וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לבית הספר: כך תקנו את כל מה שצריך - במחיר הנמוך ביותר

לקראת פתיחת שנת הלימודים בתחילת ספטמבר, מציעות רשתות השיווק השונות מגוון רחב של מוצרי לימוד לתלמידים - החל מציוד פשוט ועד לציוד ממותג. טווח המחירים רחב והפערים מגיעים עד כ-300%. החלטנו לעשות לכם סדר. בדיקת וואלה! עסקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט המרקרים הזול ביותר של רשת "עידן 2000" ב-2.9 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכנות לחזרתם של הילדים לבית הספר ב-1 ספטמבר בעיצומן - ושלטי הפרסומות מלאים הבטחות של רשתות השיווק השונות, לספק את "המבצע המשתלם ביותר". עם השנים, ככל שהיצע הציוד לתלמידים הולך וגובר, כך קשה יותר להורים ולילדים לפלס את דרכם בתוך שלל המותגים והחידושים.

החלטנו לעשות עבורכם סדר ולמצוא את הסל הזול ביותר שניתן למצוא כיום בשוק. בדקנו איפה נמצא את הסל הזול ביותר מבין מוצרי "בייסיק" ובאילו רשתות מחירי הציוד הממותג מרקיעים שחקים.

לצורך ההשוואה, בנינו סל ציוד שמתאים לכיתות הנמוכות, והוא מורכב מהמוצרים הבאים: 4 מחברות חשבון, 4 מחברות שורות, תיקייה מקרטון לדפי עבודה , קלסר קשיח, חבילת שמרדפים (ניילונים), חוברת צביעה, קלמר קשיח בגודל בינוני, חבילת עפרונות רגילים, 2 מחקים, מחדד, חבילת צבעי פסטל, חבילת טושים, סרגל קטן, מספריים, דבק סטיק, 5 מרקרים.

הסלים הזולים ביותר -בקרביץ ובכפר השעשועים

בדקנו את מחירי המוצרים שבסל ברשתות המובילות בשתי רמות – את המחיר הזול ביותר שניתן למצוא ברשת למוצר בסיסי ללא המותג ואת המחיר שניתן למצוא ברשת לאותו המוצר - אבל ממותג.

על פי הממצאים, באופן לא מפתיע קיימים פערים אדירים של מאות אחוזים בין סלי המוצרים הממותגים, לעומת סל המוצרים "הפשוטים". כלומר, טווח המחירים בכל רשת גדול ומגיע להבדלים של 300%. כמו כן, קיימים פערים גדולים בין מחירי הסלים הממותגים ברשתות השונות. כמו כן, בחלק מהרשתות קיימים פערי מחירים גם בין סניפי הרשת עצמה.

את סל "הבייסיק" הזול ביותר מצאנו ברשת קרביץ - 45.7 שקל, אך יש לציין כי לא בכל הסניפים מחירי הקופה היו מעודכנים למחירי המבצע של הרשת. כך למשל, בעוד 4 מחברות ממותגות של דיסני אמורות לעלות 9.90 שקל – מחיר כלל רשתי, מצאנו אותן נמכרות במחיר של 11.90 שקל בסניף קניון אילון.
במקום השני כפר השעשועים שניתן למצוא בה סל במחיר 55 שקל - אך לא כל המוצרים הבסיסיים זמינים בכל סניפי הרשת היות והרשת עובדת בשיטת הזכיינות. למשל, למרות שברשת מתחייבים למכור מחברות פשוטות בשקל אחד בלבד ליחידה, בסניף אלרם רמת גן של הרשת הציעו לנו מחברות דומות אך במחיר 1.40 שקל למחברת.

במקום השלישי והרביעי ניצבות הרשתות "אופיס דיפו" ו"עידן 2000" עם סלים של 73.7 שקל ו-75 שקל בהתאמה. ברשת YOLO שנבדקה לא נמצא סל בסיסי ולא ממותג, כיוון שכל המוצרים מעוצבים וממותגים תחת המותג של הרשת עצמה.

בהשוואת הסל הממותג נמצאו טווחי מחירים בתוך הרשתות עצמן בגלל מגוון גדול של מותגים שונים. הסל הממותג הזול ביותר נמצא בסניפי הרשת "כפר השעשועים" ועלותו 141 שקל, אולם אין בכך הבטחה שכל המוצרים יהיו זמינים בכל הסניפים תחת אותו המחיר. ברשת אופיס דיפו מצאנו סל במחיר 174.4 שקל ובקרביץ 187 שקל. ברשת עידן 2000 - 228.4 שקל. ברשת YOLO ניתן למצוא סל בטווח של 172 - 230 שקל.

עוד באותו נושא

נערכים לחזרה ללימודים: מבחן התיקים הגדול

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלמר הכי יקר של "YOLO" - עולה כ-55 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם טווח המחירים עבור כל מוצר גדול למדי בתוך הרשתות. הטווח גדול עוד יותר בהשוואה בין רשתית. הקלמר הזול ביותר נמצא ברשת "קרביץ" - 6 שקלים לקלמר בייסיק, והיקר ביותר ברשת "YOLO" שמציעה קלמר קשיח וצבעוני בעיצוב בועות ובעל שני תאים ב-55 שקלים.

חבילת צבעי פסטל פשוטה ניתן להשיג בזול ברשת "קרביץ" - 2.9 שקלים; ובמחיר של 10.90 שקלים באותה רשת תמצאו צבעי פנדה מקוריים.

חבילת הטושים הזולה ביותר נמצאת ב"כפר השעשועים" - 2 שקלים בלבד; הטושים היקרים ביותר הם של המותג "גיאטו" ב"אופיס דיפו" ב-19.9 שקלים.

חבילת המרקרים הזולה ביותר נמצאת ברשת "עידן 2000" - 2.9 שקלים בלבד; והיקרה ביותר ברשת "YOLO" עם סכום של 25 שקלים. מחירי הקלסר הקשיח נעים בין 5.2 שקלים ב"קרביץ" ל-19.90 שקלים ברשת "YOLO".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טושים של "MILAN" ברשת "קרביץ" - 11.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצוין כי בעקבות פרסום הכתבה, רשת אופיס דיפו הורידה את המחירים וכעת מציעה סל "פשוט" במחיר של 40 שקלים. המוצרים שיוזלו הם 16 מוצרי הסל שהרכבנו במסגרת בדיקת וואלה!עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully