וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייטיקה תשקיע 400 מיליון דולר בחברות בידור דיגיטלי

29.1.2018 / 14:34

ההשקעות יבוצעו באמצעות זרוע ההשקעות החדשה Playtika Growth Investments. החברות בהן תשקיע הזרוע יהנו מגישה ישירה לצוות המומחים של פלייטיקה ולנסיונה הפיננסי

משרדי פלייטיקה. ראובן קסטרו
משרדי פלייטיקה/ראובן קסטרו

חברת פלייטיקה (Playtika) הודיעה היום (שני) על הקמת זרוע השקעות חדשה, Playtika Growth Investments, שעתידה להשקיע 400 מיליון דולר בחברות בידור דיגיטלי ומוצרי צריכה מבוססי מובייל ואינטרנט. הזרוע תתמקד בחברות רווחיות או קרובות לרווחיות, שלהן מודלים עסקיים ומוצרים יציבים.

החברות המושקעות יזכו לנגישות ישירה לצוותים המקצועיים של פלייטיקה. הצוותים המקצועיים של החברה מתמחים בתחומי השיווק, המוניטיזציה, ניתוח נתונים, טכנולוגיה, אינטילגנציה מלאכותית ומוצר.

רוברט אנטוקול, מייסד משותף ומנכ"ל פלייטיקה, אמר כי "במהלך שמונה השנים האחרונות, פלייטיקה השיגה מומחיות ועליונות ביכולות גידול מוצרי מובייל ואינטרנט הנמצאים בשימוש יומיומי של מיליוני אנשים ברחבי העולם. שיתוף היכולות האלו עם מובילי האינטרנט הישראליים של המחר היא גורם מבדל יחודי ליצירת חברות האינטרנט הגדולות בעולם".

החברות המושקעות יהנו גם מהידע הפיננסי של פלייטיקה

אריק ראפס, שינהל את Playtika Growth, אמר כי "הצוותים התפעוליים של פלייטיקה מנהלים תקציבי שיווק של מאות מיליוני דולרים, מעבדים ומנתחים 6 טרהבייט של מידע ביום ומנהלים הכנסות של מיליארד דולר. הם המרכיב הסודי שהפך סטארט אפ של עשרה אנשים למובילת שוק עולמית עם 1,700 עובדים ב-14 משרדים, ב-10 מדינות. לראשונה, הידע שלהם יונגש לחברות אחרות ויבטיחו ביצועים מיטביים והחזר גבוה על ההשקעה".

חברות הפורטפוליו העתידיות יהנו גם מהידע הפיננסי ונסיון רכש החברות של פלייטיקה שכבר רכשה יותר מ-10 חברות בסכום כולל העולה על 300 מיליון דולר מאז שנוסדה. החברה גם נרכשה בעצמה פעמיים, בפעם האחרונה בשנת 2016 על ידי קבוצת משקיעים מסין בראשות Giant Network Group בסכום של 4.4 מיליארד דולר.

"אמנם ה-DNA שלנו הוא ישראלי", הוסיף אנטוקול, "אבל אחרי שהיינו בבעלות של שתי ענקיות אמריקאיות,Apollo Global Management, LLC, TPG Capital, L.P. והיום בבעלות משקיעים מוסדיים ענקיים מסין, אנחנו מבינים הרבה יותר טוב איך לנהל עסק גלובלי עם שותפים רב לאומיים מתוחכמים ויודעים מה היכולות הדרושות לאפשר לישראל לבנות חברות מוביליות בעולם, לא רק סטארט-אפים חדשניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully