וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניות הדר ו-Gett זכו במכרז המוניות מנתב"ג

14.5.2017 / 12:38

2 החברות הגישו הצעה משותפת לרשות שדות התעופה והן יהיו החברות שיפעילו את המניות מנמל התעופה לאורך השנה. החברות התחייבו להפחתת התעריפים ב-31%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוניות הדר, בהצעה משותפת עם Gett זכו במכרז המוניות בנסיעות מיוחדות מנתב"ג שפרסמה רשות שדות התעופה. הרשות הפחיתה את דמי הזיכיון במכרז ב- 30% אחוז מדמי ההרשאה במטרה לאפשר תחרות במכרז על שיעור ההנחה לנוסע מהתעריף הקבוע בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז - 2016 , והן על פי נסיעה לפי מונה. החברות זכו במכרז עם הצעה של 31% הנחה מהמחירון.

בנתב"ג פועלת חברת מוניות בזיכיון המאפשר מוניות זמינות בכל כמות בכל נקודת זמן עבור הנוסעים הנכנסים לארץ בשעות פעילות רציפות במשך כל השנה (למעט יום כיפור). 2 החברות הגישו הצעה משותפת כשאחת היא תחנת מוניות פעילה והשנייה חברה המפעילה אפליקצייה. כמו כן במסגרת המכרז החדש יוכלו כלל נהגי המוניות לאסוף נוסעים מנתב"ג לכל חלקי הארץ.

המוניות לנסיעות מיוחדות (ספישל) הפועלות על פי הרשאה מנתב"ג מחויבת להעסיק קצין בטיחות שאמון על ביצוע בקרה על תקינות המוניות, הדרכת הנהגים ובקרה על שעות העבודה והמנוחה של הנהגים – על פי תקנות התעבורה. שרותי המוניות מנתב"ג מוסדרים בכללי רשות שדות התעופה (הסעת נוסעים במוניות מנמל התעופה בן גוריון) התשמ"ג - 1983.

מארק און ,מנכ"ל Gett, אמר כי אנו שמחים ומודים לרשות שדות התעופה על האמון שנתנה ב-Gett והטכנולוגיה המתקדמת שלה. מהיום נהגים לא יחזרו ריקים מנתב"ג. חברת Gett תאפשר גישה לנסיעות מנתב"ג לכלל הנהגים ברחבי ישראל ללא קשר למקום שבו כל אחד מהם עובד. "אנו נציע לציבור הנוסעים בנתב"ג, שירות מקצועי ואדיב במחירים אטרקטיביים כפי שעשינו מיום הקמתנו". "אלפי נהגי Gett, לצד נהגי תחנת "הדר לוד", יאפשרו לנוסעים זמינות מרבית וכן הגעה מהירה ונוחה לכל יעד ברחבי הארץ, ואנו נעבוד בתקופה הקרובה ימים כלילות כדי להיערך לתחילת הפעילות ונביא את הטכנולוגיה החדישה והיעילות של Gett גם לנתב"ג".

מנכ"ל תחנת המוניות הדר-לוד מנחם בר חיים מסר: "כפי שעשתה מקום המדינה ועד היום, תחנת הדר-לוד תמשיך לספק שירות מקצועי, אמין, יעיל ומודרני למיליוני הנוסעים הישראלים והזרים בנמל התעופה בן-גוריון. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת גט, ומשוכנעים שיחד נוכל להמשיך ולספק לנוסעים שירות ברמה הגבוהה ביותר, לצד שמירה על תנאי ההעסקה והפרנסה של הנהגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully