וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו-הודיס חתמה על הסכם להבאת קיקו מילאנו לישראל

5.12.2017 / 10:23

הקבוצה חתמה על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזיכיון של מותג האיפור האיטלקי וכן של מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO ושל רשת המסעדות האורגניות Soulgreen

צילום: ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: הכלכלן יניב פגוט מדווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על המשא ומתן של קבוצת קסטרו-הודיס להבאת מותג "קיקו מילאנו" לישראל)

כשבועיים לאחר הדיווח על מו"מ ומתקדם, הודיע היום (שלישי) גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, כי רשת האופנה במשותף עם קבוצת הודיס, בהנהלתו של יוסי גביזון, חתמו על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזיכיון של מותג האיפור האיטלקי הפופולרי קיקו מילאנו (KIKO MILANO) ושל מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO.

הזיכיון הבלעדי להפצה בישראל של מותגי קיקו מילאנו ו-WOMO ניתנו לקסטרו והודיס לתקופה של 10 שנים, עם אופציה של בעלי המותג להארכה ל-5 שנים נוספות. במסגרת ההסכם, החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים וכן אתר אינטרנט. כמו כן, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות Soulgreen.

רוטר ציין היום כי "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל".

קיקו מילאנו. יח"צ,
איפור של קיקו מילאנו/יח"צ

המותג קיקו מילאנו צבר פופולריות רבה בשנים האחרונות, בעיקר הודות למחירי המוצרים הנמוכים. כך, למשל, באתרים המוכרים באירופה המחיר לשפתון עומד על כ-9 אירו, המחיר לצללית הוא כ-2.5 אירו, וסומק נמכר בכ-8 אירו.

הוא הוקם על ידי התאגיד האיטלקי Percassi ומפעיל כ-1,000 חנויות ב-20 מדינות ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, הונג קונג, רוסיה, איטליה, גרמניה, צרפת, ספרד, אנגליה, שוויץ, הולנד ופולין. במדינות רבות פועל המותג גם באמצעות אתר מכירות מקוון, או במסגרת חנויות מותג עצמאיות ואינו משווק ברשתות פארם או בבתי כלבו.

קסטרו השלימה באוקטובר 2016 רכישת 26% מקבוצת החברות שכוללת את הודיס, קרולינה למקה, אקססורייז וטופ טן תמורת 80 מיליון שקל. בינואר רכשה קסטרו גם 50% מחברת פאלו ריטייל. 5 חברות אלה מכונות קבוצת הודיס.

גבי רוטר מנכל משותף בקסטרו וסטפנו פרקאסי הבעלים של קיקו מילאנו. יח"צ,
גבי רוטר וסטפנו פרקאסי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully