וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכס אשדוד סיכל הברחת 10,000 ברזים מזויפים

14.11.2017 / 10:05

בעקבות פניית חברת חמת שטענה כי ברזים מזויפים רבים, הנושאים את שם החברה, מיובאים לארץ - ריכזו במכס מאמצים מודיעיניים ותפסו 2 מכולות מלאות בברזים המזויפים

ברז מזוייף של חמת. מכס אשדוד,
הברזים המזויפים/מכס אשדוד

עובדי מכס אשדוד סיכלו לאחרונה ניסיון הברחה של כ-10,000 ברזים מזויפים תחת מותג חברת הברזים חמת. הסיכול המוצלח הגיע לאחר שלפני מספר שבועות פנתה החברה אל מכס אשדוד וטענה כי ישנן אינדיקציות שעשרות אלפי ברזי חמת מזויפים מיובאים לארץ ומצורפים אליהם תעודות אחריות מזויפות.

החברה טענה כי הדבר פוגע בצורה קשה בחברה ואף עלול להוביל לפיטורי עובדים ממפעל החברה בארץ. לאור הפנייה הוחלט במכס אשדוד לרכז מאמץ מודיעיני בעניין ולהיעזר במערכת הפרופיילינג של המכס. לפני מספר ימים המאמצים העלו פרי ושתי מכולות שבתוכן כ-10,000 ברזים מזויפים ותעודות אחריות מזויפות. הסחורה נתפסה והחלה חקירה בעניין.

רועי רגרמן, מנכ"ל קבוצת חמת מסר בתגובה: "אנו עדים בתקופה האחרונה לתופעה מדאיגה של יבוא ברזים מזויפים, הנושאים כביכול את שמה של חברת חמת. בעקבות זאת, פתחנו בחקירת הנושא, הן באופן עצמאי והן בשיתוף פעולה עם רשויות המכס, ובימים אלה נתפסה, כאמור, סחורה מזויפת בהיקפים משמעותיים".

הוא הוסיף כי "חברת חמת תמשיך לפעול במלוא העוצמה ובחומרה נגד כל גורם שינסה לזייף את מוצרי החברה, וזאת תוך הסתייעות בכל האמצעים העומדים לרשותנו - ועד למיגורה המוחלט של התופעה. נבקש להדגיש כי צרכנים שירכשו ברזים מזויפים לא יוכלו לקבל, לצערנו, שירות מחברת חמת. בהזדמנות זו נבקש להודות למכס אשדוד על שיתוף פעולה הדוק ומוצלח לאורך כל תהליך החקירה".

ברז מזוייף של חמת. מכס אשדוד,
אריזת הברזים המזויפים/מכס אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully