וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מסעדה בטבריה שלא רשם הכנסות: "אני במצב נפשי על הפנים"

10.12.2017 / 11:50

במבצע שערכה רשות המסים בטבריה ויישובי הסביבה נמצא כי 19% מבעלי העסקים לא רשמו את הכנסותיהם כפי שדורש החוק. איך הסבירו בעלי העסק את מעשיהם?

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

(בווידאו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על קיצור עונשו של הזמר קובי פרץ, שהורשע בהעלמת מסים)

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת בטבריה ויישובי הסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה טבריה, התבצעו 101 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ-19% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

באתר בנייה במושבה כינרת אותר קבלן לעבודות טיח שלא רשם שני צ'קים בסכום של כ-19 אלף שקל. הקבלן הסביר: "ביצעתי שתי עבודות, באחת מהן אני לא זוכר את שמו של הלקוח ולא רשמתי". הקבלן נחקר והתיק הועבר למחלקת תביעות. חשמלאי מהאזור אותר כשהוא מבצע עבודות בגבעת אבני. מתשאול הלקוח עלה כי מדובר בעבודה בסכום של 10,000 שקל כאשר 3,000 שקל כבר ניתנו לקבלן. בדיקת המבקרים העלתה כי החשמלאי אינו רשום ברשות המסים ואינו מנהל ספרים. החשמלאי טען "התחלתי לפני כמה חודשים, זו עבודה גדולה ראשונה שאני מנהל". גם חשמלאי נוסף שעבד בתחומי היישוב ונבדק על ידי אנשי הרשות לא ניהל תיק ברשות המסים. מתשאול הלקוח עלה כי מדובר בעבודה בסכום של 35 אלף שקל. החשמלאי הסביר: "אני עובד שכיר ולפעמים עושה עבודות מהצד".

במסעדה בטבריה נעשתה קניית ביקורת ובעל המסעדה לא רשם את העיסקה בספרים. בעל המסעדה טען בפני המבקרים: "אני במצב נפשי על הפנים". בפנצ'רייה באחד מהכפרים באזור נערכה קניית ביקורת שלא נרשמה. בעל העסק הסביר: "אח שלי קיבל את הכסף והוא לא יודע להדפיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully