ומתעדת את בנה באינסטגרם.

הנער מספר כי העוברים ושבים משתפים עמו פעולה ומתייעצים איתו בנושאים שונים – קשיים רומנטיים, חוסר כיוון כללי בחייהם ואפילו חששות בנוגע לממשל דונלד טראמפ. אורטיז מדווח כי עד כה ייעץ למאה אנשים והוא לא מתכוון לעצור. הוא מספר כי הוא מרוויח כ-50 דולר לשבוע, בהם הוא משתמש לרכישת מזון וחטיפים לתלמידים בבית ספרו שאינם יכולים להרשות לעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully