וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: באיזו חברת ביטוח תקבלו את השירות הטוב ביותר?

28.5.2017 / 12:56

לאיזו חברת ביטוח כדאי לפנות כשרוצים לבטח את הרכב או את הדירה? המפקחת על הביטוח דורית סלינג'ר פרסמה את דירוג החברות השונות על פי תחומי הביטוח השונים

חניית מכוניות בקניון איילון. ראובן קסטרו
שירביט במקום הראשון בביטוח רכב חובה/ראובן קסטרו

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה היום (ראשון) את דירוח חברות הביטוח השונות על פי רמת השירות לשנת 2016 בתחומי ביטוח רכב, דירה, בריאות וחיים, כשהיא מונה את החברות שהגיעו למקומות הראשונים בעבור כל מוצר ביטוח.

בתחום ביטוח רכב חובה החברות המצטיינות הן שירביט, ביטוח ישיר ו-AIG, בביטוח רכב רכוש (נזק עצמי וצד ג') החברות המובילות הן AIG, ביטוח ישיר ושירביט. למקום הראשון בביטוח דירה ותכולתה הגיעה חברת שומרה כשאחריה AIG וביטוח ישיר. ביטוח ישיר מובילה בתחום ביטוחי הבריאות כשאחריה AIG והפניקס. גם בתחום ביטוחי התאונות האישיות מובילות ביטוח ישיר ו-AIG את הרשימה ולמקום השלישי הגיעה הראל.

ביטוח סיעודי מומלץ לעשות במנורה, מגדל וכלל ואילו ביטוח נסיעות לחו"ל בפניקס, ביטוח ישיר ו-AIG. ביטוח אובדן כושר עבודה מומלץ בהראל, כלל ומנורה וביטוח סיכון חיים מומלץ בביטוח ישיר, AIG ומנורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפניקס רשמה שיפור בולט בכל תחומי הביטוח ואילו ביטוח ישיר הראתה שיפור בתחום ביטוחי הרכב, הדירה והחיים. AIG השתפרה בתחום ביטוחי החיים. לעומתן רשמה חברת שלמה ירידה באיכות השירות בתחום הרכב והדירה. איילון רשמה ירידה בתחומי הרכב, הדירה והחיים, הכשרה בתחום החיים ומנורה בתחומי הרכב והדירה.

הדירוג בדק את אחוז התביעות ששולמו ומהירות הטיפול בהן, את שביעות רצון הלקוחות את מספר התלונות שהוגשו נגד החברות השונות ואת זמני המענה במקודי השירות של החברות. סלינגר אמרה כי "מדד השירות מספק למבוטח מבט ייחודי ומעמיק על פעילות חברות הביטוח ועל איכות השירות ללקוחותיהן. המדד משקף את חזונה של רשות שוק ההון להציב את החוסך והמבוטח במוקד הפעילות והחשיבות של החברות. המדד מגביר את התחרות לטובת הצרכן, מאפשר למבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם, ומוכיח את יעילותו בשיפור התנהלות החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully