וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשליה של כמעט כפול": קנתה אריזת תבלין - וגילתה שהיא חצי ריקה

29.1.2018 / 8:00

יעל מהשרון רכשה קינמון טחון של רמי לוי כי גודל האריזה נראה לה משתלם ביחס למחיר, אך כשפתחה את המוצר נדהמה לגלות שהתבלין מילא רק כמחצית מהאריזה. בשירות הלקוחות הסבירו: "אנחנו לא עובדים לפי נפח אלא לפי המשקל"

מערכת וואלה!

(בווידאו: הקינמון מגיע רק עד לאמצע האריזה)

פעמים רבות אנחנו קונים מוצר רק לפי האריזה. זמן הקניות דוחק, הילדים משתוללים בעגלה ולמי בכלל יש פנאי לקרוא את האותיות הקטנות - הקופסה גדולה? המחיר נמוך? עבור רובנו זה מספיק טוב. ובכן, מסתבר שמוטב תמיד לקרוא את האותיות הקטנות.

יעל מאזור השרון קפצה לסניף רמי לוי באזור מגוריה על מנת לערוך קניות. בין המצרכים אותם קנתה, היא חיפשה תבלין קינמון טחון. על המדף היו אריזות שונות בגדלים שונים, ויעל בחרה את זה שנראה הכי משתלם - קינמון טחון של רמי לוי שיווק השקמה, שמחירו 7.90 שקלים. באותיות קטנות כתוב מתחת למוצר את משקלו - 100 גרם.

כשחזרה לביתה פתחה את האריזה והופתעה לגלות שכמעט מחצית מהמוצר ריק. "בחרתי את הקינמון הספציפי הזה בגלל המחיר, לא יכולתי לראות את כמות התכולה כי מדבקה ענקית כיסתה את האריזה", סיפרה לוואלה! עסקים, "כשפתחתי חשבתי לרגע שהמוצר לאחר שימוש ולא חדש".

אריזת קינמון של רמי לוי שיווק השקהמ. באדיבות המצולמים
אריזת הקינמון/באדיבות המצולמים

"אשליה של כמעט כפול"

יעל לוואלה! עסקים: "הגרמים לא אומרים כלום לצרכן הרגיל, אנחנו קונים עם העיניים וכנראה שיש מי שמנצל את העובדה הזאת"

את המקרה העלתה יעל לפוסט בפייסבוק תחת הכותרת "אולי 100 גרם, אבל הקופסא? אשליה של כמעט כפול", ואף פנתה לשירות הלקוחות של החברה. "הם שאלו אותי האם שקלתי את המוצר וכשאמרתי שלא, אמרו שזה לא נחשב", סיפרה את השתלשלות העניינים. "אמרתי שאין לי משקל ואני לא הולכת להתעסק בזה, היא שאלה האם אני רוצה פיצוי, עניתי שלא, רק אריזה קטנה יותר".

התגובה לא איחרה לבוא. בשירות הלקוחות הסבירו לה ש"הם לא עובדים על פי נפח המוצר וכל עניינם הוא משקל המוצר". לדברי יעל, "לא הייתי קונה אם הייתי יודעת שזה כל כך מעט ביחס לקופסא הענקית שקניתי. הגרמים לא אומרים כלום לצרכן הרגיל, אנחנו קונים עם העיניים וכנראה שיש מי שמנצל את העובדה הזאת".

לטענתה, "העניין מתעתע וניתן לפתור את זה בקלות בעזרת קופסה שמתאימה לנפח המוצר שיש בתוכה, או מדבקה יותר קטנה שעוטפת רק את צדו הקדמי של המוצר ומשאירה מקום מאחור לראות איפה קו התבלין נגמר".

חשוב לציין שלא מדובר בטעות בפס הייצור. בדיקה חוזרת של וואלה! עסקים גילתה את אותו הדבר בדיוק. כפי שאפשר לראות בתמונות, מעל לרבע מהאריזה ריק. השקילה אגב מדויקת - 100 גרם קינמון טחון.

מרמי לוי לא נמסרה תגובה.

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

אריזת קינמון של רמי לוי שיווק השקהמ. באדיבות המצולמים
התבלין מילא רק כמחצית מהאריזה/באדיבות המצולמים
אריזת קינמון של רמי לוי שיווק השקהמ. באדיבות המצולמים
בדיקה חוזרת של וואלה! עסקים גילתה את אותו הדבר בדיוק/באדיבות המצולמים
אריזת קינמון של רמי לוי שיווק השקהמ. באדיבות המצולמים
אריזת הקינמון/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully