מכוני הכושר ממציאים את עצמם מחדש: הטרנדים החדשים באימונים

גיא בלנקשטיין, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס שמוזגה עם רשת גו אקטיב, מרגיש שהוא פיצח את השיטה שתביא להגדלת המחויבות של המתאמנים להגיע ולהתאמן בחדרי הכושר. רמז: זה לא ההליכון החדש שמתממשק לסמארטפון

וואלה! כסף
ShutterStock

"אם צריך להצביע על הגורם המשפיע ביותר שמשאיר את המתאמנים בחדר הכושר ומביא אותם בתדירות גבוהה יותר, הרי אלה המאמנים. אנשים עצלנים, למרות המודעות הגבוהה, ואין לי עניין למכור להם חלומות. אני צריך להגביר את האינטראקציה איתם מהרגע הראשון כי אחרת הם נוטשים מהר מאוד. אם גרמתי להם לבוא פעמיים בשבוע, הצלחתי" – כך אומר מנכ"ל קבוצת הומלס פלייס, גיא בלנקשטיין, על רקע שיתוף הפעולה המתגבר בין שתי הרשתות שמוזגו באחרונה.

העתיד כבר כאן

הבדיקה החכמה שמאתרת סיכון מוגבר ללקות בשבץ מוחי

בשיתוף שחל
לכתבה המלאה

לפני כשבועיים נערך בפעם הרביעית כנס "נון סטופ פיטנס 2017" באילת שכלל עשרות שיעורים ואימוני כושר חדשים בהשתתפות כ-800 מנויים. בלנקשטיין מספר שמטרת הכנס היתה לחשוף את שיטות האימון החדשות וסוגי האימונים שהמציאו באחרונה מאמני הרשת, לפני שיוטמעו במועדונים הפרוסים ברחבי הארץ.

"איכות המאמנים היא שקובעת, ולא רק הטכנולוגיה או גודל המועדון. לא בכדי אנחנו שולחים אותם לסמינרים בכל העולם ומעניקים להם אפשרות להוליד רעיונות משלהם, שאולי יהפכו למסורת קבועה".

ואכן, בכנס נחשפו לא מעט שיטות אימון חדשות:

אימון אקולייזר:Equalizer אימון על זוג מקבילים צבעוניים בגובה 70 ס"מ ובמשקל 3.6 ק"ג שהמציא מאמן אישי קנדי בשם מארק ליברט לפני כעשור, בזמן שהיה מאמן אנשים בבתים וחיפש מענה לתרגילי מתח ומקבילים.

למי מתאים האימון: לכולם, גם לבעלי מגבלות רפואיות, כגון בעיות גב או ברכיים בהתאמה אישית.

זמן אימון: 40 דקות

כמה קלוריות מאבדים במהלך האימון: אם התרגילים מתבצעים באופן נכון, יצטבר סך הקלוריות הנשרפות ל-600.

מה הדופק הממוצע במהלך האימון: 80%.

אימון עם קוביות לשיפור היציבה ושרירי הליבה: אימון עם אביזר שנעשה בו שימוש לראשונה כבר בשנות ה-60 באימוני יוגה ולאחר מכן נכנס גם לתחום הפילאטיס והכושר בכלל. הקוביות או הבלוקים, כפי שנהוג לכנותן, משמשות כלי עזר נפוץ בתנוחות מסוימות שדורשות יציבות מיוחדת. העבודה עם הקוביות מסייעת ליצירת התנגדות ומחזקת את מערכת השלד והשריר.

למי מתאים האימון: לכולם.

זמן האימון: 30-60 דקות.

כמה קלוריות מאבדים במהלך האימון: משתנה מאדם לאדם בהתאם לעצימות האימון.

אימון עם מכשיר :CRAB אימון עם משקולת יד חדשנית המגיעה במשקלים שונים 4, 6, 8 ו-10 ק"ג באמצעותה מחזקים ומחטבים את הגוף. צורתו של ה- CRABמאפשרת אחיזה במגוון צורות ומנחים, תרגול ושימוש מיטבי בשרירי הליבה כמו גם גירוי תמידי בהיבט הקוגניטיבי של המשתמש ויכולת השימוש האינסופית בו בסוגי תרגילים מוכרים.

למי מתאים האימון: לכולם.

זמן האימון: 30-60 דקות.

כמה קלוריות מאבדים במהלך האימון: בין 400-650

מה הדופק הממוצע במהלך האימון: בין 75%-80%.

פיטסקייט 2.0 עם מיני סקייטבורד: אימון גופני מלא המשלב מגוון תנועות פונקציונאליות לחיזוק כל שרירי הגוף ומאתגר את שרירי הליבה והיציבה. האימון מתבצע עם מיני סקייטבורדים בעל משטח שחלק המורכב מחומר של גלשנים כשאת רמת ההתנגדות של הגלגלים ניתן לקבוע באמצעות חיזוק או שחרור של ההברגה בגלגלים.

למי מתאים האימון: האימון מתאים לכולם. גף אחד לפחות תמיד נמצא על הקרקע וכל תרגיל ניתן להתאים לרמת המתאמן להקשות או לפשט.

זמן האימון: 45 דקות עד שעה.

כמה קלוריות מאבדים במהלך האימון: 500-700 קלוריות באימון דינאמי 200-400 בסטאטי

מה הדופק הממוצע במהלך האימון: 80%-85%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully