וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי חדש לפוקס ולאומי קארד: יבוסס על הטבות דרים קארד

21.1.2018 / 18:40

המשתמשים יוכלו ליהנות מההטבות שמציע מועדון הלקוחות של הקבוצה. במקביל תשיק לאומי קארד 2 כרטיסי אשראי נוספים, שיאפשרו קבלת החזר על קניות ברשתות מזון כמו רמי לוי - כ-3 חודשים לאחר שהסתיימה השותפות שלה עם שופרסל, שעברה לוויזה כאל

אישה מודדת בגדים בחנות. שופינג קנייה קניות שמלות, ShutterStock
שופינג/ShutterStock, שופינג קנייה קניות שמלות

קבוצת פוקס בשליטת הראל ויזל וחברת לאומי קארד בהנהלת רון פאינרו הודיעו הערב (ראשון) כי לאחר מו"מ מתקדם להקמה ותפעול של מועדון לקוחות משותף, חתמו על הסכם להשקה של כרטיס אשראי מבוסס מועדון "הדרים קארד". מועדון הלקוחות יכלול, בין היתר, פעילות אשראי, לרבות הנפקת כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אשר יתופעלו על ידי לאומי קארד ויעניקו הטבות לחברי המועדון.

על פי התוכנית, כרטיס האשראי החדש יונפק בתחילת מאי השנה, כאשר הלקוחות יוכלו ליהנות מהטבות של כרטיס המועדון דרים קארד והטבות נוספות מטעם לאומי קארד. בשורה התחתונה, יכלול מועדון הלקוחות את כל מותגי החברה (בעצמה ו/או באמצעות חברות המוחזקות על ידה) הכלולים כיום או שיכללו במועדון של הקבוצה.

בהודעת החברה הובהר כי כחלק ממנגנון ההתחשבנות בין הצדדים, ישולמו לחברה סכומים מינימליים בסך מצטבר של כ-165 מיליון שקל (צמוד למדד המחירים לצרכן) לתקופת ההסכם, אשר ישולמו לחברה גם במקרה בו לא ייווצרו רווחים במועדון. ההסכם יהיה בתוקף למשך 10 שנים. התקשרות החברה בהסכם כאמור היא בכפוף לקבלת אישור דירקטוריון החברה, שצפוי להתכנס ולדון באישור העסקה בשעות הערב היום.

לאומי קארד כרטיסי אשראי חדשים. יח"צ,
כרטיסי האשראי החדשים של לאומי קארד/יח"צ

בתוך כך, חברת לאומי קארד הודיעה ביום חמישי האחרון כי היא משיקה שני כרטיסי אשראי חדשים שיאפשרו קבלת החזר של 2.5% על קניות ברשתות המזון המובילות או 1% על סך העסקאות המבוצעות בכרטיס, כאשר בשימוש קבוע בכרטיס ניתן לקבל החזר של עד 2,000 שקל בשנה.

מדובר בכרטיס SUPER PAY BACK שאמור לאפשר ללקוח לצבור החזר של 2.5% על עסקאות ב-10 רשתות מזון כגון רמי לוי, אושר עד, שופרסל, יש, יינות ביתן, ויקטורי, מגה, יוחננוף, טיב טעם וחצי חינם. זאת, כל עוד עסקאות רשתות המזון בכרטיס מהוות עד מחצית מהשימוש בו.

בלאומי קארד מציינים כי "זוהי הפעם הראשונה שבה חברת כרטיסי אשראי מעניקה הטבה משמעותית ואחידה בכל רשתות המזון המובילות, ובכך מאפשרת לכל לקוח להמשיך לבצע את הקניות על פי צרכיו והעדפותיו האישיות".

הכרטיס השני TOTAL PAY BACK יאפשר צבירה של 1% על סך העסקאות המבוצעות בכרטיס, ו-0.5% בעסקאות במוסדות ממשלתיים. את הסכומים הנצברים ניתן יהיה לממש באמצעות כרטיס Gift Card דיגיטלי של לאומי קארד התקף בעשרות רשתות. טעינת הכסף שנצבר תיעשה עצמאית באמצעות אפליקציית Mygift החדשה של החברה.

בעלי פוק הראל ויזל ומנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו. ניר ורד,
בעל השליטה בפוקס, הראל ויזל ומנכ"ל לאומי קארד, רון פאינרו/ניר ורד

התפתחויות אלה מגיעות לאחר שבחודש אוקטובר האחרון הסתיימה השותפות של לאומי קארד בהפעלת מועדון כרטיסי האשראי של רשת שופרסל. שופרסל חתמה הסכם עם חברת כרטיסי האשראי כאל לתפעול משותף של כרטיסי האשראי של החברה.

מועדון הכרטיסים של שופרסל ולאומי קארד נחשב לאחד הגדולים, אם לא הגדול ביותר בשוק כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים, כך שאובדנו היה מכה לא מבוטלת עבור לאומי קארד.

פרסום ראשון: 10:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully