וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זארה הפולנית": המותג RESERVED בדרכו לישראל

15.10.2017 / 11:00

המותג יופץ בארץ על ידי קבוצת H&O המתכננת לפתוח כ-30 חנויות שלו בפרישה ארצית. בקבוצה מבטיחים לשמור על רמת המחירים של הרשת באירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף RESERVED בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת H&O חתמה על זיכיון לשיווק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED בישראל. המותג הפולני RESERVED נחשב למותג מוביל עם 461 חנויות ברחבי העולם, ביניהן חנות ברחוב אוקספורד בלונדון. המותג נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה, וקברינטי הרשת מבטיחים כי היא תציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר.

קבוצת H&O תשקיע כ-70 מיליון שקל בהשקת המותג. שלושת הסניפים הראשונים של המותג ייפתחו באמצע 2018. שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר, וכל אחת תכלול מחלקות לנשים, גברים וילדים.

הפרזנטורית של מותג האופנה RESERVED היא דוגמנית העל קייט מוס, שלאחרונה הגיעה להשקת חנות ענק של המותג באוקספורד סטריט בלונדון, בשטח של 3,500 מ"ר. המותג נמצא בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1,700 חנויות בעולם. קבוצת LPP מחזיקה בחמישה מותגי אופנה, ומכירותיה ב?2016 הסתכמו בכ?6 מיליארד שקל. בענף האופנה משווים את קבוצת LPP לקבוצת אינדיטקס הספרדית, בעלת המותג הפופולרי זארה, שכן היא מונה מספר מותגים שונים הממוצבים שונה אחד מהשני. RESERVED הוא המותג המוביל של הקבוצה. הקבוצה פועלת ב?21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד.

הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם 900 מעצבים ויוצרי קולקציות והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של מיליון מ"ר. המרכז הלוגיסטי של הקבוצה אחראי לייצור שבועי של קולקציות עדכניות ובכל שבוע יוצאות לרחבי העולם קולקציות חדשות.

עוד באותו נושא

רשת האופנה האמריקנית "אורבן אאוטפיטרס" בדרך לישראל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס, הפרזנטורית של RESERVED/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסי נשים ב-80 שקל ושמלות ב-89 שקל

"אחד היתרונות של המותג, מעבר למחירים הזולים, שהוא מותג האופנה הנחשב לבעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם", אומר עמיר משה, מנכ"ל קבוצתH&O . לדבריו, החנויות בישראל יתחדשו בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תהיה זהה לאירופה. המותג יציע מחירים נוחים כדוגמת מכנסי נשים ב-80 שקל, חולצות טריקו לגבר ב?39 שקל, ושמלות לנשים ב-89–99 שקל".

לפי ההסכם בין הצדדים, לאחר שלוש שנים מכניסתה של הקבוצה הפולנית לארץ, צפויה H&O לפתוח חנויות ליתר מותגי LPP, בהם CROPP - אופנת רחוב לבני נוער, HOUSE - אורבן פאשן לצעירים וצעירות, MOHITO - אופנה מחויטת לנשים ו?SINSAY - אופנת מועדונים לצעירות.

מטה הקבוצה נמצא בגדנסק שבפולין. לקבוצה מחסן לוגיסטי אוטומטי על שטח של 70 אלף מ"ר בגדנסק, ובתוך שנתיים צפויה הקבוצה להכפיל את שטחו ל?140 אלף מ"ר, תוכניות המעידות על כוונות הצמיחה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף RESERVED בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייפתח אתר ישראלי לסחר מקוון של המותג

לדברי עמיר משה "בקרוב תפתח הקבוצה חנויות מקוונות שיפעלו בכל השווקים שבהם יש לה רשת קמעונאית. הקבוצה מודעת לחשיבות המסחר האלקטרוני בענף ההלבשה והם רואים בו פוטנציאל גדול להתפתחות נוספת. הודות להשקעות משמעותיות, מכירות האינטרנט שלהם צומחות בקצב של 100% בשנה".

האמונה של הקבוצה הפולנית במסחר המקוון באה לידי ביטוי במכירות המקוונות – החברה דיווחה על עלייה של 106% במכירות המקוונות ברבעון השני של השנה, שהסתכמו ב?84.8 מיליון זלוטי (כ?83.6 מיליון שקל).

קבוצת H&O היא מקבוצות האופנה הגדולות ובישראל מאז 1994. הקבוצה מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O), קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh) ומדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ-40 אלף מ"ר). לרשת מועדון לקוחות המונה כ-400 אלף חברים וכ-170 אלף מחזיקי כרטיס אשראי מועדון Cal-H&O.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2018 של RESERVED/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2018 של RESERVED/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חורף 2018 של RESERVED/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully