וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תחזרי למשרה הקודמת שלך אחרי חופשת לידה

24.11.2017 / 10:09

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה שמתלבטת האם לחזור מחופשת הלידה שלה לאותה חברה

עריכה: ניר חן ואביב אירגז

(בווידאו: סמנכ"לית במיקרוסופט ישראל, אריאלה שיינא, באולפן וואלה! NEWS על הארכת חופשת הלידה במיקרוסופט)

בתוכניתו ברדיו 103FM שיתפה מאזינה את המאמן האישי אלון גל בהתלבטות חשובה לקריירה שלה. "אני נמצאת כבר שנה וחצי במקום עבודה, התחלתי בתפקיד X וקודמתי לתפקיד Y ברגע שהמנהלת שלי יצאה לחופשת לידה. בניתי והקמתי את כל המחלקה מחדש בצורה טובה מאד, לאחר שחזרה המנהלת מהחופשה החלו הבעיות ונהייתי מאיימת על התפקיד שלה מבחינתה. מאז כבר יצאתי בעצמי לחופשת הלידה שלי ואני תוהה אם עליי לחזור. אני מאמינה שאם אתה מפתח את העובדים שלך יהיה גם לך את הזמן להתפתח בעצמך, אם תעצים את העובד גם תעצים את עצמך אך אני מוצאת את עצמי במצב מלחמתי תמידי מולה ולמרות שהציעו לי רכב מהחברה אני מתלבטת אם לחזור לעבודה הנוכחית או לפנות לדרך חדשה ולחפש עבודות אחרות שכעת מצעיות לי שכר נמוך יותר ממה שאני הרווחתי עד היום".

"אפשר להבין את המנהלת שלך", ענה גל. "זו בחורה שחזרה מחופשת לידה וקיבלה משרד שונה ממה שהשאירה. כשיצאת בעצמך לחופשת לידה בעצם אפשרת לאותה המנהלת לבסס את עצמה מחדש בחברה. לא הכרחי שהסיטואציה תהיה דומה לזו שהייתה לפני כן. אם התפקיד הנוכחי שאליו תחזרי לא מתאים לך לכי למקום אחר. אם הגעת למקום שאת נמצאת בו היום בעבודה אחת גם תוכלי להגיע לאותו מקום גם בעבודה אחרת ולדרוש על כך שכר זהה.

אופציה נוספת שיש לך היא לפנות למנכ"ל במקום העבודה הנוכחי ולשתף בהתפתחות האישית שעברת ולדרוש את שכרך ומקומך. אל תתייחסי למצב המצוי כקבוע אלא חשבי כיצד לתקוף את המצב הנוכחי כדי ליצור את המצב הרצוי. רכב חברה זה דבר חשוב, באמצעותו תוכלי למכור את הרכב הפרטי שלך ולחסוך המון כסף. זה נתון כלכלי משמעותי עבורך בייחוד כאמא לילדים. לדעתי עלייך לחזור למקום עבודה ולשהות בו שלושה חודשים עם רכב החברה שהובטח לך, אם תרגישי שהסיטואציה לא נוחה לך נסי לפנות למנכ"ל החברה וחפשו יחד את דרך המלך עבור שניכם, במידה ולא תמצאו פתרון שיתאים לשניכם תוכלי לצאת ולחפש מקום עבודה חדש".

עוד באותו נושא

אלון גל מייעץ: האם לזנוח קריירה כדי להפוך למדריכת פילאטיס?

לכתבה המלאה

האזינו לשיחה ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully