וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה מגיעה לבאר שבע: תפתח את החנות החדשה בסוף פברואר

7.1.2018 / 12:46

רשת ריהוט השבדית פותחת את החנות הרביעית במספר בבירת הנגב על שטח של כ-22 אלף מ"ר. באיקאה צופים כי ב-2018 יבקרו בה כ-900 אלף מבקרים

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: צפו בקטלוג החדש של איקאה לשנת 2018)

רשת איקאה מגיעה לבירת הנגב: הרשת הודיעה היום (ראשון) כי חנות איקאה באר שבע, הרביעית במספר של הרשת, תיפתח ב-27 בפברואר השנה ותשתרע על שטח של כ-22 אלף מ"ר. כיום מחזיקה הרשת בסניפים בנתניה, ראשון לציון וקריית אתא. עם פתיחת החנות החדשה, צופה הרשת כי ב-2018 יבקרו בה כ-900 אלף מבקרים ויימכרו כ-3 מיליון פריטים.

החנות החדשה, הממוקמת ברחוב הירדן בעיר, תכלול חדרי תצוגה וחללי עיצוב והשראה, אשר יציעו מגוון של יותר מ-8,000 פריטים לקהל הרחב וכ-1,500 מקומות חניה לכל המתחם. בשלב זה מגייסת החברה, שמעסיקה בכל הארץ כ-1,650 עובדים, כ-240 תקנים במגוון תפקידים.

בין השאר מדובר בתחומי הלוגיסטיקה (מחסנאים/יות מלגזנים/יות), השירות (נציגי שירות למערך העמדות הפרונטליות ברחבי החנות), קופות (נציגים/ות לעבודה בקו הקופות), מכירות (נציגי/ות מכירה לעבודה במגוון מחלקות המכירה בחנות), ומסעדות (עובדי/ות מטבח ונציגי/ות מסעדה).

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי "אנו נרגשים לקראת פתיחת החנות הרביעית של הרשת בבירת הדרום, באר שבע. זהו צעד נוסף ביישום החזון של איקאה להעניק חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר. אנו מאמינים כי החנות החדשה תציג פתרונות מעוצבים במחירים שווים לכל כיס לתושבי באר שבע והסביבה, ותוביל ליצירת הזדמנויות הן בפיתוח המסחרי והן בפן התעסוקתי של העיר".

איקאה נפתח באר שבע. (צילום: רועי לינד),
איקאה באר שבע/(צילום: רועי לינד)
איקאה נפתח באר שבע. (צילום: רועי לינד),
איקאה באר שבע/(צילום: רועי לינד)
איקאה נפתח באר שבע. (צילום: רועי לינד),
איקאה באר שבע/(צילום: רועי לינד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully