וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הולמס פלייס מתרחבת - מגיעה גם לרמת גן

22.8.2017 / 13:48

הרשות להגבלים עסקיים אישרה לרשת הכושר היוקרתית לרכוש את מועדון הפרימיום זאוס, וכעת נכנסת העסקה לשלב אחרון. "נכפיל את מספר המועדונים בחמש השנים הקרובות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון זאוס ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשות להגבלים עסקיים הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא מאשרת את העסקה במסגרתה ביקשה קבוצת הולמס פלייס לרכוש את מועדון הפרימיום של זאוס במגדל "משה אביב" ברמת גן. בכך ממשיכה קבוצת הולמס פלייס, שבשליטת קרן גרין לנטרן בראשות יוסף איליאש, דני בן רעי וריצ'י האנטר, ביישום העמקת האחיזה שלה בערים הגדולות.

מועדון זאוס ברמת גן, משתרע על 6,000 מ"ר וכולל 2 אולמות סטודיו מרווחים, בריכה חצי אולימפית, מתחם מקלחות אישיות, מתחם ספא בגודל 300 מ"ר הכולל חדרי עיסויים ושתי סאונות – רטובה ויבשה, ורחבת שיזוף והירגעות על גג המגדל. בקבוצת הולמס פלייס אומרים כי קיבלו את ההחלטה לרכישת המועדון רק לאחר שנמצא כי "רמת המתקנים, הציוד ואביזרי הכושר, תוכניות האימונים ומקצוענות המאמנים, עומדים בסטנדרטים הגבוהים שנהוגים ברשת הבינלאומית".

אישור הממונה הגיע לאחר שנחתם הסכם הבנות בין הצדדים וכעת הם נמצאים בשלבים אחרונים של בדיקת נאותות לקראת סגירה סופית של העסקה. יש לציין כי המנויים הנוכחים של מועדון זאוס מגדל "משה אביב" יצורפו עם החתימה על הסכם הרכישה לתוכנית הנאמנות של הולמס פלייס ויוכלו להיכנס בעתיד גם למועדונים אחרים ברחבי הארץ.

עוד בעסקים

תור בקליק? בדקנו אם השירותים החדשים משפיעים על התור בדואר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון זאוס ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריצ'י הנטר, יו"ר קבוצת הולמס פלייס, אמר כי "מאז המיזוג עם רשת גו אקטיב לפני כשנה וחצי אנו נמצאים בתאוצת התרחבות כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה. לאחרונה רכשנו את מועדון גרייט שייפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, פיתחנו והרחבנו את הפרישה של מועדון הלואוקוסט Icon במקומות שאין לנו בהם מועדון וזכינו במכרזים לתכנון, בנייה וניהול של קאנטרי קלאב עירוני בחדרה, בראש העין ובכפר סבא הירוקה. נכון להיום מונה הקבוצה 36 מועדונים בפרישה ארצית ובכוונתנו להכפיל את המספר בחמש השנים הקרובות".

יהודה מימון, מנכ"ל רשת זאוס, אמר כי "זאוס רמת גן הינו המועדון הראשון שפתחנו בישראל לפני כ-13 שנה ואנו מרגישים שההצעה שקיבלנו מקבוצת הולמס פלייס מאשרת הלכה למעשה את ההשקעה הרבה, המוניטין וצבר הלקוחות הנאמנים שמשרת המקום". מימון הוסיף כי "המכירה תאפשר לנו להשקיע במועדוני רשת זאוס בתל אביב, בחדרה ובראשל"צ ולהפכם למועדוני הפרימיום המובילים באזור וזאת בנוסף לרכישות נוספות של מועדוני פרימיום המשלבים תחת קורת גג אחת ספורט, בריאות, הנאה, אסתטיקה ותזונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully