וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר יבדוק ההחלטה לחייב משרתי מילואים שימוש בכרטיס לאומי קארד

28.8.2017 / 17:08

מועדון הצרכנות "בהצדעה" שהוקם על ידי משרד הביטחון מחייב אנשי מילואים להנפיק כרטיס אשראי של החברה, אם הם מעוניינים להמשיך לקבל את ההטבות שמגיעות להם. בעקבות זאת פנה ח"כ נחמן שי למבקר המדינה, בטענה שמדובר בהחלטה כובלת

תרגיל צבאי משותף לצבא יפן וארה"ב ביפן 16 באוגוסט 2017. רויטרס, רויטרס
תרגיל צבאי משותף לצבא יפן וארה"ב ביפן 16 באוגוסט 2017/רויטרס, רויטרס

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, יבדוק את החלטת משרד הביטחון לחייב חיילי מילואים להנפיק כרטיסי אשראי של חברת לאומי קארד, כתנאי למימוש הטבות המגיעות להם מתוקף שירותם במסגרת מועדון "בהצדעה". ההחלטה לבדוק את הנושא התקבלה בעקבות פנייתו של ח"כ ד"ר נחמן שי, חבר ועדת חוץ וביטחון, למבקר.

בשבוע שעבר פורסם כי מועדון הצרכנות שהוקם על ידי משרד הביטחון, הקרן והיחידה לחיילים משוחררים ואגף כוח אדם, במימון ממשלתי של 15 מיליון שקל בשנה מקופת המדינה, מחייב אנשי מילואים, המעוניינים להמשיך לקבל הטבות שמגיעות להם מתוקף היותם משרתי מילואים, להנפיק כרטיס אשראי של החברה - כתנאי למימוש ההטבות.

ח"כ שי אמר בהקשר זה כי "החלטת משרד הביטחון כובלת משרתים שלא חפצים בכך לחברת אשראי מסוימת, ובכך פוגעת בצורה בוטה ביכולתם לממש את ההטבות המגיעות להם מתוקף שירותם. הדבר חורג ממתחם הסבירות ואינו מתקבל על הדעת".

שי הוסיף כי "הבוקר הודיע לי מבקר המדינה כי בעקבות פנייתי אליו, החליט לפתוח בהליך בירור מול משרד הביטחון וצה"ל. אני מקווה שמשרד הביטחון יחזור בו ויאפשר לכל המשרתים לממש זכויותיהם לא התניה כזו או אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully