וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לחזרה ללימודים: מבחן התיקים הגדול

בעוד כחודש יחזרו הילדים לבית הספר, וזה כבר הזמן להתחיל להצטייד בציוד המתאים. בדקנו את הילקוטים השונים המוצעים בשוק - מהתיק הראשון של ילדי כיתה א' ועד למסיימי התיכון. כמה זה עולה, מה הכי משתלם ואיזה פריט הכי נוח? בדיקת וואלה! עסקים

טרולי או תיק לנשיאה על הגב? באיזה צבעים עדיף ואיזה מותגים לקנות? רשתות השיווק השונות מציעות מגוון אדיר של תיקים וילקוטים לתלמידים, ולעתים רבות קל ללכת לאיבוד בתוך המגוון הרחב המוצע לנו.

כדי לעשות לכם סדר, בחנו את התיקים המוצעים בשוק והשוונו בין מה שמעיד עליהם היצרן לבין המצב בפועל. אז איזה תיק שווה את המחיר ואיזה יצרן התרכז בעיצוב על חשבון הפונקציונליות? בדיקת וואלה! עסקים.

תיקים לקטנטנים - כיתות א'-ד'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

KALGAV

סקר התיקים הגדול קל גב. סטודיו קל גב,
סקר התיקים הגדול קל גב/סטודיו קל גב

דבר היצרן: חברת קלגב מציגה תיקים לילדי בית ספר יסודי עם טכנולוגיות חדשניות. מערכת X-BAG TROLLEY - הטרולי הקל ביותר, שמאפשר לבחור האם ללכת עם מערכת הגב הקלה או להרכיב בקלות את מערכת הגלגלים ולהתגלגל לבית הספר.

מערכת הגב אורטופדית, בעלת מבנה ייחודי הבולם זעזועים, ומאוורר מיוחד המאפשר מעבר אוויר מרבי ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה. הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

אנחנו בדקנו: התיק מרשים לא רק ביופיו אלא גם ברמת הגימור שלו. נראה שהיצרנים חשבו על הכול - החל מהנוחות (כיסים גדולים ורחבים), דרך הבריאות (הגב האורטופדי) וכלה בבטיחות (מחזירי אור בחזית התיק, בצדי התיק ועל הכתפיות).

לתיק מערכת טרולי עם גלגלים נשלפת וידית טלסקופית מתכווננת לגובה המתאים. יש חלוקה לשלושה תאים מרכזיים, ובנוסף תא מתרחב לשימוש בימים העמוסים - פטנט ייחודי המאפשר הגדלת נפח התיק ב-25%. תא קדמי עשוי מחומר מבודד מתאים לאחסון מזון שומר חום/קור וקל לניקוי. שני כיסי צד גדולים מתאימים גם לבקבוקי שתייה. יש גם כיסוי גשם להגנת הילקוט.

שורה תחתונה: תיק מצוין ונוח, אך יקר
אחריות: שנה אחריות על תפרים ורוכסנים
נפח: 27 ליטר (מתרחב ב-25% נוספים)
משקל: כ-1,100 גרם ללא עגלה
מחיר: 270-330 שקל

ניתן להשיג בחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים

מודן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: Smart Trolley - תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. התיק האורטופדי הקל בישראל, היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית Triple Spring System משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד.

לתיק "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד, ובנוי בצורה אנטומית תלת ממדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד. סדרת התיקים "Triple Spring System'' עשויה מבדים איכותיים וחדישים, אטומים ודוחים מים.

אנחנו בדקנו: תיק יפה ונוח לתלמיד. ניתן להשתמש בו בתור טרולי עם גלגלים ולשאת אותו על הגב גם ללא הטרולי. הידית לא מתכווננת מבחינת אורך, אבל בעלת מבנה כפול שמקל על גרירת התיק על ידי ילדים צעירים. מבנה התחתית של העגלה מותאם בצורה מדויקת לצורת התיק.

לתיק שלושה תאים גדולים יחסית. המבנה חללי ומכיל יותר מקום לאחסון - הנפח שלו מפתיע לעומת גודלו הקטן יחסית וצורתו הקומפקטית. התא הקדמי והאמצעי עשויים מחומר קשיח יותר שמגן על תכולת התיק. לתיק פס מחזיר אור לשמירה על בטיחות הילד.

שורה תחתונה: תיק מאוד שימושי ועמיד למי שיכול להרשות לעצמו את המחיר
אחריות: למשך שנה
נפח: 35 ליטר
משקל: כ-920 גרם ללא עגלה
מחיר: 279 שקל

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ

Yolo

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: התיקים של YOLO מיוצרים תחת הבדיקה הקפדנית של רשת מודן, נוחים לנשיאה ובעלי מבנה ארגונומי המתאים לגב הילדים. ילקוט עם ידית נשיאה קלה לתפעול וגלגלים איכותיים. ניתן להשיג בצבעים: כחול עם הדפס בלונים פורחים, וכחול עם הדפס כדורגל.

אנחנו בדקנו: עיצוב יפיפה ועדין לתיקי בנים ובנות כאחד, אם כי הצבעים הבהירים יכולים להתלכלך בקלות. התיק מגיע עם עגלה מובנית, שלא מתפרקת, ולכן יכביד על גב הילד שירצה לשאת אותו על הגב.

מכיל שלושה תאים סגורים בגדלים שונים וכן שני תאים צדדיים לבקבוקי שתייה. ידיות הילקוט מוסתרות בתא אחורי סגור וניתן ללכת עם התיק על הגב, אם כי העגלה מכבידה על משקלו ולא כדאי להעמיס את התיק על כתפי הילד. הידית טלסקופית בעלת שני שלבים - קצר לילד וארוך למבוגר, נוחה יחסית.

שורה תחתונה: תיק גדול ויפה אך יקר ושימושי רק לילדים שאוהבים לגלגל ולא לשאת על הגב
אחריות: 10 חודשים מרגע הקנייה על ידי חברת מודן
נפח: 35 ליטר.
משקל: כ-1,700 גרם, כולל עגלה שלא מתפרקת
מחיר: 299 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות ובאתר סחר מקוון של YOLO

הטרולי של אופיס דיפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: בלעדי לאופיס דיפו - תיק מזוודה המגיע עם תיק אוכל וקלמר. הוא מצויד בשלושה גלגלי סיליקון איכותיים לעלייה וירידה נוחה במדרגות ובמדרכות. מגיע במגוון צבעים, דוגמאות ומותגים כמו נסיכות, הלו קיטי, ספיידרמן אופנועים ועוד.

אנחנו בדקנו: יבוא מעניין של אופיס דיפו. מדובר במזוודה לכל דבר, עם דפנות קשיחות ותכולה מועטה יחסית. הוצאות חפצים מתוכה מחייבת פתיחת רוכסן עד סופו והשכבת התיק על הגב. על פניו, לא מדובר בפתרון נוח במיוחד והילד יצטרך להתרגל להשתמש בו בצורה כזו. היתרון הגדול של התיק הוא הגלגלים של הטרולי, המותאמים למדרכות ומאפשרים גרירה נוחה וחלקה. העגלה לא מתפרקת מהתיק ולא ניתן לשאת אותו על הגב.

שורה תחתונה: פתרון טוב לאוהבי מזוודות במחיר הוגן
אחריות: שנה
נפח: 17 ליטר
משקל: 1,500 גרם (כולל העגלה שלא מתפרקת)
מחיר: 150 שקל

ניתן להשיג ברשת אופיס דיפו

תיקים לילדים החל מכיתה ד'

קפטן אמריקה MARVEL

סקר התיקים הגדול קפטן אמריקה. ליקו דיזיין,
סקר התיקים הגדול קפטן אמריקה/ליקו דיזיין

דבר היבואן: רשת האופנה זברה מציעה ילקוטים לבית הספר היסודי מבית דיסני ביבוא מיוחד מאירופה של גיבורי העל ונסיכות פרוזן. מדובר בילקוטים ממותגים ונוחים עם רצועות רכות ושלושה תאים גדולים.

אנחנו בדקנו: תיק יפה לאוהבי המותגים של מרוול ודיסני. עשוי מבד קשה יחסית, בד מרופד קלות, אך לא מתיימר להיות אורטופדי. ידיות מרופדות. החלוקה לשלושה תאים נוחה אך אין להם הרבה נפח. שני כיסי רשת צדדיים לבקבוק. אין הבטחת יבואן לאיכות או אחריות שהתיק יחזיק למשך שנה שלמה, אבל הוא מתאים למי שמחפש תיק ממותג במחיר הוגן.

שורה תחתונה: תיק יפה במחיר זול שאפשר להתחיל איתו את השנה
אחריות: אין אחריות רשמית
נפח: 28 ליטר
משקל: 630 גרם
מחיר: 99.90 שקל

להשיג ברשת חנויות זברה

תיק TOTTO

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: TOTTO, מבית פלפוט, הוא מותג תיקים המוכר בדרום אמריקה ובאירופה. מאופיין בפונקציונליות, נוחות, צבעוניות ומציע מספר סדרות שיתאימו לכל שכבת גיל - מכיתות היסודי ועד המכללה והאוניברסיטה.

אנחנו בדקנו: תיק צבעוני שלא מתאים מבחינת עיצוב לכל ילד, שבדרך כלל הופכים דעתנים אחרי גיל שבע בכל הקשור לציוד שלהם. התיק קל יחסית, יחד עם זאת הוא עמיד וחזק, תפור בצורה קפדנית ועשוי מבד בד עמיד וקשיח וגומי בצדדים. יתרונו המובהק הוא התאמתו לתלמיד של היום על שלל הגאדג'טים שלו.

לתיק חמישה כיסים: הכיס המרכזי מתאים לנשאית מחשב נייד; כיס קדמי רחב מתאים לנשיאת טאבלט; כיס קדמי בינוני נוסף מחליף קלמר עם מקום לנשיאת כלי כתיבה; כיס קדמי קטן לנשאית טלפון; ואפילו כיס קטן על הרצועה שמתאים למשקפי שמש או אוזניות. הדגם בעל גב אגרונומי, קשיח במידה ומרופד, רצועות גב מרופדות וחזקות בצורת האות S לנוחות מרבית. החיסרון של הדגם הוא בהיעדר כיס צד יעודי לבקבוק מים.

שורה תחתונה: תיק איכותי ושימושי מאוד במחיר הוגן למדי, אבל איך לא חשבו על כיס לבקבוק מים?
אחריות: חמש שנים
נפח: 20 ליטר
מחיר: 149-169 שקל

ניתן להשיג בחנויות המובילות לציוד ביה"ס, וברשתות קרביץ, הפנינג, כפר השעשועים, הפיראט האדום, גרפוס ועוד.

פול פראנק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: מותג מבית פלפוט. התיק עשוי מבדים איכותיים עם מערכת גב מרופדת עשויה רשת לאוורור הגב וכתפיות מעוצבות ארגונומיות. בתיק שלושה תאים מרכזיים, אירגונית פנימית ושני כיסי צד. בחלק התחתון של התיק מחבר חכם המאפשר חיבור לעגלת נסיעה מעוצבת, שהופכת לחלק אינטגרלי מהתיק ומאפשרת לבחור נשיאה על הגב או על גלגלים. ניתן לרכוש את העגלה בנפרד.

אנחנו בדקנו: תיק בעיצוב מרשים שצריך להתאים לטעמו של הילד. ניכר כי מדובר בתיק איכותי, שעשוי מחומרים עמידים, כולל תחתית מחומר דמוי עור הפוך. החיבור לעגלה מהווה פתרון עבור תלמידים שלא רוצים את כל המשקל על הגב. אולם למי שכן ירצה לשאת על הגב, מצפה חוויה נעימה - הגב מרופד היטב וקשיח במידה. גם הידיות המרופדות בצורת X מותאמות לנשיאה נוחה על הגב.

שורה תחתונה: תיק ממותג ואיכותי והמחיר בהתאם
נפח: 22 ליטר
משקל: 720 גרם
מחיר: 199-229 שקל

ניתן להשיג בחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים

קומיקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: מותג מבית פלפוט. התיק עשוי מבדים איכותיים עם מערכת גב מרופדת עשויה רשת לאוורור הגב וכתפיות מעוצבות ארגונומיות. בתיק שלושה תאים מרכזיים, אירגונית פנימית ושני כיסי צד. בחלק התחתון של התיק מחבר חכם המאפשר חיבור לעגלת נסיעה מעוצבת שהופכת לחלק אינטגרלי מהתיק ומאפשרת לבחור נשיאה על הגב או על גלגלים. ניתן לרכוש את העגלה בנפרד.

אנחנו בדקנו: תיק בעיצוב מתוק שנותן קצת מנוחה מהנסיכות, אם כי לא חף מוורדרדות ונצנצים. הצבע הבהיר יכול להתלכלך בקלות, אולם ניתן לכבס את התיק בכביסה ידנית. הבד מעט קשיח, וכשהוא מגן על הרוכסנים הוא מקשה על הפתיחה הראשונית, עד שמתרגלים. התא הקדמי נוח לנשיאת כלי כתיבה ויכול להחליף קלמר. האפשרות לחבר את התיק לעגלה נחמדה מאוד, במיוחד עבור הבנות, למרות שגב התיק אורטופדי עם ריפוד עבה במיוחד.

שורה תחתונה: תיק נחמד, לא בטוח ששווה את המחיר
נפח: 26 ליטר
משקל: כ-730 גרם
מחיר: 199-229 שקל

ניתן להשיג בחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים

OUTDOOR REVOLUTION

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: תיק ניתק לשימוש יומיומי הכולל תא מחשב מובנה ומרופד, ובעל מערכת גב חצי אורטופדית מרופדת ומנדפת זיעה. אפשרות חיבור לעגלה - התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגרלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד. לתיק שני תאים מרכזיים גדולים, תא קדמי הכולל אירגונית מובנית ושני כיסי צד. עשוי מבד עמיד בפני מים.

אנחנו בדקנו: תיק שהושקעה בו מחשבה ומשאבים רבים. מותאם לכל הגדג'טים האפשריים שיש כיום לתלמיד - לפטופ, אוזניות, טלפון סלולרי וכלי כתיבה. לא נשכחו גם הכיסים הצדדיים לבקבוקי מים. הגב אורטופדי ומרופד היטב, והרצועות עשויות בצורת X לנוחות על הגב. התא הקדמי מתנתק והופך תיק נפרד ושימושי. כשהתיק מורכב יחד משקלו לא קל, כקילוגרם, אולם ניתן לחבר אותו לעגלה שנמכרת בנפרד ולהפוך לטרולי.

שורה תחתונה: תיק מצוין ומתאים למגוון שימושים. המחיר גבוה מעט אבל במקרה הזה בהחלט שווה
אחריות: שנה
נפח: 25 ליטר
משקל: כ-1,000 גרם
מחיר: כ-220 שקל, מחיר העגלה - כ-79 שקל

ניתן להשיג בחנויות ורשתות התיקים, מכשירי הכתיבה והצעצועים

תיקים לילדים גדולים - חטיבה ותיכון

תיק LEVI'S

סקר התיקים הגדול ליווייס. יוני רייף,
סקר התיקים הגדול ליווייס/יוני רייף

דבר היצרן: תיק קולקציית תיקי החזרה לבית הספר של המותג ROOKIE המתמחה במותגים איקונים אמריקאים.

אנחנו בדקנו: התיק יפה בעיצוב סולידי, שמתאים למותג הג'ינס המוכר, גודלו בינוני ומשקלו קל מאוד. התא המרכזי מרווח ובתוכו חלוקה לתאי משנה שמאפשרים נשיאת נוחה של חפצים וכלי כתיבה. כמו כן, יש כיס קדמי קטן וכיס צדי לנשיאת בקבוק מים. גב התיק מרופד אך ללא מבנה אורטופדי. רצועות מרופדות וחזקות. רצועה שלישית מחברת בין שתי הרצועות ומאפשרת חלוקה נכונה יותר של המשקל על הגב.

שורה תחתונה: תיק איכותי ויפה ששווה לרכוש כשיש עליו מבצע
אחריות: אחריות של חצי שנה על פגמים בייצור
מחיר: עכשיו ב-149 שח במקום 199 שקל

ניתן להשיג בחנות המותג בקניון גינדי TLV

BAG PACK מבית קרביץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: רשת קרביץ מציעה באופן בלעדי בסניפיה ברחבי הארץ תיקי נוער זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, העשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים. לתיק תא מרכזי אחד והוא מוצע במגוון צבעים.

לאור ההצלחה לה זכה המותג הפרטי בשנה שעברה, השנה הרחיבה קרביץ את מוצרי המותג הפרטי שכולל השנה בנוסף לכלי כתיבה, טושים ועפרונות גם קטגוריות מוצרים חדשות כמו מחברות ומוצרי נייר. המותג הפרטי כולל למעלה מ-100 פריטים המוצעים בהוזלה של למעלה מ-25% לעומת מותגים מקבילים.

אנחנו בדקנו: תיק פשוט בגודל בינוני, תא מרכזי אחד ללא חלוקה פנימית, תא קדמי קטן ושני כיסאות צדדיים לבקבוקי מים. הגב מרופד אך לא קשיח ולא אורטופדי. הרצועות מרופדות קלות.

שורה תחתונה: תיק פשוט וטוב במחיר הוגן
אחריות: שנה אחריות
נפח 25 ליטר
מחיר: 49 שקלים

ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ

SELECT

סקר התיקים הגדול סלקט. דמיטרי גרין,
סקר התיקים הגדול סלקט/דמיטרי גרין

דבר היצרן: ילקוטי גב אופנתיים, צבעוניים ופרקטיים שמוכיחים כי לא חייבים לשבור קופת חיסכון כדי להגיע לבית ספר מוכנים. התיקים עשויים בדים עמידים ומאובזרים במגוון תאים גדולים וקטנים, שיכולים להכיל את כל הפריטים הנחוצים ללימודים, כדוגמת מחברות, ספרים, כלי כתיבה וקלסרים ההכרחיים ללימודים. בין התיקים השונים ניתן למצוא כאלו במגוון עיצובים, החל מצבעים חלקים ועד מקושקשים וצבעוניים.

אנחנו בדקנו: תיק צבעוני וקליל בגודל בינוני, בעל שלושה תאים - תא מרכזי גדול, תא קדמי גדול שנסגר עם ריצ'רץ מלמעלה, ותא קדמי נוסף שכמעט כולו ריצרץ' בצורת האות C. שני כיסי רשת צדדים לנשאית כוס.

שורה תחתונה: אם אהבתם את העיצוב, זה יכול להיות הפתרון הזול עבורכם
מחיר: 39.90 שקל

להשיג ברשת SELECT ובאתר הרשת

Eastpak

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הייצרן: תיקי הגב של מותג התיקים המוביל באירופה Eastpak מיוצרים מבדי קורדורה איכותיים, שאינם נקרעים או מתבלים גם לאחר כביסות. PADDED PAK'R הוא דגם בעל רצועות גב מרופדות עם SGS (מונע החלקה), תא גדול עיקרי, תא קדמי קטן עם רוכסן לאיחסון דברים קטנים.

אנחנו בדקנו: תיק מרשים בכל המובנים. האיכות ניכרת בכל תפר, במגע של הבד, בהרגשה שלו על הגב. למרות שלא מדובר בגב אורטופדי, הוא מרופד קלות וקשיח במידה, לכן מקל על נשיאת משקלים כבדים. התא המרכזי גדול ללא חלוקה פנימית, פחות נוח לנשיאת ספרים ומחברות. ניכר חסרונו של כיס צדדי לנשיאת בקבוק מים.

שורה תחתונה: מחיר שווה אם יש כוונה להשתמש בו לאורך שנים
אחריות: 30 שנה
נפח: 25 ליטר
משקל: כ-330 גרם
מחיר: 199.9 שקל

ניתן להשיג בחנויות קרביץ, TNT, JIFFA ומבחר בוטיקים ברחבי הארץ

VANS

סקר התיקים הגדול ואנס. ניר יפה,
סקר התיקים הגדול ואנס/ניר יפה

דבר היבואן: הקולקציה של השנה מציעה תיקים עם הדפסים טרנדיים בהשראות מעולם האופנה - הדפסים גיאומטריים של פסים, נקודות ומשבצות, עלים טרופיים, פרחוניים, ליאופרד, לצד צבעוניות אורבנית בגוונים מתוחכמים ומגניבים שאופייניים לעונה.

בנוסף, העונה משיק המותג קולקציית תיקים ייחודיים במהדורה מוגבלת, עם הדפסי הדמויות האהובות והנצחיות ביותר של סדרת הקומיקס האגדית PEANUTS, ומחזיר אלינו את הדמויות האייקוניות והאהובות של צ'רלס מ. שולץ מאמנות הווינטג' של שנות ה-60-70. התיקים משלבים הדפסים של דמויות נצחיות ואהובות מעולם הקומיקס של שולץ, כמו סנופי, וודסטוק, צ'ארלי בראון, ג'ו קול ושאר חברים.

אנחנו בדקנו: גם השנה הבשורה של וואנס היא בעיקר בתחום העיצובי והאופנתי. המותג מבוקש בקרב בני נוער, למרות שהתיקים אינם אורטופדים ולא מיועדים לנשיאת משקלים כבדים. החלוקה לתאים נוחה, התפירה איכותית והרצועות מרופדות. התיק עצמו קל מאוד, אבל זה לא מכפר על החיסרון הבולט - הגב של התיק אינו מרופד כלל.

שורה תחתונה: תיק אופנתי של מותג מבוקש שלא עושה חסד עם גב התלמיד
נפח: 22 ליטר
מחיר: 199 שקל

ניתן להשיג בחנויות המותג

קולומביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: תיק יום Windward - תיק גב, פונקציונלי מעוצב קל משקל בעל גב מרופד ובמחיר מצוין, מתאים במיוחד לשימוש כתיק לימודים. חלוקה למספר תאים - תא מרכזי המכיל גם קלסרים גדולים, כולל כיס אחורי למחשב נישא, (מסך ''15), אורגנייזר פנימי לכלי כתיבה וחפצים. עשוי בד איכותי ביותר, קל משקל וחזק וכולל רצועות מתיחה בצד
תיק בטכנולוגית Omni-Shield - ציפוי חיצוני מתקדם, מספק דחיית מים, דחיית כתמים ויכולת הרחקת לחות.

אנחנו בדקנו: כמו בכל המוצרים של המותג, גם בתיקי קולומביה איכות היא שם המשחק. התיק מאוד קל, פונקציונלי ונוח בצורה בלתי רגילה, אך ללא תמיכה אורטופדית - הריפוד בגב מועט ומתאים לילדים גדולים. הרצועות מרופדות ומאוד חזקות. הכיס הקדמי מצויד מתקן לנשיאת כלי כתיבה, אך גם כאן חסרים כיסי צד לבקבוקי מים.

שורה תחתונה: תיק שיכול לשמש את התלמיד כמה שנים רצופות.
אחריות: שנה
נפח: 26 ליטר
משקל: כ-380 גרם
מחיר: במחיר מבצע לחברי מועדון קולומביה 181.9 שקל. מחיר מבצע 207.9 שקל במקום 259.9 שקל

ניתן להשיג ברשתות קולומביה אאוטסיידרס ושבילים

קופיקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר היצרן: רשת קופיקס במבצע חזרה לבית הספר אטרקטיבי במיוחד: תיק גב איכותי בשישה שקלים לקונים שלושה מוצרים ומעלה ממוצרי רשת בתי הקפה. המבצע יתקיים החל מתאריך 7 באוגוסט ועד גמר המלאי. התיקים עשויים בד חזק ואיכותי ומגיעים בצבעי שחור, כחול ואדום.

אחריות: ללא אחריות

מחיר: 6 שקלים

ניתן להשיג ברשת חנויות קופיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully