וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס תעביר 100% מחומרי האריזה שלה למיחזור

18.1.2018 / 9:59

רשת המזון המהיר הודיעה כי במענה לדרישה הנפוצה ביותר של לקוחותיה תעבור הרשת כולה לשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה באריזות המוצרים. השינוי יתבצע עד שנת 2025

צילום: CNN, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: איליי הרטינג בן ה-6 - יזם צעיר לאיכות הסביבה)

ענקית המזון המהיר מקדונלדס הודיעה השבוע כי היא עתידה לעבור לשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה בכל אריזות מוצריה ולהציע שירותי מיחזור בכל המסעדות של הרשת עד שנת 2025. לדברי החברה מדובר בדרישה הנפוצה ביותר של לקוחותיה.

"יש לנו אחריות להשתמש בגודל שלנו לטובה ולבצע שינויים שיהיו בעלי השפעה משמעותית ברחבי העולם", אמרה מנהלת רשת ההפצה הראשית של מקדונלדס, פרנצסקה דביאסי. החברה הודיעה כי תיתן עדיפות לחומרי אריזה שזכו לאישור לכך שמקורם ביערות בהם הכריתה מנוהלת באופן אחראי.

כיום, רק כמחצית מהאריזות בהן משתמשת הרשת עשויות מחומרים ממוחזרים והרשת מציעה שירותי מיחזור רק ב-10% מסניפיה ברחבי העולם. הרשת הודיעה לאחרונה גם כי תפסיק להשתמש באריזות קלקר במוצריה עד סוף השנה.

שלט של מסעדת מקדונלד'ס. AP
"יש לנו אחריות להשתמש בגודל שלנו לטובה ולבצע שינויים שיהיו בעלי השפעה משמעותית ברחבי העולם". מקדונלדס/AP

"תשתיות המיחזור, התקנות והתנהגות הצרכנים משתנות בין עיר לעיר ומדינה למדינה", אמר דביאסי. היא הוסיפה כי מקדונלדס תיעזר במומחים לתעשיות המקומיות, בממשלות ובארגוני הסביבה על מנת לשפר את האריזות, ליצור תוכניות מיחזור, להציב יעדי התקדמות ולחנך את עובדיה והצרכנים.

"למטרות אלה יש פוטנציאל להביא לשינוי, לאף רשת מסעדות אחרת אין היקף דומה של רשתות הפצה גלובליות", אמר טום מורי, סגן נשי לשיתוף פעולה תאגידי בקרן להגנה סביבתית – אחת משותפתיה של מקדונלדס ליוזמה. מורי הדגיש כי יוזמות אלה מועילות לא רק לסביבה אלא גם לביצועי החברה. "כשמקדונלדס התחילה בניסיונותיה לצמצם את כמות האשפה שלה לפני כמעט 30 שנה, התוצאות הסביבתיות והעסקיות היו מיידיות. החברה חסכה סכום מוערך של 6 מיליון דולר בשנה", אמר מורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully